kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: ale s tim Stelviem byly nějaký pochybnosti ne?
jj,uplně civilní verze to nebyla,ale zastáncům BMW se to hezky píše,že jim ujel gazík
Alfa Romeo conducted test. Pirelli tyre. Equipped with OEM optional racing seat, harness and carbon-ceramic brakes. Equipped with roll cage
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Tvl já se fakt snažím, ale nic A protože se cpu, doktorka hlásila náběh na vysoký cholesterol
Tak se cpeš píčovinama jedině no.Na cholesterol musíš mít talent od přírody,nebo zlobit hodně.Já chlastam,mam pupek a na výpisu sem měl 4,2 tušim po tý hnátě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To bylo buď vytuneny,nebo ten malokusovej special s motorem uprostřed,jinak to mělo v sérii necelejch 200
podle videa mela Delta Integrale 210 koni jako seriovy vuz, pred malem 30-ti lety! Ale jen o vykonu o nebylo, to je to, co i dnes dokazuje Alfa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: jj,uplně civilní verze to nebyla,ale zastáncům BMW se to hezky píše,že jim ujel gazík
Alfa Romeo conducted test. Pirelli tyre. Equipped with OEM optional racing seat, harness and carbon-ceramic brakes. Equipped with roll cage
v podstate dnesni limitka jako ma ten vas hokejista, zadny zavodak
NP píše: v podstate dnesni limitka jako ma ten vas hokejista, zadny zavodak
Jo,ta by mohla bejt hodně blízko,jen nevim jestli on má klec a co to bylo za Pirellky.Rozdíl v sedačce bych nehledal.Jasný,že pomůže,ale ani ne váhově,jako třeba spíš kdyby byl pilot moc hubenej,aby v tom moc nelítal
zmulin píše: Tak se cpeš píčovinama jedině no.Na cholesterol musíš mít talent od přírody,nebo zlobit hodně.Já chlastam,mam pupek a na výpisu sem měl 4,2 tušim po tý hnátě...
Ale mamutovi to měli měřit obouruč Bys měl hned správně 8,4
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Faňušuuuuuuuu Nějaké info s fotkou
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
tomasd: tyhle turbomotory vypadaj, ze se flakaj, nabrouseny atmosfery vypadaji podle zvuku akcneji - treba co jezdi v anglii v historikach stary eskorty s pintama
a svedove to je specialni oddeleni … tady to s tema konema taky trochu prepalili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To bylo buď vytuneny,nebo ten malokusovej special s motorem uprostřed,jinak to mělo v sérii necelejch 200
nevím, ale říkali tenkrát něco o 380 myslím4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Zdvojnásobit výkon jen přifouknutím bez jinýho zásahu je už velká frajeřina..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Group A Engine with straight pipe exhaust
4 cilinders in-line 1995 cm3 16 valves Turbocharged
400 hp at 1.2 bar Turbo Pressure
Dry weight 1439 kg
Naposledy editováno 04.12.2020 15:47:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> našel jsem to, ale nejde mi sem dát odkaz z Youtube a dokonce je to asi i to konkrétní auto tady v Čechách a má to 400 koní tohle tam píše: Lancia Delta HF Integrale EVO 2
Group A Engine with straight pipe exhaust
4 cilinders in-line 1995 cm3 16 valves Turbocharged
400 hp at 1.2 bar Turbo Pressure
Dry weight 1439 kg
yes, EVO 2...
ale mě by stačila obyč HF
Naposledy editováno 04.12.2020 15:44:47