Děkuji za odpovědi
PS. Vím že na internetu byla nějaká stránka kam se zadala motorka a výška člověka a bylo tam vidět jak to vychází ale už nevím jak se jmenovala a hlavně bych chtěl i informace od někoho kdo motorku má.
Naskakovat a seskakovat na rovině se naučí i malý opičák. Horší, když ti to zdechne někde v díře, to pak budeš potřebovat dva, aby ti to jeden postavil a druhý nakopl.
1 reakcí na tento příspěvek Výška na motorku
1 reakcí na tento příspěvek Výška na motorku
Ales5 píše: Nejezdil bych žádnej těžkej terén, maximálně nějaká Polňacka nebo cesta přes les, 98% bych jezdil na silnici. To 6kilo je spíš jako poslední volba pokud by na bazarech nic jinyho nebylo, rozhoduju se právě mezi 250 a 400. Na 250 se my líbí že má 6 rychlosti, je lehčí a možná by se i líp startovala ale abych pak nelitoval že jsem měl radši vzít 400. Ale na bazarech jsou hlavně 400 takže to dopadne asi na to.
Z jednoválců se na silnici hodí snad jen XTZ 660 (za ty prachy, novější XT 660 stojí kolem kila). Jedna za 60 je v bazaru. Jinak jsou šestistovky všechny ucukané s malým otáčkovým rozsahem.
A nebo to staré GS650.
Jinak ja bych šel do 400kila
Ale sem tam šlápnutí do prázdna nebo na krátkou nohu a náseldný pád tě nemine...jsou to zkušenosti :)
2 reakcí na tento příspěvek Výška na motorku
Naposledy editováno 22.09.2020 14:29:36
Ales5 píše: ... ale stejne asi zůstanu u xr-ka. Výšku snad nějak zvládnu akorad to startování no. Čas ukáže...
Mám kámoše, co jezdí XR400 a měří určitě pod 170cm: trochu popustil přední "šavle v brejlích", trochu změkčil zadní centrál, trochu ubral molitan ze sedla a dá se říct, že ji zvládá bez problémů.
A startování: XR600 to kope dost, ale 400 je v pohodě, to je taková hodná "kolobrnda" Já na ní najel zatím 13 tisíc km a když už občas kopne, není to žádná darda jako u šestikila.
Jak se říká: "Výkon daný objemem motoru ničím nenahradíš!" - ale u nakopávání to platí přesně opačně
1 reakcí na tento příspěvek Výška na motorku
Startér na motorce je sice fajn, ale...
Všecko nad objem válce asi 350 kubíků je v terénu spíše na obtíž.
Když se chce jezdit na silnici rychle, dá se to pořešit změnou sekundáru.
Konkrétně - XR400R má standard 15/45 a dá se použít 16/42. Nežere to slajdry a délka řetězu zůstane stejná.
Akorát je dobré mět už neco odjetého, páč na drapákoch na silnici to néni žádná sranda.
1 reakcí na tento příspěvek Výška na motorku
Jak říká jeden můj známý (doktor, ortopéd - pro motorkáře dobrá specializace) - důležitá je přirozená inteligence.
Ta buď je a nebo není.
A když tam není - kde nic není, ani smrt nebere...
Ales5 - podobný "problém" s gumama řeší aj kamarád. Jako největšího favorita sme našli gumy Pirelli MT 21 Rallycross.
Když ale přece enom bys chtěl víc do terénu, tak se mě na XRku osvědčilo obutí vpředu Dunlop D 952F (ekvinalent by mohla byt Mitas C-11) a vzadu C-04.
U mě je to tak, že za ty roky sem si na drapáky zvykl a spíšna té silnici kapken uberu, abych si to v terénu vynahradil.
Barney - zpřevodování dorychla je vyzkoušené a funguje. Ne že by se muselo furt drtit 140, ale dá se jet celkem rychle bez toho, abys "ždímal maximum".
Motorka jede tak, že limitem se stávají spíš schopnosti jezdce než stroje.
Na druhé straně bude originální převod do středoevropského terénu lepší. Ale i tak je to dobrá motorka. Já ji mám dvacet let a bez problémů funguje furt, jen s běžnou údržbou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 | Petan.vut | 7 | 7.10.2023 v 06:33 krokoš |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... | Blackwhitee | 3 | 8.11.2022 v 10:13 Marcel69 |
škubání motoru jen na jeden kvalt Honda XR 600 | novej | 8 | 21.4.2022 v 23:09 mRKEF |
Jakou může mít cenu Honda XR 400 | amb | 12 | 7.1.2022 v 22:29 Koudy01 |