kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.12.2020 21:30:13
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
me tereni vlastnosti XC70 prijdou ok, me by to bohate stacilo, vetsi teren vlastne ani nemam kde potkat.
nasi ted poridili 4motion passata a tam me zklamalo, ze je to nizsi nez moje volho. SKoda ze to neni alltrac, tohle je fakt k nicemu, kdyz to ma narazniky 10cm nad zemi
cibus> ty jezdis passatem? nebo si to pletu? kde se nastavuje sklapeni zrcatek, nebo je mozne, ze nejsou sklapeci? V menu jsem je nenasel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Jj. Je to mozne. Priplatkova vybava. Sklapi se ovladacem na zrcatka. Leve, prave, topeni, sklapeni.
aha tak to jsem netusil, ze je to i v highline za priplatek VW no. primo tlacitko na sklapeni tam myslim neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak k tomu Alltracku. Předminulou zimu s tím naboural bráchoj do baráku nějakej pitoma. Jen promáčklá fasáda. Bylo 5cm sněhu čersvě ráno a nevyhrabalo se to na rovině. Tři kola byly na zemi a točilo se jen to jedno zadní co bylo ve vzduchu Musel přijet traktor. Bylo to jen nahnutý přes obrubník na trávě, vytlačit se to nepodařilo bylo opravdu slizko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Podle mě to vyloženě na úsměv v terénu neni.To nejsou špatný auta na polnacky apod.Jen se od nich nesmí čekat moc.Podle mě přesně na takový cesty jako ste jeli třeba k ty sauně a nezahrabes se v první větší louzi,což by se ti s mým Golfem asi povedlo
no jednoznačně... jakože s dobrejma gumama a trochou opatrnosti to dokáže docela překvapit... a nemusíš tahat 2km věci dvakrát tam a zpět...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
docela divny, ze tou druhou napravou co je na zemi si to ani nehrablo… ja to nejak vic otestuju jestli u nas napadne snih, chtel jsem to vzit do rozmocene louky/do lesa, ale je to fakt nizky
fizzer> Vitara a samurai/jimny je jeste docela rozdil, moznost uzaverek apod...
Naposledy editováno 13.12.2020 21:50:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale je neuveritelny co to disco vyjede, jak funguje ten vzduchovej podvozek je proste bozi ale kam by s tim clovek jezdil u nas?
Naposledy editováno 13.12.2020 21:58:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: FiZzeR> Twoe ty sem das takhle nazvedlyho Ty moc vidět nejsou.Já myslel ten normální silniční syncro.Oni to maj kolikrát samo kuli ceně a taky často a asi hlavně kuli tomu jak se to všude vleze neni jim toho tolik líto .... I když tady maj dva typci novýho Jimnyho a ten úplně levnej taky neni..ale je to fakt pěkný
Nejsou a když, tak jsou buď tak namést na lopatku, nebo 300+.
T3 je dost vysoká a v syncru je ještě přizvedlá už z fabriky. Jak to má motor vzadu, g-kvalt a špéru, na hrabkách to vyjede úplně strašnej nesmysl.
Ale jsem zaujatej, no
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: assassin> starši modely to měly na ovladači zrcátek ve dveřích,novější to mají v nastaveni v infotainmentu v rádiu. Co to je za rok. Popřípadě pošli VIN do SZ a zitra ti to kamos zjisti ve VW servisu.
ten posledni b8 2015/2016 to ja mam taky dyztak nekoho ve vw, jen se mi nechtelo otravovat kvuli takove blbosti. Ale spis to bude tak, ze to tam neni. v infotainmentu ani cudlik. Ale diiik.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Diskoska je paradni. Hodne jsem o ni uvazoval a byl blizko koupi. I kdyz tomu padaji motory vic nez cemukoliv jinemu.
taky jsem byl nejake prohlidnout.. ale chtel jsem v8 … ty nejspis drzi, ale ten motor tam je asi zbytecnej. kamarad ma ten diesel a zatim dobry, prej ty motory skapou kdyz je predtim nekdo trapil tezkejma vlekama a tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> V mem okoli jezdi tech Diskosek tak 5-6. Motory padly uz vsem. Vlek netahal nikdo.
ne ze bych jim to pral, ale jsem docela rad, ze me to preslo . ale ja tenkrat hledal jen s v8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ten posledni b8 2015/2016 to ja mam taky dyztak nekoho ve vw, jen se mi nechtelo otravovat kvuli takove blbosti. Ale spis to bude tak, ze to tam neni. v infotainmentu ani cudlik. Ale diiik.
Pokud neni cudlik, tak sklapeni ne-e...
Je to koncern, jak jsi psal, tudiz za kazdou cypovinu ecka...:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Ty V8 taky nebudou žádná pohádka,jestli je to ten samej,co dávali do Range..
jo tak LR a RR jsou svoji spolehlivosti povestny. ale tohle je hodne specificka zalezitost. nekomu prijde normalni, ze do auta padne na servisu kilo za rok, nekomu prijde jako ze je to krap, kdyz musi vymenit tlumice po 200tis....
myslim, ze v kategorii tehle luxusnich offroadu to bude vsude dost podobny. tezky auto, slozita technika...
kokonhead píše: Pokud neni cudlik, tak sklapeni ne-e...
Je to koncern, jak jsi psal, tudiz za kazdou cypovinu ecka...:D
jo v menu infotainmentu je spousta polozek zasedlejch a ze si to muzes za prachy objednat… pripojeni na net atd…
ono je to celkem fuk, stejne to ty zrcatka pro me nepochopitelne otaci sklama k nebi - tzn na na ne prsi… jen ze jsem si na to ted vzpomnel...
assassin píše: ne ze bych jim to pral, ale jsem docela rad, ze me to preslo . ale ja tenkrat hledal jen s v8
Tu V8 znam jen jednu. A ta padla taky. Ale obecne ma lepsi povest. Kolem toho, proc padaji ty 3l diesely, koluje spoustu polopravd a domnenek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Nejsou a když, tak jsou buď tak namést na lopatku, nebo 300+.
T3 je dost vysoká a v syncru je ještě přizvedlá už z fabriky. Jak to má motor vzadu, g-kvalt a špéru, na hrabkách to vyjede úplně strašnej nesmysl.
Ale jsem zaujatej, no
Kazdej sme nějak zaujatej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> Ze má něco drahej provoz i třeba z hlediska podvozku atd se dá z kupní ceny vyvodit,ale tomuhle myslim foukaly hlavy atd. ....Zase motor...Kamosovo zetak to má a nějak se k tomu dá asi postavit a mírnou upravou to vyléčit,ale zase u luxuskary by mě sralo kazdej rok někde stát s kouřem zpod kapoty,když veris origo servisu..
jo je to jak rikas. ale timhle trpi ty starsi v8 skoro u vseho …
cibus> jj to s tim tahanim vleku bude jedna z nich. U TL je zase spousta teorii proc to pada na klice…
Naposledy editováno 13.12.2020 22:42:52