Díky
1 reakcí na tento příspěvek Jakou překlopku
2 reakcí na tento příspěvek Jakou překlopku
1 reakcí na tento příspěvek Jakou překlopku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou překlopku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou překlopku
1 reakcí na tento příspěvek Jakou překlopku
1 reakcí na tento příspěvek Jakou překlopku
1 reakcí na tento příspěvek Jakou překlopku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou překlopku
Na druhé fotce je vidět ten světle modrý interiér Evo One 2.
Zapomněl jsem zmínit na jednu dobrou vychytávku Shark Evo One 2 a to je vyklápěcí neoprénový deflektor pod bradou aby nefoukalo do přilby.
Codo> souhlas o Evo 1 jsem také slyšel, že byla hlučnější, ale Evo One 2 je ok, ale C3 Pro mi sedí a vyhovuje lépe, ale velký plus Evo One 2 vs C3 Pro je překlopná bradová část a ten komfort přilby JET ve městě je vynikající.
Překlop do města je u Sharku samozřejmě skvělej, ale šubrt zas má aspoň tu mírně pootevřenou polohu plexi, to taky není úplně od věci. A když provoz nejede vůbec, tak si člověk přilbu vyklopí. Vypadá to sice trochu divně, ale to je mi u p.....
1 reakcí na tento příspěvek Jakou překlopku
Pár poznatků ze zkoušení (část z toho je prostě individuální a nezbývá než zkusit).
- Vyvážení a hmotnost u všech cca. stejná.
- Valliant II mi nesedl. Opíral se o hlavu spíš bodově než v ploše, jinak to ale nevypadá zle.
- Shark se divně otevírá/zavírá. S otevíráním není problém (jen se musí táhnout víc dopředu než jen nahoru), ale nešel mi zavřít jednou rukou, musel jsem ho chytit oběma a docvaknout.
- Shark má ovládání slunečního filtru nahoře, což mi přijde míň praktický (ale funguje to).
- Shark má výkopný deflektor, což vypadá funkčně
- Sluneční filtr u Sharku se mi opíral o nos, což byl jeden z důvodů, proč jsem ho nakonec nevzal.
- Exo-tech má citelně větší zorné pole (hlavně směrem dolů)
- Shark má horní větrání na dvě páčky, Exo-tech na jednu, což se mi líbí víc.
- Exo-tech nemá výstupní otvor na teplý vzduch, ale spoléhám na to, že je to řešené jinak a nebude to nedostatek (snad)
- Shark má možnost nastavit proud předního vzduchu víc na obličej nebo na plexi
- K Sharku dostaneš dvoje různě silný lícnice
Kdybych to měl shrnout, Shark Evo-GT i Exo-tech mi seděly stejně dobře (individuální). Pocitově to bylo skoro totéž, až na příliš dlouhý sluneční filtr příliš blízko obličeji u Sharku. Shark má pár chytrých řešení (deflektor, ventilace) a pár divných (způsob zavírání, ovládání na temeni). A stojí teda celkem o dost víc, přičemž si nejsem jist, že rozdíl ve vlastnostech odpovídá rozdílu v ceně. Pořád to je termoplastová helma.
Kdyby mě netlačil čas, počkal bych si na karbonový exo-tech, který zatím není k sehnání, a který řeší zásadní problém překlopek - hmotnost. Na druhou stranu, vypadá to, že v nabídce budou jen černé, což není zrovna nejbezpečnější barva do provozu.
janjohny píše: Nemám zkušenost z jízdy, protože jsem zatím ve fázi nákupu vybavení ...
Osobně bych už přilbu bez zkušební jízdy na své motorce nekoupil. U Louise mají "větrák", ale to není jízda na motorce !
janjohny píše: Shark se divně otevírá/zavírá. S otevíráním není problém (jen se musí táhnout víc dopředu než jen nahoru), ale nešel mi zavřít jednou rukou, musel jsem ho chytit oběma a docvaknout.
S otevíráním nemám vůbec problém, funguje super, ale na zavření potřebuji obě ruce a to je na prd, takže za jízdy zacvaknu jednu stranu jednou rukou a potom druhou tu druhou stranu
janjohny píše: Shark má ovládání slunečního filtru nahoře, což mi přijde míň praktický (ale funguje to).
ovládání sluneční clony je super, za jízdy na motorce VÍCE PO RUCE než tápat po "malém čuplíku" na boku
janjohny píše: Shark má výkopný deflektor, což vypadá funkčně
super funkční řešení , ale nesmíš zapomenout ho zavřít než si otevřeš přilbu
janjohny píše: Sluneční filtr u Sharku se mi opíral o nos, což byl jeden z důvodů, proč jsem ho nakonec nevzal.
Nemám takový problém
janjohny píše: Shark má horní větrání na dvě páčky, Exo-tech na jednu, což se mi líbí víc.
ano, jedna páčka ventilace je lepší.
janjohny píše: Shark má možnost nastavit proud předního vzduchu víc na obličej nebo na plexi.
kupodivu to i docela funguje, ale na motorce s plexi to není žádný zázrak.