paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 00:26 | Nahoru | #109141
kerut> Tak to ma honda asi lip vymysleny nez porsche, tam je totiz nizka matice s velkym prumerem, odpovidajici stoupani podle tabulek by tam vyslo tak na jeden zavit i v jemny rade

Slavnou RC/NC jsem asi jeste nevidel, to cekam az ji uvidim v sosne pri prezentaci jizdnich teorii

Ona honda ma o dost mensi matici nez jake jsou na autech, ale ze by to byla vysoka matice s velkym stoupanim, ktera se snadno nasazuje mi taky tolik neprijde...




Naposledy editováno 02.02.2021 00:31:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 00:50 | Nahoru | #109142
assassin> hele ja to fakt (chvilku..) hledal, nekde to mam urcite vyfoceny se sundanym kolem, abys to nemusel googlit, ale nenasel.. nekdy to dovezu mozna, prace je ale jeste dost a ted jsem jaksi vlozil finance a cas (nejen) do jineho stroje.. hmm..

BTW pokud uz nekdy vyrazim do sosnove (uprime, neni to srabarna ani zbabelost, ale uplne zabavu v tom proste nevidim.. vis jak, radsi si vyjedu do krkonos zabehat, ..ale mozna nekdy jo..) tak rozhodne spis na te mrstne kolobezce ..maly vefero je presne na tohle uplne nejvic nevhodny, je to divnej kockopes s geometrii rychlyho SB, prevodovkou od kila vejs, ovsem s "pomalym" motorem s "po japonsku zmensenym" obsahem.. takze z pomalejch zatacek se to hrabe hur nez velky SB, ale na rovine to za to nejede.. proste motorka na hrani, blbnuti, kterou muzes tocit do 180 v 15k a pripadat si jako na GP i v relativne bezpecnych rychlostech nicmene technicky (zvlast na tu dobu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 00:58 | Nahoru | #109143
kerut> google ukazal vesmes to co jsem sem dal. Ale je to fuk, me se proste nelibi to reseni s centralni matici, hlavne co se prenosu momentu tyka… ale to je ciste muj soukromej pohled, to at si o tom mysli kdo chce co chce

prevodovka od kila vejs, to je naky divny ne? pochybuju ze to ma velky skoky mezi kvaltama a potom je ta rychlost spis vec retezovky…. kazdopadne tam lidi jezdej na R1 apod … ja tam jezdil na TL, cely na dvojku bez razeni, to si to jen prede kolem 5ti tis... jednicka je na moje ruce moc divoka… tam je to prave spis o aplikaci tech teorii o jezdeni, nez o tom, jestli ma motorka dost rychlou nebo pomalou geo, spravne prevody atd… nevyjezdenymu cloveku tam muzes dat do ruky motarda ze svetaku a nezajede nic

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 01:27 | Nahoru | #109144
assassin> dyt ja nikde nepisu ze je to super, bavili jste se jak funguje letmak, tak jsem napsal ze letmak funguje tak, ze byla (kdysi davno) idea, ze z toho pujde rychle sundavat zadni kolo,.. zarven jsem dopsal, ze ta idea je davno prekonana, ze vyhody (pevnstne, hmotnostne) letmaku jsou veskery zadny, spis naopak, je to technologicka komplikace (honda se s ni bravurne poprala uz v osmdesatych letech, coz je mi sympaticky).. a dokonce jsem se i zminil ze bych mel radsi kyvku pevnou(jako oboustrannou, ne HT chopera proboha..) byt je to hezky a zajimavy
takze nechapu co tu dve stranky resime

prevody jsou tam fakt na picu.. vytocena jedna se seriovou finalkou je kolem 105 v omezovaci, pak to jde po cca 20 na kvalt na 205.. 6... na ktery se to hrabe tejden (no ne jako fobie, ale na motorku pomalu).. tzn kdyz vyjizdis ze zatacky 40 treba, tak mas 1 a 7000 ve kterych to nijak zazracne netaha, taha to od tech 9,10 nahru (je to holt 4 val se 100ml valeckama) vadne to kolem 12, to pasmo vykonu je relativne uzky.. kdyz to zkratis nahore to skoda neni, ale aby to jelo ve 45kmh 10000 se ti proste nepovede.. 21 a 24 maji gearbox trosku "sirsi", tak sem ho poridil, ale bouzel maji (ty uplne stejne hridele ze stejneho vykovku) jiny drazkovani, takze kolecka (krom poctu zubu ta sama z tech samych plotovaru se stejnejma medvedima zubama)prohodit nejdou, svine.. to treba ta kolobezka je presnej opak, na jedniku prakticky nejede (35/omez? joke ? no je to dvaca no..) a dela kraval, to taky neni hitparada ale proste radis a jsi furt na otackach ktery trochu tahnou,.. navic geometrii je to dvaca, otoci se na petniku, vefero malym rejdema jeste s tlumicem na bezny silnici o 180 bez couvnuti neotocim jdu spat, brou..

Naposledy editováno 02.02.2021 01:31:06

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 01:35 | Nahoru | #109145
kerut> jo jsem rad, ze ji prisel, vstoupil do nasi diskuze a osvetlil mi jak funguje letmak

s tima prevodama mi opet unika nejaka zavodnicka teorie.. mi prijde, ze by stacilo tam dat kratsi prevod…

ja mam na vytocenou jedna baj voko 80 a na vytocenou 4 cca 130.... takhle se na tom jezdi zavody….

dobrou, ja jdu jeste pracovat

Naposledy editováno 02.02.2021 01:45:45

Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 01:39 | Nahoru | #109146

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 01:52 | Nahoru | #109147
assassin> to by ta rozeta pak mohla pomalu vadit v naklonu (nemluve o tom ze retez neprojde ramem), a nebudu delat nic jinyho nez radit (ty kvalty uz jsou takhle dost blizko)... srovnavat jednoval a ctyrval skro stejnyho obsahu je taky znamka punku ach jo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 02:14 | Nahoru | #109148
kerut> no jo, to se tak dela… ze se tam radi

ja bych proste tyhle tvoje teorie chtel videt v praxi, ta prevodovka je evidentne kratce odstupnovana, tzn to pada pri prerazeni v max otackach do otacek max kroutaku… no a pak to prevodem doladit na nejakej rozumnej rozsah rychlosti…

pro tebe je hroznej problem, ze ti teoreticky nevychazi vsude motor v idealnich otackach… jenze v praxi je problem ten, ze tohle te limitovat opravdu nebude prilis mnoho teorie…

jak jsem psal, jezdim tam I na TL kde je to uplne totalne mimo prevody (jednicka kilo, 6ka cca 250) a rozhodne me tam technika nelimituje…. nejspis I na te VFR bys pouzival tak 2kvalty...

Naposledy editováno 02.02.2021 02:16:38

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 04:25 | Nahoru | #109149

kerut píše: Assa,Fizz> da se sundat bez demontaze retezu a vyndavani osy.. coz je vyhodny na vytrvalostni zavody ...jinak v nicem



A co napnutí řetězu???

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 04:33 | Nahoru | #109150
Tak dobrou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 04:39 | Nahoru | #109151
kokonhead> dobré ráno

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 04:51 | Nahoru | #109152
Ivos> Dobré, dobré....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 05:59 | Nahoru | #109153

assassin píše: Dewwil: az to budes mit nekdy sundany, zkus to zvazit s pneu, docela by me zajimal rozdil proti beznym pneu...

jako celej komplet, guma, ráfek, kotouče? Ten zadní slick je těžkej jak kráva, serou tam moc gumy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 06:43 | Nahoru | #109154

kerut píše: assassin> to by ta rozeta pak mohla pomalu vadit v naklonu (nemluve o tom ze retez neprojde ramem), a nebudu delat nic jinyho nez radit (ty kvalty uz jsou takhle dost blizko)... srovnavat jednoval a ctyrval skro stejnyho obsahu je taky znamka punku ach jo


Jsem rad, ze jsem sel radsi spat..
Jediny, co me bavi, je, ze fakt mas pocit, ze se prinasis novy veci.
Pokud uz ted ma tvuj motor uzky pasmo pouzitelnych otacek, tak by to nebyla zadna zmena, ne?
Ale napsat, ze by vetsi rozeta uz vadila v naklonu? Kolik zubu bys tam chtel pridat?

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 06:44 | Nahoru | #109155
V té vyčerpávající debatě o uchycení zadního kola úplně zaniklo, že Tifáčovi došla Plzeň

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 07:46 | Nahoru | #109156
Frennky> hlavně si myslím, že zasírat pejskový, zahradní a budovatelský vlákno zasranejma motorkama, je prostě proti pravidlům a dobrému chování...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 08:32 | Nahoru | #109157
t_freedom> Fenka pripravena pekne na zadech aby se s ni panicek mohl takhle po ranu pomazlit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 08:38 | Nahoru | #109158
NP> hele, popravdě, tohle fotila Eliška někdy včera odpo... připsala jen " těžký život Bulíka" ... tohle je klasický spaní na zádech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:00 | Nahoru | #109159
t_freedom> náš pes spí takhle i venku na trávě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:13 | Nahoru | #109160
dewwil> Jj zajimalo by me srovnani celku... zavodni kolo a pneu vs bezny kolo a pneu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:28 | Nahoru | #109161

strakon píše: t_freedom> náš pes spí takhle i venku na trávě


protože boxer není pes ,ale šašek

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:28 | Nahoru | #109162

Frennky píše: V té vyčerpávající debatě o uchycení zadního kola úplně zaniklo, že Tifáčovi došla Plzeň


žé ,to přešli úplně bez uzardění

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:32 | Nahoru | #109163
Tifone> jj a čím je starší, tak větší fňukna a hérečka

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:43 | Nahoru | #109164
... jestli někdo máte možnost poslouchat v práci jako já, tak tohle je jedna z nejobjektivnějších přednášek o "drogách" ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:49 | Nahoru | #109165
t_freedom> v zaměstní Liborku v zaměstnání v práci se pracuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:51 | Nahoru | #109166
t_freedom> Můžeš to nějak shrnout? My v práci musíme i pracovat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:55 | Nahoru | #109167

Tifone píše: t_freedom> v zaměstní Liborku v zaměstnání v práci se pracuje



Jeeeah

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 09:55 | Nahoru | #109168

FiZzeR píše: t_freedom> Můžeš to nějak shrnout? My v práci musíme i pracovat



Brekeke

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 10:01 | Nahoru | #109169
blbečci...já při tom makám... oba dva to můžete při práci dát do sluchátek... jste fakt čůráci

shrnout... Drogy jsou "návykové látky" ...ne to co je zakázaný

cigáral 1,8 MIO
alkohol 1,2
nadužívání léků 0,8
tráva 0,3
hráči, sázkaři 0,06
tvrdé drogy, žíla 0,04

Represe, honba narkomanů a jejich krypto potlačení = zamoření populace nemocemi = větší náklady než substituční programy.
Prodej alkoholu přináší jednotky miliard ... léčba následků desítky miliard. (podobně tabák)

+ plus nějaký perličky jako reklamy na heroinové kapky USA z poč 20.století, Kokainové kapky na zoubky atd...

Naposledy editováno 02.02.2021 10:04:27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.2.2021 v 10:09 | Nahoru | #109170
t_freedom> Tak ale zase mě trochu povzbudilo, že i v tlupě Makaků jsou vyzdvihováni jedinci, kteří po požití alkoholu ztrácejí kontrolu nad svým chováním
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist