jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
ale je hezka tfuj, normalne se mi snad po 7 letech i zacne libit monster samolepky sem z ty svoji sundaval taky, ale na tom matnym klinu to je porad videt, a to uz je to dole tak 4-5 let
jinak na 1 to jede +- 170, 2 je 210, 3 240, 4 270 a 5 uz jde na 299
a srovnani s tuonem, to me taky zajima, protoze po tom sem jednu dobu hodne cumel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Najeto má 38k, do provozu 2009, stála 130k. V současném studeném počasí chladí moc pěkně, řadí taky skvěle. Rozhodně potřebuje poladit zadní brzda, která nebrzdí a asi zrepasovat tlumič řízení, protože i když ho utáhnu, tak řízení není na pevno. světla svítí, blinkry blikají a stěrače stírají. Akrap má hezký zvuk a brembo na předku brzdí na první vyzkoušení dobře.
Až bude aspoň trochu teplo, rád se přidám na vyjížďku masakrů, tak budeš moct zkusit.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 04.03.2021 20:13:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
V a utomobilovem svete to byla ta 930
Kazdopadne jestli je tam oem ohlins, jakoze je, tak ten neni tak tvrdej jako je aftermarket ohlins. Da se do nej koupit vnitrek od ohlinsu a pak to funguje jako ten aftermarketovej ohlins a kdyz ho utahnes tak nehnes s riditkama...
Naposledy editováno 04.03.2021 22:11:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Bubrak-ZX10R> Tak ono to tak je ne když nemáš tlumič řízení a necháš si tam původní brzd.soustavu.
s brzdama neni extra problem, spis slo o to kratky rizeni a bez tlumice je to jako placnout bejka
dneska sem jel pro kebab okolo Prahy a pri svici mi nesel ubrat plyn, docela me polilo horko, musim asi zvetsit vuli na plynu. ale spis nezvyk po delsi pauze ze sem mel prst pres packu brzdy a nejak sem asi prehmatnul nebo nevim.
Bubrak-ZX10R píše: s brzdama neni extra problem, spis slo o to kratky rizeni a bez tlumice je to jako placnout bejka
dneska sem jel pro kebab okolo Prahy a pri svici mi nesel ubrat plyn, docela me polilo horko, musim asi zvetsit vuli na plynu. ale spis nezvyk po delsi pauze ze sem mel prst pres packu brzdy a nejak sem asi prehmatnul nebo nevim.
zas dobrá výmluva pro policajty - nic si neporušil, svíci si dělat nechtěl, to se jen zasekl plyn
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
a wheelie ve 244 je dobrý, jen ten dopad předku musí být fakt hukot, tak hlavně žes to ustál
oxygen píše: Hele ten tlumicz řízení Ohlins tam má 21 poloh... Jezdivám to na 11-13tej cvak a občas se mi předek rozmrdlá ale nikdy nezradil a vše zatím ustál - i strašný rodeo po dopadu už netočícího se předku na zem při trojce v omezovači, tj. v cca 244 kmh... Takový wheelie je hovadina, už nikdy více
ja dopadal nejvic ve 190ti a bylo to v poho, podle me kdyz je rovne to predni kolo tak by to nemel byt problem, snad. 250 je o kus vejs ale princip bude porad stejnej. me se bloklo kolo v Brne na cilovce v desti na normalnich gumach a motorka byla kolmo rovne a jel sem proste rovne chvili se zablokovanym kolem (a mel sem tam mozna tak 220-230)
kdysi nekdy v 2001 sem zablokoval predek na GSXR750 a prolitnul sem mezi autama co cekaly na cervenou az do pulky krizovatky, tak 30m s bloknutym predkem na Vypichu smer od Bily hory
tak jen ze by se to melo dat v poho ustat nez se ten predek roztoci, myslim. kdyz je kolo rovne.
Naposledy editováno 05.03.2021 00:00:41
Holt jsem byl nemehlo už tenkrát
Naposledy editováno 05.03.2021 00:51:58
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Kawa rules.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše:
kdyz to tady takhle vidim.... tak me napada, ze sem nevidel do ted horet zadnou hondu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
fireblader_puvodni píše: dark-demon> Mám jí od včerejška, takže zatím nevím skoro nic. Udělal jsem první úpravu - z předního blatníku jsem sloupnul samolepku apple. Původní majitel byl samolepkový maniak. Malý samolepky jsou úplně všude.
Najeto má 38k, do provozu 2009, stála 130k. V současném studeném počasí chladí moc pěkně, řadí taky skvěle. Rozhodně potřebuje poladit zadní brzda, která nebrzdí a asi zrepasovat tlumič řízení, protože i když ho utáhnu, tak řízení není na pevno. světla svítí, blinkry blikají a stěrače stírají. Akrap má hezký zvuk a brembo na předku brzdí na první vyzkoušení dobře.
Až bude aspoň trochu teplo, rád se přidám na vyjížďku masakrů, tak budeš moct zkusit.
tak rad se svezu, oxyho sem jeste netestoval, ale za kazdy svezeni budu rad... mam tu svoji uz dlouho, tak pro porovnani stavu je to nejlepsi
najeto mas skoro stejne jak ja, me tam ted sviti 41 myslim, za tuhle cenu sem ji v roce 2015 kupoval i ja to je dobre ze dela co ma, pockej az bude vetsi teplo trochu ne delam si prdel, moje bude uz chladit taky dobre, a s prevodovkou jako takovou problem nikdy nebyl
zadni brzdu sem pravda nikdy neresil, nepouzivam a tlumic mam snad utazenej na max, ale jak pisou ostatni, stejne je to mekejs a ja to s sirokejma riditkama ani nepotrebuju, seru tam asi malo plynu takze sem to jeste nikde nelovil
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |