kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Tak fajn, třeba to vyjde.
Nedokážu říct. Nevážil jsem to a jak jsem říkal, není to radikální přestavba. Ve spoustě věcí se dá jít dál. Ale pokud to má udávanou suchou 166 kg, tak už se pár kg ubralo.
S vykonem? Mas nejaky odhad? Puvodni byl asi 185, tusim. Ten pomer na kg uz je stejne dobrej..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: S vykonem? Mas nejaky odhad? Puvodni byl asi 185, tusim. Ten pomer na kg uz je stejne dobrej..
Výkon tam je plus mínus 200. Ještě by to o pár koní ve špičce šlo naladit při stejných dílech, ale preferovali jsme hutnější střed na silnici před o něco silnější špičkou. Jinak origo udávaných to má 178, ale v reálu o něco méně.
Naposledy editováno 22.11.2020 22:08:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ajo, 185 mela k9. Taky chci radsi stred nez vrsek. Snad se to Vojtovi nejak povede..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Prijde mi, ze je tam spousta dreva “navic” ale treba je to technologicky - zes to mohl kotvit jen nekde apod.
No a pak to neni skoro nikde “zavetrovany”
Nevim co mas konkretne na mysli ty.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
moc nechápu to zavětrování...v jakým směru? V podélným to větroujou ty latě a PC deska. Ve směru od baraku ty trojúhelníky a svislý sloupky v zubech podélnýho trámu...tak už fakt nevím jak vic by to šlo ... "moc dřeva " je relativní, ale beru to jako kompliment od někoho komu se líbí TLko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jsem ruský konstruktér ...Balšoje, charašoje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> to jsou nějaký kvadratický výpočty, podaný grafikou ... dobrý dobrý...konec...
Jsem ruský konstruktér ...Balšoje, charašoje
ty ses ptal … ja to rozebirat nechtel
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Takhle by mi to stačilo, jen takovej minipodsedláček by tam ještě mohl být
Esteticky mi tam chybí nějaký blatníček a přední světlo není moc dobré. Prakticky je to horší,úplně cítím ty kamínky,jak mi mlátí do zad a přilby ..........na koberec do baráku
Naposledy editováno 23.11.2020 11:33:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Takhle by mi to stačilo, jen takovej minipodsedláček by tam ještě mohl být
me uz tyhle stavby uplne presly... kdyz se na to kouknes pohledem "jak se na tom asi bude jezdit".... tak mas hned klid
a jako socha taky nic moc
Naposledy editováno 23.11.2020 11:36:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: assassin> Tak zase...Strakonovi nějaký "jak se na tom bude jezdit" může bejt buřt
To jo, ale co se tyka motorek “na paradu” tak uz ma dve osklivy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: To jo, ale co se tyka motorek “na paradu” tak uz ma dve osklivy
13-4x98.
Z Fiata jich je dost tak upřesním že nejlépe Škodovácké-ať nekecá tak ,,sport line" nebo tak nějak se jmenovaly.Dík.
Je to pro Šafiho Šmoulí Faťan.
Naposledy editováno 23.11.2020 12:27:06
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.11.2020 12:26:25