250 skútr důkladně dojetej bez vody a oleje ale pořád jezdí. Dobře Honda těm Číňanům motor navrhla
Rozdělávám motor a zaboha nejde sundat rotor alternátoru.
Dám tam stahovák, a na prasáka rázovym se to ani nehlo. Tak přišla na řadu dvoumetrová trubka. A stejně drží.
Zato M16 šroub povedlo přetrhnout. To přece není možný aby se to tam takhle zapeklo.
Naposledy editováno 10.05.2021 09:22:53
1 reakcí na tento příspěvek Rotor alternátoru nejde sundat Dokonce se mi povedlo přetrhn...
P.S. utahování dvoumetrovou trubkou asi nevydrží žádný stahovák.
Jak píše maxipes - chce to dotáhnout, klepnout, pak zase o kousek utánout, a zase poklepat. Když to nejde, tak klepnout víc a nebát se toho.
1 reakcí na tento příspěvek Rotor alternátoru nejde sundat Dokonce se mi povedlo přetrhn...
(reakce na) Rotor alternátoru nejde sundat Dokonce se mi povedlo přetrhn...
Calomel píše: Ahoj,mám také podobné zkušenosti.jako servisák truhl.strojů se stahováním různých řemenic.občas pomohlo,jak psal kolega výše - dotáhnout co to jde,ohřát horkovzduškou a klepat axialn? na stahovak.teplota většinou pomohla.
no klasickym horkovzdusnym fenem se to moc nahrat neda... i plamenem je to problem a navic kdyz uz se ti to teda podari nahrat i pres obrovsky odvod tepla, tak pujde dohaje gufero. Coz u nekterych stroju jen tak zecviku neni mozne vymenit prostym vytazenim ,ale musi se rozpulit motor, protoze se gufero dava do drazky pri skladani. karteru. Takze to nahrivani je potreba si dobre rozmyslet.
(reakce na) Rotor alternátoru nejde sundat Dokonce se mi povedlo přetrhn...
Maxipes_Fík píše: ....... Normální postup je takový, že se zašroubuje stahovák do závitu v rotoru, pak se utahuje šroub stahováku a když rotor neseskočí z kuželu hned při tom utahování, tak se do utaženého šroubu stahováku praští kladivem a rotor je dole.
P.S. utahování dvoumetrovou trubkou asi nevydrží žádný stahovák.
Ano, toto je správný a osvědčený postup a ten závit je vhodné namazat
Vstreknúť napr. WD 40, počkať, nech to všade zaleze.
Keď sťahovák zabere, počas točenia s citom poklepkávať, točiť a poklepkávať.
Treba cítiť stále pri tom poklepkávaní, že sťahovák dosadá, inak to nemá zmysel.
A odrazu je to dole.
Silne nebúchať, ložiská ani kľuka to nemajú radi...
Spomeňte si na výmeny kolies trebárs u F1, ani tam nemlátia kladivom hlava-nehlava... Rázový uťahovák vykoná svoje.
Ak sa to potom dáva dokopy, zbytky maziva samozrejme odstrániť.
Naposledy editováno 12.05.2021 08:48:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Neměl by někdo z Prahy a okolí vent... Yuki V3 | Miyuki_ | 2 | 26.10.2019 v 22:01 Miyuki_ |
Výběr pneu do města na podizm a zim... Yuki V3 | Miyuki_ | 23 | 23.10.2019 v 20:35 Borntobewild |
Výměna zadní pneu. Yuki V3 | Dj.Maxx | 11 | 10.3.2014 v 21:33 Dj.Maxx |