kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Chci vyzkoušet 15/45 Objednáno.Teď mám origo jak píšeš 15/42 a chci to dát do lehčeji Uvidíme co to udělá
a ty máš monstera s čtyřventilem? nějak nestíhám tvý lebeční pochody...
Dobré rano čurynáčči ...ňuni ňuni
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A musím mít???
Nemám.
Prostě info a chci prubnout lehčí převod no Nikdo jiný mě nenapadl,kdo laboroval ohledně tohoto tématu.Tak jsem se jen zeptal
Ňuňi ňuňi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: strakon> ...a znovu bys na tom jezdil?... mě tyhle ZZR, ZXR, FZR přijdou jako tuctovky...
ze by jezdily po tuctech bych nerekl. To uz spis potkam novou bmw, ktm, ducati.
Ja bych na tom jezdil :)
Ivos píše: [quote=t_freedom]a ty máš monstera s čtyřventilem? nějak nestíhám tvý lebeční pochody...
A musím mít???
Nemám.
Prostě info a chci prubnout lehčí převod no Nikdo jiný mě nenapadl,kdo laboroval ohledně tohoto tématu.Tak jsem se jen zeptal
Ňuňi ňuňi
on ten prevod funguje dohromady s prevodovkou, takze to neni dany jen rozetou a pastorkem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: [quote=t_freedom]a ty máš monstera s čtyřventilem? nějak nestíhám tvý lebeční pochody...
A musím mít???
Nemám.
Prostě info a chci prubnout lehčí převod no Nikdo jiný mě nenapadl,kdo laboroval ohledně tohoto tématu.Tak jsem se jen zeptal
Ňuňi ňuňi
Levneji by te vysla kombi minus 1, plus 1 kvuli retezu. Tri zuby vzadu budou potrebovat mnohem delsi retez a efekt stejny, jak kdybys dal 14 zubu dopredu se stejnou rozetou. Dal bych -1/+2, pokud by stacil retez. Jinak -1/+1. Ale uz mas objednano, tak je to passe..
Stev píše: ze by jezdily po tuctech bych nerekl. To uz spis potkam novou bmw, ktm, ducati.
Ja bych na tom jezdil :)
Naposledy editováno 10.06.2021 09:00:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak ten převo 14/43 byl sice hrozně jemnej na jízdu po městě...skoro to necukalo... ale řadil si jak na stopětadváce... pro můj motor a převodku je ideál ten jeden zub navíc, vzadu... to mi vyhovuje...
viz to Japko ZZR...dnes už to tuctový samože není, ale v době svý slávy to bylo jak SSo od Ducati... mi přišlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.06.2021 10:44:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.06.2021 12:52:06
Já jsem to teď probral dle účelnosti. Enduro, okruh, dlouhé vandry, něco na čumendu a jednu na lítání kolem komína. Není tam nic zbytečného. No, tu čumendu bych ještě oželet mohl.