Neni to jen o pripadne nesolidnosti kupujiciho nebo v tomto pripade kupujici firmy ci zivnostnika.
Staci jen, ze v dobe, kdy mu motorku prodas a nez se dostane k prepisu, tak kupujiciho kuprikladu srazi auto a nebo nejaka jina tragedie a ty nemas motorku, motorka je na tebe psana a mas problem. Sice resitelnej, ale je to komplikace.
Spravny postup je takovy, ze se vozidlo ma prepsat hned na noveho majitele. Pak to mas bez komplikaci.
Novy majitel pokud s danym vozidlem nechce jezdit tak ma moznost umistit znacky do depozita aby neplatil povinny.
Jenze tady to bude jeste o tom, ze kdyz to pujdete prepsat tak je potreba udelat evidencku a to uz asi neni uplne fajn pro toho co to chce opravit na kseft, protoze pak o tom ze motorka byla nabourana a jak moc byla nabourana bude vedeno v zaznamech, ktere jsou snadno dohledatelne. A to pak rapidne snizuje cenu.
Kazdy totiz chce 20 let starou motorku s najezdem 35000km a padenou maximalne ze stojanku. A ikdyz ji z 90% nema (tech 10%jsou nove motorky), tak tomu kazdy chce verit .