globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:28 | Nahoru | #100021
Kdysi jsem jezdil kolem 50 tisic rocne, pak to postupne snizoval jak rostl provoz a uz by to cestovani zabiralo moc casu, skoncil jsem na cca 30000 rocne v mixu prace/privat a ted mam tak 15000 max s tim ze stale padam dolu, vzdyt letos jsem byl za hranici snad jen 3 krat diky covidu, z toho jednou na gsu.
Jinak jestli nekdo dnes jezdi 60+ tisic rocne tak si myslim ze uz je vic ridicem z povolani nez necim jinym kvuli cemu vyfasoval auto casy, kdy se dalo davat Pha-Ba za dve hodiny bez stresu obavam se ze uz skoncily

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:29 | Nahoru | #100022
Kubák> To jsi to nemohl napsat včera večer?!

Ještě bych teda to srovnání, aby bylo ferovejsi udělal s auta a podobných výkonů, tak ten rozdíl bude menší, protože i ten maloobjem člověk nepožene tolik na hranice možností...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:35 | Nahoru | #100023

Kubák píše: z.a.j.o.c.h> Jezdime se sousedy na nakup do Drazdan.Stejne nalozeny auto,stejna rychlost..Ja s 2.4 148kW za 9,on s 1.2 81kW za 12,v kopcich tu rychlost neudrzi,ale plyn na podlaze


Takze problem neni v aute ale v ridici, kdyz se snazi z neho vymackat vic nez co vuz zvladne v pohode, stacilo by ten kopec vyjet pomaleji a v prumeru spotreby i rychlosti bude ok, ten ztraceny cas by nebyl zase tak zasadni. Kdyby jsi se snazil s tim 2,4 drzet v kopci porsaka tak budes v prdeli u prveho kopce zase ty a spotrebu budes mit 15, no ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:39 | Nahoru | #100024
NP> A to je to, co řeší Libor, že ty firemní auta honí řidiči na limity a lítaj s nima tak, že žerou ve finále víc, jak velký objemy... Ale tady nevím, jak moc je ve feelu srovnatelná 2,4 a 1,2, to je úplně jiná cenová, výkonová a všechno... Spíš bych porovnával třeba oblíbenou 1,9 tdi s nějakým aktuálním 1,4 nebo 1,2 foukaným benzínem, ať je to relevantní...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:47 | Nahoru | #100025
Já Kubákovi děkuji...

Ono i ten můj poměr, sic z r. 2010. ... obě dnes už šunky, ale v té době srovnatelný technologie... 1.9 TDI PD a 1,2HTP stejný tempo stejnej čas... DC - Manheim ... večer , furt 160 ... 8l vs. 10,5l /100km ... jenže tady se zase začne řešit něco jinýho.

Je mi jasný, že se asi benzíny zlepšily ...ale kdyby to opravdu mělo bejt v rámci jakože dřív 8l a dnes 6l/100km...jak by to bylo možný, když se s mechanickou ani energetickou účinností spalováků nijak zásadně nehlo...
Je to jen tím, že u hodně aut se zefektivnil spíš ten pří- a městskej provoz ... to ano... tím ty spotřeby padaj dolů, ale ne zásadním zlepšením efektivity, kór u benzínu...
Takže u aut co jezděj na doraz, to bude v reálu úplně jinak

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:47 | Nahoru | #100026
Jiz jsem to psal, Libor stale popisuje scenar jakoby VSICHNI ridici fleetovych maloobjemu litali jako bezmozci a tim padem je ten maly motor neeko, ja jen tvrdil ze techto litacu je tezka mensina a tudiz nepredstavuji nejakou vyraznou ekologickou zatez. Ja taky “umim” jet s mym autem za 15+ ale ten udaj se neda pouzit jako ze ten motor je neeko a naprd kdyz umi jet i za 5,5.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:48 | Nahoru | #100027
NP> koukal ses někdy co dělají flotilový nákupy, procentuálně, podílem na nákupu nových aut ?
Já nepsal všichni... já psal, že ve valný většině v těhle autech mě předjíždí služebáky... velice sporadicky auta bez log... což taky neznamená že to není služebák...

A z těch nájezdů ... moje kolegyně dělala u farmaceutický firmy, měla Supa a dělala jako šéfka 40tkm... její podřízení v okt. a fábiích běžně 60tkm + ... to prostě pomalu NENAJEDŠ... nemáš na to v roce dost času... a o to mi běží

Naposledy editováno 18.11.2020 09:51:34

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:49 | Nahoru | #100028

z.a.j.o.c.h píše: Zkuste prosím někdo stejnou trasu s maloobjemem a velkým autem, ať už je jasno Nebo to někdo potvrďte nevyvratitelnymi vzorci, takhle je to furt jedna paní povídala a ta druhá se za každou cenu nechce svého názoru vzdát, stejně jako ta první... když nad tím přemýšlím, mělo by se to tu jmenovat zase italská vášeň



meli jsme ve firme ruznoroda auta, vsechna stejne stara (2008-2009) a ja jezdil stejny trasy se vsema, naftu platil zakaznik, takze jsem jezdil jak mi ruce a nohy narostly - tzn tak ze chci byt brzo doma. predpisy me netrapi, trasu znam + waze...

maly auta zraly min me i vsem ostatnim, vetsi vic a nejvetsi nejvic. nejvic km jsem najzdil ve fabii 1,4tdi, smaxu 2,0tdci a volvu 2,4d .. ve vsech desitky, spis stovky tisic km. nejmin zrala fabie, nejvic Volvo... dvoulitr smax jel pocitove vic nez to Volvo a znatelne min zral. Papirove stejna hmotnost (stejna platforma), vykonove 103 vs 120kW ve prospech volva...

jo a taky si nemyslim, ze ty 1,0-1,2 tsi jsou do kopce se 150ti na konci sil, jen proste ridici jedou co ja vim.. s konstantim plynem? jezdil jsem do valea v humpolci a ta fabie 1.4tdi udrzela 150 i do kopcu na vysocine. 1.0-1.2tsi jede znatelne vic....

dalnicni tempo mam u vetsiny stroju tak ze jedu na nejvyssi kvalt v otackach max kroutaku… jen u te fabie ne, tam jsem jezdil v podstate max.

Naposledy editováno 18.11.2020 09:55:18

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:51 | Nahoru | #100029
t_freedom> Zkus nekdy jezdit se soucasnym autem a mozna uvidis ze kam se ta technika posunula hlavne v oblasti spotreby

Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:59 | Nahoru | #100030
O Octávě 1,2 TSI by vám mohl vyprávět můj soused, to je fakt etalon spolehlivosti, ten už tam zahučel kurevsky a vlastně i Jarda, těm je dali jako služební a jak pěkně postupně odpadávaly

Naposledy editováno 18.11.2020 10:25:54

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 09:59 | Nahoru | #100031

jo a taky si nemyslim, ze ty 1,0-1,2 tsi jsou do kopce se 150ti na konci sil, jen proste ridici jedou co ja vim.. s konstantim plynem? jezdil jsem do valea v humpolci a ta fabie 1.4tdi udrzela 150 i do kopcu na vysocine. 1.0-1.2tsi jede znatelne vic....



v tom souhlasím...ale to by ti lidi museli o kvalt, dva podřadit (vytočit to přes 5trpm)....což neudělají ... takže jedou jen těch 130-140 ...a na to ten motor už nemá

Naposledy editováno 18.11.2020 10:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:01 | Nahoru | #100032
t_freedom> Ja zase jen chci rict ze jet svizne a eko se dnes da s tema oturbenymi trihrnkama uplne v pohode, urcite vic eko nez ty pri stejne svizne jizde svym tankem, ty tri roky to auto urcite vydrzi i s tim najezdem tak co vic ma ta firma resit? K cemu davat agentum s teplou vodou auto se silejsim motorem? Budou v dnesnim provozu rychlejsi? Nebudou. I ta fabka s tim 1.0 a to se da jeste chipnout, te spolehlive necha na semaforech a ve dvoustovce ti na dalnici zamava, takze nejak nerozumim uz, co tady od vcera resis?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:05 | Nahoru | #100033

NP píše: t_freedom> Ja zase jen chci rict ze jet svizne a eko se dnes da s tema oturbenymi trihrnkama uplne v pohode, urcite vic eko nez ty pri stejne svizne jizde svym tankem, ty tri roky to auto urcite vydrzi i s tim najezdem tak co vic ma ta firma resit? K cemu davat agentum s teplou vodou auto se silejsim motorem? Budou v dnesnim provozu rychlejsi? Nebudou. I ta fabka s tim 1.0 a to se da jeste chipnout, te spolehlive necha na semaforech a ve dvoustovce ti na dalnici zamava, takze nejak nerozumim uz, co tady od vcera resis?



nikdo neřeší rychlost, nikdo neřeší prestiž, nikdo neřeší moje auto... začal jsem s ekologickýma nonsensama v podobě tlačení alter. technologíí, který se jen TVÁŘEJ eko ...v reálu tomu tak moc není... elektromobily s udávanejma 500km dojezdama, kde si po 300km koušeš nehty ... stejně jako ekologický motory co vyhrávaj z testů emsiní poháry, ale v reálu (při vyšších zátěžích) je vše jinak...

a taky jsem psal, že si domů klidně 1.0, nebo malý elektroauto vpohodě koupím... ale na (nejen) moje služební ježdění je to pro ekoligii spíš prohra...
Taky chápu, že je to furt lepší než dnes jezdit 1,9 TDI PD ...ale stří českého voz parku je na jinou diskusi... bavíme se o "rozumném užítí" dnešních konvečních motorů oproti elektrický utopii

Naposledy editováno 18.11.2020 10:09:33

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:08 | Nahoru | #100034
My to jen porovnavali,pze soused si kupuje maloobjemy z duvodu uspory phm..Ale pak chce bejt rychlej i s chrchlem Ted uz rika,ze si za cenu rapida mel ode mne vzit to RSo.
NP>ja bych se porschaka nesnazil drzet,jsem soudnej a navic zjistuju,ze cim silnejsi auto si koupim,tim jezdim vic na pana.Kde jsem predjizdel z 1.3,tam na to s 2.4 seru Asi starnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:12 | Nahoru | #100035

Kubák píše: My to jen porovnavali,pze soused si kupuje maloobjemy z duvodu uspory phm..Ale pak chce bejt rychlej i s chrchlem Ted uz rika,ze si za cenu rapida mel ode mne vzit to RSo.
NP>ja bych se porschaka nesnazil drzet,jsem soudnej a navic zjistuju,ze cim silnejsi auto si koupim,tim jezdim vic na pana.Kde jsem predjizdel z 1.3,tam na to s 2.4 seru Asi starnu



máme to dost podobně... i stím stárnutím a ježděním...
před 7-5 rokama jsem riskoval při nekonečným předjíždění kamionů OL-HK-DC ...doma jsem byl o 15-20min dřív, zničenej jak cikánská hračka ... dnes dám ACC a mrdám to...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:12 | Nahoru | #100036
Kubák> Takze tim potvrzujes ze problem je v ridici, ne v aute (u souseda)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:13 | Nahoru | #100037
NP> ...a má pravdu... to není chyba těch aut...ale jejich užití...
jenže jak máš najet 60tkm a víc když na to máš omezenej čas ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:14 | Nahoru | #100038

t_freedom píše: ... dnes dám ACC a mrdám to...


A pak se divis ze kolem tebe litaji ty malorazky

Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:16 | Nahoru | #100039
Kruh se uzavřel.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:17 | Nahoru | #100040
A to si vezměte tu absurditu, že si ještě budeme u aut platit za každý update softu a podobný krávoviny.

Za chvíli to bude o měsíčních poplatcích za Vše

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:18 | Nahoru | #100041
NP> ... na jedničkách to tak markantní není...tam si tihle bojí o život, protože nemají odhad a dost výkonu ... to jsou najednou chcíplí... na jedničkách vedou v terroru SUVčkaři s hektolitry ... ( byl jsem dřív to samá, jen s kombajny) ... ale jak je silnice s dvouma pruhama jako mlat...tak cihla a hyjéééé ...plnééééj EKO neEKO ... fakt to mám odzkoušený a odpozorovaný... tyhle "chcípáci" v kolonách předjíždějí jen vyjmečně... protože to už s 85kW chce fakt dobrej odhad aby ses nezabil

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:19 | Nahoru | #100042

t_freedom píše: Já Kubákovi děkuji...

Ono i ten můj poměr, sic z r. 2010. ... obě dnes už šunky, ale v té době srovnatelný technologie... 1.9 TDI PD a 1,2HTP stejný tempo stejnej čas... DC - Manheim ... večer , furt 160 ... 8l vs. 10,5l /100km ... jenže tady se zase začne řešit něco jinýho.

Je mi jasný, že se asi benzíny zlepšily ...ale kdyby to opravdu mělo bejt v rámci jakože dřív 8l a dnes 6l/100km...jak by to bylo možný, když se s mechanickou ani energetickou účinností spalováků nijak zásadně nehlo...
Je to jen tím, že u hodně aut se zefektivnil spíš ten pří- a městskej provoz ... to ano... tím ty spotřeby padaj dolů, ale ne zásadním zlepšením efektivity, kór u benzínu...
Takže u aut co jezděj na doraz, to bude v reálu úplně jinak



Už to dělám znova, 1.9 TDI a 1,2 HTP prostě nejsou srovnatelný motory... Přeplňovaná nafta a tříválcová atmosféra, 77 kW a 50 kW...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:20 | Nahoru | #100043

P_B píše: A to si vezměte tu absurditu, že si ještě budeme u aut platit za každý update softu a podobný krávoviny.

Za chvíli to bude o měsíčních poplatcích za Vše



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:20 | Nahoru | #100044

t_freedom píše: v tom souhlasím...ale to by ti lidi museli o kvalt, dva podřadit (vytočit to přes 5trpm)....což neudělají ... takže jedou jen těch 130-140 ...a na to ten motor už nemá



vetsina aut s takhle malym motorem jsou navrzena jako primestska vozitka - obvykle to neni ani 6ti kvalt a v rychlostech kolem 160-170 uz jedou pobliz max otacek - pomerne Kratky kvalty a ten posledni neni nijak extra overdrive...

u te fabie by 4ka ve 150ti asi nepomohla…

urcite se najdou podminky viz ten clarksonuv test - tzne treba jizda kolem 200-220 kde 4+litrova bawa a mercedesy pokori na spotrebu kde co, hlavne kvuli vychytane aerodynamice a tomu, ze ten 8-9ti rychslosti automat umozni v te dobe tocit asi 1500ot

akorat si myslim, ze pro obecne zavery ohledne ekologie provozu aut se neda pocitat s tim, ze lidi jezdi tak ze serou na predpisy a zcela mimo limity a tim padem i mimo podminky pro ktere je auto navrzeno.

obecne si myslim, ze firmy provozujici flotily aut maji dobre spocitane kolik to stoji, a kdyby usetrily na palivu vic nez rozdil o kolik stoji vic silnejsi auto, tak to udelaji… v nejakem procentu pripadu mozna funguje freedomova teorie, ale obecne ne. dneska uz se po dalnici tak snadno 160+ nejezdi diky provozu a taky diky tomu, ze pribejvaj radary.

me osobne na spotrebe nejvic udela neustale zrychlovani a zpomalovani v rychlem pruhu kde to ve spice cykluje 150-80-150-80 a spicka je ted uz skoro trvale…

auto na hranici moznosti drzim temer porad a spotreba neni o tolik vyssi nez kdyz jedu volneji… kopce drzim plnej a obvykle na 5ku, protoze 6ka ma problem udrzet 170...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:21 | Nahoru | #100045
Jen malý příspěvek k diskuzi o spotřebě:

OIII 1.4tsi 110kW, dsg (7 stupňů):

Sám + můj kufr, cesta na jižní moravu do sklípku, malý provoz, kdekoli to šlo furt 200+ - 10,5l/100km.
Naložená, cesta do Chorvatska (přes Česko těch 160 - 170, Rakousko spíše opatrně, Chorvatsko zase kolem 150) - 7l/100km.
Ostrava - Praha, sám + můj kufr, jízda podle předpisů na tempomat - 5,5l/100km.
Dlouhodobý průměr ježdění (80 000km) převážně krátké trasy Ostrava a okolí - 6l/100km (v zimě 6,5l/100km).
Cesta po okreskách v klidném tempu - 4,5l/100km.

Všechny spotřeby bez omezování komfortu a s automatickou klimatizací.

Sestra má Fabii 1.0tsi a když jsme s ní jel řekla si o litr navíc na stejné trase a +- stejném jízdním stylu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:21 | Nahoru | #100046

z.a.j.o.c.h píše: Už to dělám znova, 1.9 TDI a 1,2 HTP prostě nejsou srovnatelný motory... Přeplňovaná nafta a tříválcová atmosféra, 77 kW a 50 kW...



ale o to tu jde!!!!!! Mlho... oba ty motory jsi ve fóbii mohl mít... a co by si koupil fleet, když bude 1,2 o 30tCZK levnější ? hmmm...vždyť to je přesně to nač pouukazuju... twl... i ty Zabrute ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:22 | Nahoru | #100047

t_freedom píše: NP> ...a má pravdu... to není chyba těch aut...ale jejich užití...
jenže jak máš najet 60tkm a víc když na to máš omezenej čas ?



hm a neni to teda problem manazeru, ze temhle lidem davaji ukoly ktere nejdou jinak stihnout ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:22 | Nahoru | #100048
djanus> ...no a už to leze ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:23 | Nahoru | #100049

assassin píše: hm a neni to teda problem manazeru, ze temhle lidem davaji ukoly ktere nejdou jinak stihnout ?



i tak se to dá vidět...spíš tím, že ti lidi se snaží si vydělat ... asi neberou prášky na hamižnost

Naposledy editováno 18.11.2020 10:23:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.11.2020 v 10:25 | Nahoru | #100050

assassin píše: vetsina aut s takhle malym motorem jsou navrzena jako primestska vozitka - obvykle to neni ani 6ti kvalt a v rychlostech kolem 160-170 uz jedou pobliz max otacek - pomerne Kratky kvalty a ten posledni neni nijak extra overdrive...

u te fabie by 4ka ve 150ti asi nepomohla…

urcite se najdou podminky viz ten clarksonuv test - tzne treba jizda kolem 200-220 kde 4+litrova bawa a mercedesy pokori na spotrebu kde co, hlavne kvuli vychytane aerodynamice a tomu, ze ten 8-9ti rychslosti automat umozni v te dobe tocit asi 1500ot

akorat si myslim, ze pro obecne zavery ohledne ekologie provozu aut se neda pocitat s tim, ze lidi jezdi tak ze serou na predpisy a zcela mimo limity a tim padem i mimo podminky pro ktere je auto navrzeno.

obecne si myslim, ze firmy provozujici flotily aut maji dobre spocitane kolik to stoji, a kdyby usetrily na palivu vic nez rozdil o kolik stoji vic silnejsi auto, tak to udelaji… v nejakem procentu pripadu mozna funguje freedomova teorie, ale obecne ne. dneska uz se po dalnici tak snadno 160+ nejezdi diky provozu a taky diky tomu, ze pribejvaj radary.

me osobne na spotrebe nejvic udela neustale zrychlovani a zpomalovani v rychlem pruhu kde to ve spice cykluje 150-80-150-80 a spicka je ted uz skoro trvale…

auto na hranici moznosti drzim temer porad a spotreba neni o tolik vyssi nez kdyz jedu volneji… kopce drzim plnej a obvykle na 5ku, protoze 6ka ma problem udrzet 170...



to beru... dnes sis ráno vzal prášky ... ...bude to někde "mezi"

Naposledy editováno 18.11.2020 10:25:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist