kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
cibus píše: Fizzi, budiz ti utechou, ze ta tvoje motka vypada fakt dobre. Ja bych si to snad i koupil, kdyby to nebyl takovy kepl.
To neni moje motorka, to jsem jenom bádal jako že esi to jako myslej vážně nebo mi něco uniklo, a zjistil jsem, že to myslej vážně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: FiZzeR> jakoze je jedna delsi? kdybys potreboval na soustruh apod tak se stav...
Dík Právě že stupačky jako takový jsou stejně dlouhý.
Nějak to budu muset vymyslet. Ten problém tkví v tom, že číňan udělal držák vejfuku tak jak ho udělal, tzn jako "mezidestičku" mezi tou základní co je na rámu a tou co na ní drží stupačka, přičemž tam dal distanční podložky, který to celý od sebe šouply o cca 20 mm. A druhá věc je, že zatímco řadička je přidělaná na extra držáku, tak brzdová páka je na lágru pod stupačkou, čímž se ta pravá stupačka šoupne o dalších 20 mm ven Dementi, fakt.
Jo a ty ložiska v řadičce a brzdovce jsou dvojitý, a mezi nima je mezera bez rozpěrky, takže jak se to stáhne přes ten vnitřní kroužek, tak se ložisko zablokuje
Jako čekal jsem že za ty love to nebude žádná lábuž, ale tohle jsou docela zásadní konstruktérský faux-pas... nicméně to první (že je tam ten držák vejfuku) mi mohlo dojít už z fotek, takže moje blbost.
Jinak to ale vypadá použitelně a jako obrobek je to hezka provedený a dost si s tím někdo vyhrál, takže pokud se to podaří nějak vykutit, bude to pěkný přepáčko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jinak budu zase za rejpala… ale hezky to je, ale co mi treba nejde do hlavy - proc kdyz uz ten dil vyzere odlehcenim v miste kde je nejvic namahanej, proc je to pak v mistech kde uz neni treba, masivni…(cervena)
nebo ten vyrez v krytce, proc nebezi venkovni kontura s vyrezem, nebo naopak vyrez s konturou? (modra)
jako jo, nejsou to zadny pevnostni prvky a pripadne jde o par gramu navic.. ale , proc to nakreslili zrovna takhle….
Naposledy editováno 01.02.2021 17:11:08
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ja myslel ze premyslis jak dostat tu pravou dovnitr pokud je tam drzak vejfuku..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: kerut> myslels správně. Podložky jsou hnusný, v plánu je předělat držák výfuku a tu brzdu dám asi do prdele, vadí mi tam to nesmyslný přepákování přetáhlování.
Co Ti vadilo na původním italském, že to nahrazuješ čínou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Co Ti vadilo na původním italském, že to nahrazuješ čínou?
Vůbec nic. Jenom se už nudil a chtěl řešit zase nějakej problém
ale presne jsem si rikal ze kdybych na vefero daval nejaky jiny tak bych si ty mezipodlozky (po odzkouseni nejlepsi polohy) nechal freznout na miru jen s tou jednou finalni polohou.. nicmene ty stary hondi se mi libi, vejs by to nedavalo smysl (ctyrkilo je maly, nedostal bych tam uz nohy/kolena skrz nadrz).. a jsou takovy oldschoolovy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Vůbec nic. Jenom se už nudil a chtěl řešit zase nějakej problém
Testoval poštu a celníky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Testoval poštu a celníky
Prislo to pozde a se clem jako za tabak. Svet je v poradku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Nechcete někdo superlighty? +- za dvacet dva ká čechopeněz. Hrozně mě lákaj, a přitom vim že to kilo na kole nepoznám a nikdo si nevšimne, že jsou jiný než sériový. Tak už to někdo kupte ať mi to přestane vrtat lebkou
Jestli je to z F4, tak bys musel koupit novy kotouce, vyoseny. B3 ma rovny a tlustsi kolo u uchyceni kotoucu.
Az konecne otevrou hranice, tak to vyzkousim. Nemam kotouce na tech vyplejtanejch. Nez je prodam (ne, ze bych se nejak extra snazil ), chci to zkusit..
Naposledy editováno 01.02.2021 18:57:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Jestli je to z F4, tak bys musel koupit novy kotouce, vyoseny. B3 ma rovny a tlustsi kolo u uchyceni kotoucu.
Az konecne otevrou hranice, tak to vyzkousim. Nemam kotouce na tech vyplejtanejch. Nez je prodam (ne, ze bych se nejak extra snazil ), chci to zkusit..
Jsi hodný, že mi je opatruješ
Jinak to se dá řešit i podložkama, i osu to má jinou.
Naposledy editováno 01.02.2021 19:50:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fireblader_puvodni píše: Co Ti vadilo na původním italském, že to nahrazuješ čínou?
Kloužou jak zpocená žába v průtrži mračen, několikrát jsem z toho málem vypad když mi v zatáčce sjela noha. A z levé se mi ulomila ta ploutvička. Navíc, občas to hodím na kozy pod stupačky, tak se hodí mít nesklopný. Původně jsem chtěl dát jen stupačky, ale najít něco co není kolotoč nebo jsou k tomu správné kloubky je sci-fi, a ty agusta corse stojí víc než čínský přepákování... holý stupačky... ta ploutvička stojí půlku a ulomí se zas... Nebylo moc o čem.
Naposledy editováno 01.02.2021 19:51:25
FiZzeR píše: Jsi hodný, že mi je opatruješ
Jinak to se dá řešit i podložkama, i osu to má jinou.
U mne jsou jako v bavlnce Kdybych nebyl linej je poslat do zahranici, uz jsou pryc. Ale nechce se mi s tim na postu. Nastesti jejich cena nepada
Osa je jina, ale F4 facelift a B3 maji stejnej prumer lozisek, takze tam je to cajk. Kola jsou stejne siroka, ale diry na kotouce jsou vic v kole, nez na B3, kde jsou rovny kotouce.
Celkovej prumer stejnej, ale B4 jsou uzsi, kde jsou ty diry na kotouce. Neumim to moc vysvetlit..
Taky vymejslim kraviny. Nechci nic jetyho, nikomu neverim
Naposledy editováno 01.02.2021 20:09:48
FiZzeR píše: Kloužou jak zpocená žába v průtrži mračen, několikrát jsem z toho málem vypad když mi v zatáčce sjela noha. A z levé se mi ulomila ta ploutvička. Navíc, občas to hodím na kozy pod stupačky, tak se hodí mít nesklopný. Původně jsem chtěl dát jen stupačky, ale najít něco co není kolotoč nebo jsou k tomu správné kloubky je sci-fi, a ty agusta corse stojí víc než čínský přepákování... holý stupačky... ta ploutvička stojí půlku a ulomí se zas... Nebylo moc o čem.
tak to je fakt alchymie , to mě nenapadlo, díky za vysvětlení
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta> uzsi by nemel byt problem, daj se pod kotouce podlozky… ja mam taky kotouce na podlozkach abych mohl mit kola z RSV na Suzuki....
To bych radsi koupil novy kotouce. Nejak se mi nelibi, ze by ty kotouce drzely jen tak ve vzduchu na sroubech..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.02.2021 21:10:20