globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 10:54 | Nahoru | #105841
honzabiker> Však ten excentr je taky pěknej.

Tohle vypadá jako kyvka z mille

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:03 | Nahoru | #105842
NP> Právě že ne. Nařezat a posvařovat trubku je ta jednodušší cesta, jak to udělat. Bez forem na odlitky atd.

Kdyby to byla TOP technologie, což není, jezdilo by to GP, WSBK apod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:04 | Nahoru | #105843

JollyJoker píše: Období Triumph máš za sebou a nyní je to období Aprilia?
Tuto jsem nezkoušel,i když byla volná...ale v Shiveru ta 900 funguje super....... "ňůtny" jsou pořád po ruce v nejlepším pásmu otáček



Nevím, co bych. Já o tom nakedu nejsem úplně přesvědčený. Tohle by mohlo být hravější.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:06 | Nahoru | #105844

cibus píše: NP> Právě že ne. Nařezat a posvařovat trubku je ta jednodušší cesta, jak to udělat. Bez forem na odlitky atd.

Kdyby to byla TOP technologie, což není, jezdilo by to GP, WSBK apod.



Troufám si říct, že u těchto motorek je design podřízen asi čemukoli, TOP technologie není nutná, design ano A designově to hezký je.

Kromě toho, odlejvá každej trouba, opravdoví frajeři CNC obrábějí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:12 | Nahoru | #105845

FiZzeR píše: Troufám si říct, že u těchto motorek je design podřízen asi čemukoli, TOP technologie není nutná, design ano A designově to hezký je.

Kromě toho, odlejvá každej trouba, opravdoví frajeři CNC obrábějí



ad a) Přesně.

ad b) Tak napůl. Forma je ukrutně drahá. Tam si musí být zhotovitel jistý návratností/počtem prodaných kusů. Při nízkých počtech ks se to musí "ojebat" posvařováním z trubek nebo tím ofrézováním. A když je to pak drahé, je to dobré.

Vedle v garáží stojí zánovní Panigale. Vepředu frézovaná kyvka, vzadu nová frézovaná kyvka. Má to 136 kg, jedním slovem nádhera. Už 5 let. Ještě to nevyjelo a už to ani nikdy nevyjede. Sice frajeřina ale mě to míjí obrovským obloukem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:28 | Nahoru | #105846
FiZzeR> Souhlas, tady nejde o parametry pro zavod ale pro oko, vsak ty zavodaky vypadaji v podstate stejne. Asi si nikdo nebude kupovat Bimotu pro lamani rekordu na okruhu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:31 | Nahoru | #105847
NP> Já už taky žádné rekordy lámat nebudu. Ale za mě to musí hezké i funkční.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:45 | Nahoru | #105848

NP píše: Ty jejich zadni kyvky jsou teda


Tohle je pro mě třeba pěkná kyvka...


Naposledy editováno 07.01.2021 11:50:44

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 11:59 | Nahoru | #105849
BlackSabbath> Jj. To vypadá funkčně. Škoda, že to taky nikdy nepojede.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:02 | Nahoru | #105850

z.a.j.o.c.h píše: Spočítej mi taky, za kolik musím na Monsterovi zajet, ať jsem nejrychlejší

...

twl ale já nepočítám výslednej čas...ale jen koeficient, kterým se výslednej čas bude násobit...vy volové...

ty to máš ... 85 / 200+ tvejch 55 kg ...nevím kolik přesně vážíš ... 70:

85/ 270 +1 ... 1,31 x čas... pokud s monsterem dokážeš udělat Most za např. 120s... tak výsledek je 157,2s
Já to mám na SSu tak za 130s s vyplazeným jazykem
75/200+98 + 1 ...1,25 x 130 = 162, 7 s... asi bys vyhrál... ...pokud to s vydechlým vzducháčem dáš do dvou minut

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:06 | Nahoru | #105851

cibus píše: BlackSabbath> Jj. To vypadá funkčně. Škoda, že to taky nikdy nepojede.


Tohle není moje. Factory kyvka na aktuální model GSX-R...
Já mám ještě klasiku. Obrácená je až od tohoto modelu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:07 | Nahoru | #105852
t_freedom> prosim taky! Na italku, 80 kilo s výbavou a 130vt. Dík

nebo který parametry se dosazujou, asi bych to spoítat zvlád

sem si to našel o padesátvosum stránek zpět

131,5/280+1

1,47

Naposledy editováno 07.01.2021 12:15:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:09 | Nahoru | #105853

cibus píše: BlackSabbath> Jj. To vypadá funkčně. Škoda, že to taky nikdy nepojede.


Tady tahle (tato je lehce modifikovaná):

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:12 | Nahoru | #105854
motorky.bazos.cz/inzerat/130415312/mv-agusta-f-4-1000-replika-tamburini.php





To člověk neví, jestli jsou ty kapoty karbon nebo fólie...

Naposledy editováno 07.01.2021 12:14:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:33 | Nahoru | #105855

BlackSabbath píše: Tady tahle (tato je lehce modifikovaná):

to se mi nelíbí, to je hroznej ingot

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:34 | Nahoru | #105856

strakon píše: to se mi nelíbí, to je hroznej ingot


Tomu nerozumíš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:36 | Nahoru | #105857

cibus píše: Nevím, co bych. Já o tom nakedu nejsem úplně přesvědčený. Tohle by mohlo být hravější.



Tak zrovna "Důrou" si moc nepomůžeš, na rádoby SM je to hodně usedlý a pocitově těžký... To Shiver dává asi větší smysl, ten si na nic nehraje, prostě naháč festovní...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:38 | Nahoru | #105858
t_freedom> Letos za dvě rovný, to dám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 12:41 | Nahoru | #105859

z.a.j.o.c.h píše: Tak zrovna "Důrou" si moc nepomůžeš, na rádoby SM je to hodně usedlý a pocitově těžký... To Shiver dává asi větší smysl, ten si na nic nehraje, prostě naháč festovní...



Aha. Díky za info. Samo by se mně líbil HPM 950. To je zatím dost peněz. Navíc jsem sám sobě slíbil, že nebudu mít víc než 6 motorek.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:03 | Nahoru | #105860

FiZzeR píše: motorky.bazos.cz/inzerat/130415312/mv-agusta-f-4-1000-replika-tamburini.php





To člověk neví, jestli jsou ty kapoty karbon nebo fólie...



Co myslis? Jasne, ze folie..
Koukam, cena stoupa
O kilo vic, nez minule..

Naposledy editováno 07.01.2021 13:05:13

Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:04 | Nahoru | #105861
voilá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:09 | Nahoru | #105862

cibus píše: Aha. Díky za info. Samo by se mně líbil HPM 950. To je zatím dost peněz. Navíc jsem sám sobě slíbil, že nebudu mít víc než 6 motorek.



a co toto?
https://www.motorkar...model%5D=ktm-990-smr

nebo případně HM 937...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:11 | Nahoru | #105863

cibus píše: ad a) Přesně.

ad b) Tak napůl. Forma je ukrutně drahá. Tam si musí být zhotovitel jistý návratností/počtem prodaných kusů. Při nízkých počtech ks se to musí "ojebat" posvařováním z trubek nebo tím ofrézováním. A když je to pak drahé, je to dobré.

Vedle v garáží stojí zánovní Panigale. Vepředu frézovaná kyvka, vzadu nová frézovaná kyvka. Má to 136 kg, jedním slovem nádhera. Už 5 let. Ještě to nevyjelo a už to ani nikdy nevyjede. Sice frajeřina ale mě to míjí obrovským obloukem.



celá motorka 136 kilo? Velká Panigale 1199 nebo 1299 jo? nechceš sem hodit aspoň nějakou špionážní fotku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:13 | Nahoru | #105864
Johnny83> Nechci 2 téměř identické motory. Ale svezení na tom bude asi dobré.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:15 | Nahoru | #105865

Johnny83 píše: celá motorka 136 kilo? Velká Panigale 1199 nebo 1299 jo? nechceš sem hodit aspoň nějakou špionážní fotku?



JJ. Tak nějak to má. Nádrž jen na 5 litrů. Vepředu kyvka, která má tlumič místo nádrže. Totální zvrácenost a úchylka. Prý to jezdí po zadním i na 4ku.

Ale je to nedodělané. A gentleman dámu v nedbalkách nefotí. Většinou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:30 | Nahoru | #105866
cibus> takhle?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:33 | Nahoru | #105867

tomasd. píše: t_freedom> prosim taky! Na italku, 80 kilo s výbavou a 130vt. Dík

nebo který parametry se dosazujou, asi bych to spoítat zvlád

sem si to našel o padesátvosum stránek zpět

131,5/280+1

1,47



ty máš 131HP'? ... jasně ...koně/celk.váha + 1...a tímhle by sis vynásobil tvůj čas...
Oni se tu všichni smali, ale tohle je fakt poměrně objektivní srovanávací vzoreček...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:34 | Nahoru | #105868
strakon> Jj. Podobně. Akorát tam ten tlumič úplně leží.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:35 | Nahoru | #105869
Tak to bych s mym hmotnostnim zlomkem mohl jet nejakej duchodcovskej cas

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.1.2021 v 13:37 | Nahoru | #105870
Mne by to na pcx taky nemuselo vyjit uplne spatne,Zmulda aby se bal o trun

Naposledy editováno 07.01.2021 13:37:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist