MartinVTR>Souhlas mám taky dynojet a když to držím kolem 4tis.otáček tak jezdím kolem 7litrů.Měnší otáčky na plynulou jízdu pro dvouvál prý nejsou dobrý,jak pro motor tak pro spotřebu.Jinak z 1 na 2 taky hlučný .Chci se vás Vtrkařů ještě zeptat po kolika dělat rozvody,napínáky,mám najeto asi 37tis.Dík.
no jo to je pak jasny, ale tak timhle stylem jsem jeste nikdy nejel tak dlouho aby se z toho dala spocitat spotreba - tzn aspon jednu nadrz...
MartinVTR>Souhlas mám taky dynojet a když to držím kolem 4tis.otáček tak jezdím kolem 7litrů.Měnší otáčky na plynulou jízdu pro dvouvál prý nejsou dobrý,jak pro motor tak pro spotřebu.Jinak z 1 na 2 taky hlučný .Chci se vás Vtrkařů ještě zeptat po kolika dělat rozvody,napínáky,mám najeto asi 37tis.Dík.
Ja kontroloval ventily ted pri 42000 a byly jeste OK. Od predniho valce jsem obcas slysel nejake cvrlikani tak jsem vymenil predni napinak a cvrlikam vesele dal
MartinVTR>Souhlas mám taky dynojet a když to držím kolem 4tis.otáček tak jezdím kolem 7litrů.Měnší otáčky na plynulou jízdu pro dvouvál prý nejsou dobrý,jak pro motor tak pro spotřebu.Jinak z 1 na 2 taky hlučný .Chci se vás Vtrkařů ještě zeptat po kolika dělat rozvody,napínáky,mám najeto asi 37tis.Dík.
no tak při 4 tis otáček taky jedu za 7...ale zkus se někdy projet tak abys využíval celý rozsah otáček a pak za 7 rozhodně nepojedeš. Já jezdím mezi 7 - 10...7 když jedu kochačku, 10 když tomu zatápím pod kotlem jinak vetšinou něco mezi tím páč nejsem sebevrah
tudor>souhlas, řazení 1-2 je hlučný, jednak je potřeba řadit energicky a při pojíždění v koloně jsem se naučil řadit tak, že si z 1 naklepnu neutrál a pak druhým naklepnutím dvojku..takovej dvojšlap...a je to pak tišší. Ale zprva jsem z těch ran byl dost vyděšenej.
tak to zkusím , taky mě ty rány serou
Lada.s>no tak při 4 tis otáček taky jedu za 7...ale zkus se někdy projet tak abys využíval celý rozsah otáček a pak za 7 rozhodně nepojedeš. Já jezdím mezi 7 - 10...7 když jedu kochačku, 10 když tomu zatápím pod kotlem jinak vetšinou něco mezi tím páč nejsem sebevrah
Tak moje VTR asi nepresvedcite . Byl jsem litat v sobotu a protoze jsem byl po dlouhy dobe sam tak jsem docela blbnul, tu a tam to potahl k omezovaci, a co na me vylezlo pri tankovani? Kua, zase 6.4 l/100
Jinak dovolim si citat z testu na LPX.CZ:
"Jen kdyby ten benzín tekl do karburátorů o něco pomaleji. Během testu se totiž průměrná spotřeba pohybovala mezi 8 a 9 l/100 km, na dálnici nebyly hodnoty nad 10 litrů žádnou výjimkou. Přitom ale odladěním lze, jak ukazují zkušenosti, tyhle choutky snížit o 1-2 l/100 km."
Craschman>Ja jezdim za 7,5-7,7 nad sem se este nedostal,Jezdim tak nejak normalne obcas mi to neda a na rovince tomu naložim,ale jinak do 5tis.
Takže musis jet peknou nuďárnu pokud chces jit pod 8L..no potes panbuh
Naposledy editováno 09.06.2008 07:59:55
jentak mě napadly 3
1.VTR má prostě velkou spotřebu
2.u Esvéčka motor nevydrží nad 50tis. km
3. TéLko je nejbrutálnější dvouvál magor na kterým se nedá skoro jezdit