kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V cem vsem je rozdil mezi obyc a RR?
A rozdil 92 a 103kw je jen ve vackach?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To až F3 motory se víc liší (vačky, ventily, u 800 druhá řada vstřiků,...)
A za 150 leda oholenou do série. Ale to zas nikdo nekoupí.
Edit.: ano, moje socka s těma úpravama co mám by měla jít softwarově poladit na úroveň RR Ale tady není nikdo komu bych to svěřil.
Naposledy editováno 12.12.2020 13:00:46
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nasel jsem tohle, ale nechapu jak to tam maji, pisou rozmery 30x45x10, ale pak ze to je cena za 1L... tak kurva jaky rozmer ma to za 60kc????
Pena
Naposledy editováno 12.12.2020 13:23:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: oioi01> Vačky jsou stejný, jestli se nepletu. Víc benzínu (druhá řada vstřiků), jiný trumpety v airboxu a víc průchozí koncovka výfuku.
To až F3 motory se víc liší (vačky, ventily, u 800 druhá řada vstřiků,...)
A za 150 leda oholenou do série. Ale to zas nikdo nekoupí.
Edit.: ano, moje socka s těma úpravama co mám by měla jít softwarově poladit na úroveň RR Ale tady není nikdo komu bych to svěřil.
Az tam prdnes svody a trubky do airboxu, tak by to chtelo naladit. Vojta ma jednotky za slusny ceny a naladi ti to. Ale chce to mimo sezonu. Na evolutionbike maji svody za slusny ceny..
oioi01 píše: Ma nekdo zkusenost s penou do nadrze? Ma to cenu?
Nasel jsem tohle, ale nechapu jak to tam maji, pisou rozmery 30x45x10, ale pak ze to je cena za 1L... tak kurva jaky rozmer ma to za 60kc????
Pena
Netuším zda pro mou jízdu to je použitelné, přelejvání benzínu a s tím spojená kinetika pohybu mě ovlivňuje nejméně. Ale chápu že u závodníků je to něco jiného.
jinak tam máš popis - Uvedená cena je za 1L nádrže (pěny) / platí při odběru min. 14 litrů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Az tam prdnes svody a trubky do airboxu, tak by to chtelo naladit. Vojta ma jednotky za slusny ceny a naladi ti to. Ale chce to mimo sezonu. Na evolutionbike maji svody za slusny ceny..
Nevím jestli si ho nepletu s někým jiným, ale byly tu myslím nějaký dost blbý recenze - že pak byli lidi rádi, když to po dlouhým boji uvedl aspoň do původního stavu...
Jednotky na co? Ta od eldoru je laditelná.
A 25k na motorku v ceně asi 100 mi úplně jako slušná cena nepřijde... A exan už nedělá, ty byly do desítky. Navíc dělat decat se mi nechce, ta motorka pak smrdí a navíc už se řeší, že by se měly začít měřit v horizontu jednotek let emise i u motorek
Naposledy editováno 12.12.2020 15:25:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: FiZzeR> pletes si ho s peposem
tak to jsem rád
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nemyslim, ze budou merit emise u euro3 a niz. Myslim, ze to budou chtit delat u euro5, kde musi masina udrzet emise po celou dobu zivotnosti. U nizsich se pocita s vyssima emisema po letech provozu..
Jinak zatim jen prvni step, jeste vylestit a elox:
Naposledy editováno 12.12.2020 16:20:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jako nevadilo by pár klokanů navíc, ale ze zkušeností (ostatních) to je dost málo muziky za hodně peněz...
Brejle hezký, v čem má být ale ten přínos? A spodní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak zalevno to nebude, ale ty vzdycky skudlis a pak do toho nasypes.
Jeste muzes -1/+2 na prevodu. Retez vyjde..
Spodni brejle zatim neresim, spodni jsou cerny a libi se mi. Duvod tech brejli je, ze tam bude drzak tlumice a ten je frezovanej, tak jsem z toho nechtel mit kolotoc..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To pak za ty prachy nikdo nepozna rozdil od origo...
oioi01 píše: Petta> vylestit a elox?? To je skoda ne, tak krasne frezovane?
To pak za ty prachy nikdo nepozna rozdil od origo...
Nebude to lestit do zrcadla, aby to ztratilo frezovani..
Ty puvodni bys poznal hned, hroznej odlitek..
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ty už jsi u něj nechal něco ladit? Absolutně nemám tucha, na co to vyjde.
Převod jinej spíš nechci, už takhle to při 130 na šestku točí asi 8k.
Naposledy editováno 12.12.2020 17:18:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pak jsem to,ale dotáhl do ,,konce" a origo jednotku nechal přehrát Rexxerem A to je úplně jiné kafe!!!Jede to jinak,hladšeji,kultivovaněji (jinak to neumím pospat)spotřeba šla dolů na 5,5 a z laufu,už je vůně květin Teď se chystám,někdy do jara,na brzdu,a jsem zvědavý,na nové hodnoty.To pak dám vědět.
No a ještě,brutálně,změnila Milušku,ta antihopingová spojka!!!To je,součástka,z které mám,obrovskou radost!!! !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já zatím spoléhám na to, že jsem furt v mantinelech toho, co dokáže ukočírovat lambda. Podle toho jak jsou černý koncovky to bude spíš bohatý než chudý, takže se nestresuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> Aha, to už jsi vlastně zmiňoval.
A ty už jsi u něj nechal něco ladit? Absolutně nemám tucha, na co to vyjde.
Převod jinej spíš nechci, už takhle to při 130 na šestku točí asi 8k.
Jednotka asi 8 a prace podobne. Chtel jsem jeste instalaci svodu a dat jinej airbox, tak me mi dal cenovku 20tis.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Jednotka asi 8 a prace podobne. Chtel jsem jeste instalaci svodu a dat jinej airbox, tak me mi dal cenovku 20tis.
Já asi nechápu jak to funguje. Měl jsem za to, že přes ten rexxer se upravuje mapa v origo jednotce, není to náhrada nebo piggyback jako power commander.
Každopádně už se to pohybuje v takových sférách, že se to u téhle motorky prostě nevyplatí.
Naposledy editováno 12.12.2020 18:15:24
FiZzeR píše: Já asi nechápu jak to funguje. Měl jsem za to, že přes ten rexxer se upravuje mapa v origo jednotce, není to náhrada nebo piggyback jako power commander.
Každopádně už se to pohybuje v takových sférách, že se to u téhle motorky prostě nevyplatí.
Pocitali jsme s jinou jednotkou, uz nevim, jaka to byla..
Mozna rapidbike..
Naposledy editováno 12.12.2020 18:17:47
Kazdopadne ta fizzova motorka uz ma elektronickej plyn, takze tam uz to s pridavnejma jednotkama spis nejde. Origo ecu na určitý režimy nebo rychlosti neotevrel na plno klapku a s tim commander nic neumi, nalejt tam benzin kdyz je zavřena klapka je k nicemu...
Takze tam pak laditelna standalone nebo zápis do origo, mozna ze uz ma rapidbike/dynojet neco noveho a umi oblbnout i klapku.... uz to nesleduju tak nevim
To je taky můj psychologickej limit - pokud by mi to někdo odladil za míň, tak ok, pokud by to mělo stát víc, radši si s tím pohraju sám a zbyde mi hw na budoucí úpravy, a diagnostika se taky vždycky hodí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> Aha, to už jsi vlastně zmiňoval.
A ty už jsi u něj nechal něco ladit? Absolutně nemám tucha, na co to vyjde.
Převod jinej spíš nechci, už takhle to při 130 na šestku točí asi 8k.
Coze, seriovej prevod?
Ja myslel ze by mela dat maximalku 250, to jako toci 15tis, nebo co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Coze, seriovej prevod?
Ja myslel ze by mela dat maximalku 250, to jako toci 15tis, nebo co?
Jestli maji 140ps z 800 - tak nebudes daleko od pravdy