paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 11:09 | Nahoru | #103561
JollyJoker> tahle modelová řada měla letmáč jen na 1200ccm

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 11:12 | Nahoru | #103562
Mňo. Že bych to tam zas hodil za stejný prachy s hromadou doplňků?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 11:15 | Nahoru | #103563
FiZzeR> no jo, jenže ty už to máš, z pohledu českého zákazníka, kilometrově odjeté Tam už chybí jen stočka na 20 a bude fuč

Naposledy editováno 12.12.2020 11:17:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 12:40 | Nahoru | #103564
FiZzeR> na jare ju za 150 strelis raz dva...

V cem vsem je rozdil mezi obyc a RR?

A rozdil 92 a 103kw je jen ve vackach?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 12:57 | Nahoru | #103565
oioi01> Vačky jsou stejný, jestli se nepletu. Víc benzínu (druhá řada vstřiků), jiný trumpety v airboxu a víc průchozí koncovka výfuku.

To až F3 motory se víc liší (vačky, ventily, u 800 druhá řada vstřiků,...)

A za 150 leda oholenou do série. Ale to zas nikdo nekoupí.

Edit.: ano, moje socka s těma úpravama co mám by měla jít softwarově poladit na úroveň RR Ale tady není nikdo komu bych to svěřil.

Naposledy editováno 12.12.2020 13:00:46

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 13:23 | Nahoru | #103566
Ma nekdo zkusenost s penou do nadrze? Ma to cenu?

Nasel jsem tohle, ale nechapu jak to tam maji, pisou rozmery 30x45x10, ale pak ze to je cena za 1L... tak kurva jaky rozmer ma to za 60kc????

Pena

Naposledy editováno 12.12.2020 13:23:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 13:29 | Nahoru | #103567

Tifone píše: P_B> tak jak tu občas píše jeden vajčák:tfujtfujtfuj





Naposledy editováno 12.12.2020 13:35:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 14:18 | Nahoru | #103568

FiZzeR píše: oioi01> Vačky jsou stejný, jestli se nepletu. Víc benzínu (druhá řada vstřiků), jiný trumpety v airboxu a víc průchozí koncovka výfuku.

To až F3 motory se víc liší (vačky, ventily, u 800 druhá řada vstřiků,...)

A za 150 leda oholenou do série. Ale to zas nikdo nekoupí.

Edit.: ano, moje socka s těma úpravama co mám by měla jít softwarově poladit na úroveň RR Ale tady není nikdo komu bych to svěřil.



Az tam prdnes svody a trubky do airboxu, tak by to chtelo naladit. Vojta ma jednotky za slusny ceny a naladi ti to. Ale chce to mimo sezonu. Na evolutionbike maji svody za slusny ceny..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 14:35 | Nahoru | #103569

oioi01 píše: Ma nekdo zkusenost s penou do nadrze? Ma to cenu?

Nasel jsem tohle, ale nechapu jak to tam maji, pisou rozmery 30x45x10, ale pak ze to je cena za 1L... tak kurva jaky rozmer ma to za 60kc????

Pena



Netuším zda pro mou jízdu to je použitelné, přelejvání benzínu a s tím spojená kinetika pohybu mě ovlivňuje nejméně. Ale chápu že u závodníků je to něco jiného.

jinak tam máš popis - Uvedená cena je za 1L nádrže (pěny) / platí při odběru min. 14 litrů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 15:23 | Nahoru | #103570

Petta píše: Az tam prdnes svody a trubky do airboxu, tak by to chtelo naladit. Vojta ma jednotky za slusny ceny a naladi ti to. Ale chce to mimo sezonu. Na evolutionbike maji svody za slusny ceny..



Nevím jestli si ho nepletu s někým jiným, ale byly tu myslím nějaký dost blbý recenze - že pak byli lidi rádi, když to po dlouhým boji uvedl aspoň do původního stavu...

Jednotky na co? Ta od eldoru je laditelná.

A 25k na motorku v ceně asi 100 mi úplně jako slušná cena nepřijde... A exan už nedělá, ty byly do desítky. Navíc dělat decat se mi nechce, ta motorka pak smrdí a navíc už se řeší, že by se měly začít měřit v horizontu jednotek let emise i u motorek

Naposledy editováno 12.12.2020 15:25:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 15:36 | Nahoru | #103571
FiZzeR> pletes si ho s peposem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 15:40 | Nahoru | #103572

Stev píše: FiZzeR> pletes si ho s peposem



tak to jsem rád

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 16:16 | Nahoru | #103573
FiZzeR> prej treba rexxer umi vic parametru, nez origo. Tak myslel jsem, ze z toho chces dostat uplne vsechno, kdyz jsi delal ten airbox. Kdyby ses dostal na tech 140 na zadnim, tak by to byl slusnej mazec..
Nemyslim, ze budou merit emise u euro3 a niz. Myslim, ze to budou chtit delat u euro5, kde musi masina udrzet emise po celou dobu zivotnosti. U nizsich se pocita s vyssima emisema po letech provozu..
Jinak zatim jen prvni step, jeste vylestit a elox:


Naposledy editováno 12.12.2020 16:20:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 16:43 | Nahoru | #103574
Petta> Co znamená víc parametrů?

Jako nevadilo by pár klokanů navíc, ale ze zkušeností (ostatních) to je dost málo muziky za hodně peněz...

Brejle hezký, v čem má být ale ten přínos? A spodní?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:02 | Nahoru | #103575
FiZzeR> prej v origo jednotce nema moznost tolika nastaveni, vic fakt nevim. Do tohohle nedelam. Skocil jsem u jednotek Ducati, kde byl vrchol +16% benzinu, O2 off.
Tak zalevno to nebude, ale ty vzdycky skudlis a pak do toho nasypes.
Jeste muzes -1/+2 na prevodu. Retez vyjde..

Spodni brejle zatim neresim, spodni jsou cerny a libi se mi. Duvod tech brejli je, ze tam bude drzak tlumice a ten je frezovanej, tak jsem z toho nechtel mit kolotoc..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:05 | Nahoru | #103576
Petta> vylestit a elox?? To je skoda ne, tak krasne frezovane?
To pak za ty prachy nikdo nepozna rozdil od origo...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:10 | Nahoru | #103577

oioi01 píše: Petta> vylestit a elox?? To je skoda ne, tak krasne frezovane?
To pak za ty prachy nikdo nepozna rozdil od origo...


Nebude to lestit do zrcadla, aby to ztratilo frezovani..
Ty puvodni bys poznal hned, hroznej odlitek..

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:16 | Nahoru | #103578
Petta> Aha, to už jsi vlastně zmiňoval.

A ty už jsi u něj nechal něco ladit? Absolutně nemám tucha, na co to vyjde.
Převod jinej spíš nechci, už takhle to při 130 na šestku točí asi 8k.

Naposledy editováno 12.12.2020 17:18:01

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:25 | Nahoru | #103579
FiZzeR> Taky chci vědět na kolik to vyjde Pettane sem s tím Ale počítám s tím,že ty budeš mít,už cenu jinou,protože jsi u něho,vážený zákazník

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:36 | Nahoru | #103580
FiZzeR> Já jsem začal,vše kunit,kvůli zvuku.Airbox už tam byl,dal jsem KN filtr,svody bez katu,spotřeba byla 6,6 a smrad za mnou.To bylo s řídící jednotkou od Termignoni.Ale na brzdě změřeno 92koní a 95NM!!!!To byla paráda.

Pak jsem to,ale dotáhl do ,,konce" a origo jednotku nechal přehrát Rexxerem A to je úplně jiné kafe!!!Jede to jinak,hladšeji,kultivovaněji (jinak to neumím pospat)spotřeba šla dolů na 5,5 a z laufu,už je vůně květin Teď se chystám,někdy do jara,na brzdu,a jsem zvědavý,na nové hodnoty.To pak dám vědět.

No a ještě,brutálně,změnila Milušku,ta antihopingová spojka!!!To je,součástka,z které mám,obrovskou radost!!! !!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:48 | Nahoru | #103581
Ivos> A kolik to vyšlo tebe?
Já zatím spoléhám na to, že jsem furt v mantinelech toho, co dokáže ukočírovat lambda. Podle toho jak jsou černý koncovky to bude spíš bohatý než chudý, takže se nestresuju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 17:55 | Nahoru | #103582

FiZzeR píše: Petta> Aha, to už jsi vlastně zmiňoval.

A ty už jsi u něj nechal něco ladit? Absolutně nemám tucha, na co to vyjde.
Převod jinej spíš nechci, už takhle to při 130 na šestku točí asi 8k.


Jednotka asi 8 a prace podobne. Chtel jsem jeste instalaci svodu a dat jinej airbox, tak me mi dal cenovku 20tis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:02 | Nahoru | #103583

Petta píše: Jednotka asi 8 a prace podobne. Chtel jsem jeste instalaci svodu a dat jinej airbox, tak me mi dal cenovku 20tis.



Já asi nechápu jak to funguje. Měl jsem za to, že přes ten rexxer se upravuje mapa v origo jednotce, není to náhrada nebo piggyback jako power commander.

Každopádně už se to pohybuje v takových sférách, že se to u téhle motorky prostě nevyplatí.

Naposledy editováno 12.12.2020 18:15:24

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:16 | Nahoru | #103584

FiZzeR píše: Já asi nechápu jak to funguje. Měl jsem za to, že přes ten rexxer se upravuje mapa v origo jednotce, není to náhrada nebo piggyback jako power commander.

Každopádně už se to pohybuje v takových sférách, že se to u téhle motorky prostě nevyplatí.


Pocitali jsme s jinou jednotkou, uz nevim, jaka to byla..
Mozna rapidbike..

Naposledy editováno 12.12.2020 18:17:47

Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:29 | Nahoru | #103585
MotoXN doporučuje rapidbike. On kazdej ladic ma naky svoje vyzkoušený postupy a nebude kupovat na aliku různy kabely a tahat z netu sw a hrabat se s tim v jednotce jen kvuli tomu aby majitel usetril 5k. To tam radeji daji piggyback jednotku a doladi to pres ni tak jak uz to ma v ruce nebo ma i nejaka výchozí data...

Kazdopadne ta fizzova motorka uz ma elektronickej plyn, takze tam uz to s pridavnejma jednotkama spis nejde. Origo ecu na určitý režimy nebo rychlosti neotevrel na plno klapku a s tim commander nic neumi, nalejt tam benzin kdyz je zavřena klapka je k nicemu...

Takze tam pak laditelna standalone nebo zápis do origo, mozna ze uz ma rapidbike/dynojet neco noveho a umi oblbnout i klapku.... uz to nesleduju tak nevim

Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:35 | Nahoru | #103586
Jako, když už bych chtěl ladit, tak bych šel do Ecu studio. Plus mínus desítka a umí to ladit všechny parametry stock jednotky, včetně trakce atd.
To je taky můj psychologickej limit - pokud by mi to někdo odladil za míň, tak ok, pokud by to mělo stát víc, radši si s tím pohraju sám a zbyde mi hw na budoucí úpravy, a diagnostika se taky vždycky hodí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:44 | Nahoru | #103587

FiZzeR píše: Petta> Aha, to už jsi vlastně zmiňoval.

A ty už jsi u něj nechal něco ladit? Absolutně nemám tucha, na co to vyjde.
Převod jinej spíš nechci, už takhle to při 130 na šestku točí asi 8k.



Coze, seriovej prevod?
Ja myslel ze by mela dat maximalku 250, to jako toci 15tis, nebo co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:46 | Nahoru | #103588

oioi01 píše: Coze, seriovej prevod?
Ja myslel ze by mela dat maximalku 250, to jako toci 15tis, nebo co?



Jestli maji 140ps z 800 - tak nebudes daleko od pravdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:52 | Nahoru | #103589
assassin> 120 na klice. 125 má rr.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

12.12.2020 v 18:53 | Nahoru | #103590

oioi01 píše: Coze, seriovej prevod?
Ja myslel ze by mela dat maximalku 250, to jako toci 15tis, nebo co?



250 budíkovejch to dá, točí to asi 13-14, z hlavy nevím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist