kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.11.2020 19:48:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Frennky> já už tu zimu asi nedám, jsem na pokraji sil, asi ten syndrom vyhoření, bo co
Neboj , bude zase líp... Chtělo by si to třeba udělat radost nějakou třetí motorkou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Taky uz ma spousta aut cerpadlo co žene olej pripadne i vodu pres turbo i po zastavení...
Ja kdyz jdu na na německým odpocivadle chcat nebo jdu tankovat tak taky auto chcipnu, ono to trva 20sec na volnobeh nez zaparkujes a to uz je podle me turbo z nejhoršího venku...
Ale těžko soudit, turbo tam mam zatim jen 380tis
ale jo, kór u diesela to nebude úplně hrůza, já když dojíždím tak odkvaltovávám bez plynu a od povolení gazzu to k zastavení bude klidně minuta. Ale i tak, je to jednoduchá věc jak tomu neubližovat zbytečně. I tak na tom turbu může bejt přes 500 a nevidím důvod proč to chcípat a nechat minutu zapejkat.
Co honí ten olej a vodu u moderních motorů? já tam nic neslyším...asi nemám moderní.
mmch.zrovna 5tivál u Volva měl svýho času chlazení turba bez vody a ty turba se právě docela zapejkaly, když to někdo tímhle způsobem používal, bez dochlazení.
Olej se pak dostaval do sání a odroval mechaniku proměnnýho stavění lopatek v sání...
Na doporučení odporníka jsem to protáhl 2x na Zinwald do dlouhýho kopce pod plynem...a mezi 3-4trpm (což při 150kW bylo docela děsivý)...a rozchodilo se to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty uz mas twinscroll turbo, ja mam jeste vnt a tu mechaniku lopatek mi prijde ze mam zatuhlou, kdysi se to chovalo jak atmosféra, ted je tam cejtit nástup turba, klasika. Vířivé klapky mam měněny, šly spolecne s egr nekde kolem 250tis km.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Neboj , bude zase líp... Chtělo by si to třeba udělat radost nějakou třetí motorkou
Tahle radost taky neni vecna. Bod zlomu nastava, kdyz ti novy prirustek v garazi vytlaci ven jednu starou a pocet v dane garazi se tak nemeni. Vypada to banalne, ale tenhle experiment me stal dost penez.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kdybys to měl zatuhlý, tak bys neměl spodek, nebo by to přefoukavalo vršek do nouzáku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Tahle radost taky neni vecna. Bod zlomu nastava, kdyz ti novy prirustek v garazi vytlaci ven jednu starou a pocet v dane garazi se tak nemeni. Vypada to banalne, ale tenhle experiment me stal dost penez.
Tak jasně. Já to myslel jen spíš na tu dobu překonání toho syndromu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Kurva, furt plechovky, tak to jdu radši frézovat
Včera dvě nový italský motorky a tady po nich skoro neštěknul ani pes, co bys chtěl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> tak dobrou mušku a hodně nábojů
A já čekal že mu řekneš že měl mít petku a vychcat se za jízdy Se ani nemusel zdržovat zastavováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Je to divný kosmicky vozítko, ale to sedlo je polohovací a jde uplne zasunout
Hele a jaktože vyhrála zrovna ta kolobrnda?
t_freedom píše: assassin> mě, když se to seklo, tak mi vyskočilo "pečený kuře " a motor byl na spodu úplně bez výkonu... když se mi ho podařilo rozmotat(na spodní kvalty bez problému) nad 2trpm, začalo se to lepšit a potom to už letělo...
kdybys to měl zatuhlý, tak bys neměl spodek, nebo by to přefoukavalo vršek do nouzáku
Ja mel i praskly ty táhla co klapky ovladaj, zabordelilo je to diky tomu egr - chvili bylo cítit trochu mensi vykon, pak to padalo do nouzaku, ale kontrolka nic :)
Driv se ten motor opravdu choval jinak, ve firme si diky napisu 2.4D a tomu chování vsichni mysleli, ze je to atmosféra. Ted uz to ma klasickou turbodiru, poslednich cca 150tis km. V servisu rikali, ze to jede dobre a ze si nemam vymejslet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Včera dvě nový italský motorky a tady po nich skoro neštěknul ani pes, co bys chtěl
Já štěknul