kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Drsna diskuse. Ja tu ekologii beru. Akorat nevim, jestli se mam smat nebo brecet, kdyz vidim, jak tady honime kazdy mikrogram CO2 a pak clovek vyrazi na jiny kontinent a nekdy ani to ne a tam to maji uplne, ale uplne v prdeli.
Nemusíš na jiný kontinent... Řeší se emise u letadel? Lodí? Vlaků? Jestli, tak je to zlomek toho, co u osobní dopravy a to je na tom to nejsmutnější, že jsme na tom bití i my, kdo jezdíme na motorce, která jede jednou za čas a vypouští nula nula prd ... To už na tý motorce jde víc z těch destiček a gum, jak bylo řečeno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Nemusíš na jiný kontinent... Řeší se emise u letadel? Lodí? Vlaků? Jestli, tak je to zlomek toho, co u osobní dopravy a to je na tom to nejsmutnější, že jsme na tom bití i my, kdo jezdíme na motorce, která jede jednou za čas a vypouští nula nula prd ... To už na tý motorce jde víc z těch destiček a gum, jak bylo řečeno
letadla, lode a vlaky se kupuji jinak.... tohle neni o ekologii, ale o tlaku na lidi, aby se auta porad tocily....
jak jsem psal, i kdyby slo vyrobit auto co jezdi 40let bez problemu a s nizkyma emisema... tak to problem neresi, protoze zatim nikdo nevymyslel co budou delat ty kvanta lidi co ted delaj auta... nebo vymyslel a my to ted uvidime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kdo ví... ? Jenže každýmu a tím myslím i Hašašína, je jasný že když budeš jezdit např. Superbem kterej se svýho času dělal i s 1,4kou co je dnes v Oktě ...resp. dvěma Superby jeden s 1.4 a druhej např s 2.0 ... tak v celkovým průměru bude asi 1,4 na tom možná líp ... jak ty dva dáš ale z 80% na dálnice... je to prostě jinak ...a o tom to celý je. Motor má několik účinností a ta energetická z hlediska využití chem. energie z paliva zjevně neleží u maxima mechanického výkonu... žel bohu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Dyk psal že se vejde do 8, kolik jezdí Volho při 170 na dálnici?
No podle mě jezdí při 170 těch asi 170
t_freedom píše: nesouhlasím s tebou.... mám po německejch dálnicích najeto hodně s Ochcávkou 1.9 77PD... velmi kalup a byl jsem na 8.5l ... dvakrát stejným způsobem s Fobii... 1.2HTP... průměr přes 10l ... jak jedeš JEN dalnici, tak se ten rozdíl velmi rozevírá a je to potvrzeno i čistě dálničními testy... ... a o to mi běží...
Ja nemluvim o atmo 1,2 HTP, to je zdechlina proti soucasnemu turbomoturku, ty parametry jsou nekde jinde, tvoje okta byl smradoch ropak co vypoustel mraky vseho mozneho a jeste zral vic nez ten maly dnesni benzin. Amorat je potreba takovy maly motor dat do rozumne velikeho auta a muze to byt hodne pouzitelne pro docela velkou skupinu lidi co nepotrebuji kuzi obsitou palubni desku a sedacky pro odvetrani prdele
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Palomoto> zavidim, ja bych jezdil az bych plakal... letos uz to u me nevypada
napis potom na kolik nabijeni jsi dojel do prahy
A jak dlouho jsi byl v Práglu v zásuvce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
pri jizde podle predpisu bude nejspis uspornejsi ten 1.4 i na dalnici...
1,4t kterej fouka 1atm ma cca stejne parametry jako moje stara 2.8i atmosfera kterou lidi berou jako docela velkej motor, toci stejny otacky, jen teda jsou tam vetsi tlaky - porad ale nekde jinde nez u dieselu... a pak tam musi byt lepe vyresenej transport tepla. vysledek je ale mnohem mensi a lehci motor s mnohem mensima odporama... me porad prijde, ze lidi vidi velkej superb a ctou 1.4 a predstavi si co ja vim, motor ze ziguliku...
ale 1.4t neni zadny prditko co strasne trpi, pro ten motor je 200ps asi takova zatez jako pro to moje stary bawo a vsadil bych si na to, ze vydrzi vic...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Čekáme tak dlouho protože chceme dvojitou baterku a nejak neuměli pry vychytat aby to šlapalo. Dojezd je snad 100km, tak na to jsem moc zvědav Takze to mam na dve nabití a jsem tam Tedy mel bych to zvládnout i bez stanu
Pry to da 50km na plný výkon v terénu. Priplatek za druhou baterku byl teda mazec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: No podle mě jezdí při 170 těch asi 170
tak to ani piču, při 170 pojede tak nějak cca 150
Palomoto píše: Assassin:
Čekáme tak dlouho protože chceme dvojitou baterku a nejak neuměli pry vychytat aby to šlapalo. Dojezd je snad 100km, tak na to jsem moc zvědav Takze to mam na dve nabití a jsem tam Tedy mel bych to zvládnout i bez stanu
Pry to da 50km na plný výkon v terénu. Priplatek za druhou baterku byl teda mazec
ja jsme mel chvili cukani na freeride a tam byla druha baterka asi 70 jsem zvedav na recenzi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: t_freedom> ja ti nevim.. mam ted A3 1.0 trivalec jako sluzebni, jezdim 80% dalnice, jak najedu na dalnici, vecne plyn na podlaze a prumer mam 6,6 litru. Auto jsem si nevybiral, asi sefa presvedcily naklady porizeni, dan a spotreba.
v Rakousku máš plyn na podlaze ? ... ono tyhle řeči jsou vždycky dost subjektivní... já to několikrát porovnával v různejch autech, kdy jsem jel to samý,..,.
Mondeo 2,2 ... passat 2.0 (BiT) ... Moje Volho... (fakt je ten, že s benzíny z poslední doby moc zkušeností nemám ... ) jen u svýho auta znám reálnou spotřebu z tankování (i s topením) ... údaje na palubáku jsou často jen na "uklidnění" uživatele jak dobrý to všechno je.,..
Passat žere jak tank, víc jak můj historickej motor ve stejným tempu... Mondeo jakbysmet... ostatní porovnání mám starší, tak jest... ohledně toho co psal Peter.
Jen mě zaráží, že by se to nějak zásadně u benzínu s turbem zefektivnilo... čím víc vzduchu, tím úměrně paliva... narozdíl od diesselu...
z.a.j.o.c.h píše: tak to ani piču, při 170 pojede tak nějak cca 150
neco pres 160 .. volho moc nekeca, navic mi prijde, ze nekeca procentuelne, ale ze si pridava nakou konstantu... ale to uz varim z vody, nezkoumal jsem to nijak detailne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: v Rakousku máš plyn na podlaze ? ... ono tyhle řeči jsou vždycky dost subjektivní... já to několikrát porovnával v různejch autech, kdy jsem jel to samý,..,.
Mondeo 2,2 ... passat 2.0 (BiT) ... Moje Volho... (fakt je ten, že s benzíny z poslední doby moc zkušeností nemám ... ) jen u svýho auta znám reálnou spotřebu z tankování (i s topením) ... údaje na palubáku jsou často jen na "uklidnění" uživatele jak dobrý to všechno je.,..
Passat žere jak tank, víc jak můj historickej motor ve stejným tempu... Mondeo jakbysmet... ostatní porovnání mám starší, tak jest... ohledně toho co psal Peter.
Jen mě zaráží, že by se to nějak zásadně u benzínu s turbem zefektivnilo... čím víc vzduchu, tím úměrně paliva... narozdíl od diesselu...
...chuda smes, vrstveni smesi....
assassin píše: takze jsme meli rapidy a fabie co litaj ve spatnym rezimu a uz tady mame srovnani superbu s ruznyma motorizacema... fleetovejch superbu s 1.4 je tolik, ze to predstavuje hrozbu pro ekologii...
..
tak sis asi vzal moc prášků, no...
twll... snažím se naznačit a porovnávat POROVNATELNÝ... jedno auto, stejný s jinejma motorizacema...
takže pro ty co NECHTĚJÍ chápat...já si prostě myslím, že i Hnujdaj s 1.0 a 1,6 při vysokým tempu na dálnici bude žrát jinak s každým motorem... nebo že Audi A3 bude s motorem 1,2 TSFI žrát na dálnici ve vysokým tempu víc jak ta s 1,8FSI ... a jestliže to auto udělá 60 i víc tkm ročně, nenajezdilo je po městě... asi tak nějak...
ale už mě to fakt nebaví...
myslím si žže fleety dělají mnohem větší podíl než běžní smrtelnící...a při mým KAŽDODENNÍM ježdění po českých silnicích, dostávám dojem, že čím sračkovitější auto, tím víc se jeho uživatel a to ZEJMÉNA služebních vozů, snaží dokazovat ostatním že on zrovna ten maloobjem nemá... good night
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ...chuda smes, vrstveni smesi....
jo to asi ano... o kousek se to asi hnulo... a ta chudá směs bude pro tu životnost taky nic moc...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Je to i tím,ze firmy místo nákupů přecházejí na operaky omezeny nejakejma km,což zobrazuje i budoucí prodejnost motorizací plus k tomu ještě tvorej firmy nějakou svojí tvář a ta benzinová je momentálně mediálně ekologictejsi..
To jako myslíš, že někde přijde šéf a slavnostně pronese "teď jsem vám místo dýzlů koupil benzíny, a všude to trubte, ať máme dobrou imidž"? To spíš bych věřil těm elektrikám, bo benzín od dýzlu nepoznáš, dokud se o to nezajímáš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: jo to asi ano... o kousek se to asi hnulo... a ta chudá směs bude pro tu životnost taky nic moc...
A45s AMG 2.0 ctyrvalec, 2.1 atm plnici tlak, 9:1 kompresni pomer, 7200otacek, 310kW ... fabrika se chlubi, ze motor da v pohode 250tis km
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Já jsem taky nepsal, že by to je kvůli ekologii a ani žes to někdy někde napsal ty
Na planetě je lidí jako sraček, všichni chtějí auto, tak se automotive rozšířil do absurdních rozměrů a přesto se furt nějak drží a furt plivaj miliony nových aut. Asi i voličům Bureše už došlo, že to prostě není udržitelný, no tak se vyvolá umělá potřeba po nových autech (eko) a spolu s pobídkami, zákazy, daněmi a pokutami se to natvrdo plebsu nařídí. A zase to nějakou chvíli pojede. Protože kdyby ne, dopady na ekonomiku by byly myslím zásadní.
Já si myslim že se zasadnima dopadama na ekonomiku se do budoucna pocita, takze je klidne mozny ze se autoprumysl utlumi. Muze klidne probehnout proces rizenyho chudnutí společnosti a auto pro individualni dopravu nebude pro kazdyho.
Pokud bych hypoteticky pripustil ze je tu nejaka vladnouci vrstva, tak ta nepotrebuje dal bohatnout ale udrzet si vliv.
Do tyhle teorie krasne zapadaj jak elektromobily, tak starosti o ekologii (ktery si myslím ze jsou opodstatneny). Nebo jsou vladnouci vrstvy k tomuhle pristupu nuceny protoze to jinak do budoucna nepujde a vlastne je to zajem zezdola, teorii muze byt mnoho :)
Pri korona opatrenich kdy se klidne vypina pul ekonomiky to nezni uplne mimo.
assassin píše: letadla, lode a vlaky se kupuji jinak.... tohle neni o ekologii, ale o tlaku na lidi, aby se auta porad tocily....
jak jsem psal, i kdyby slo vyrobit auto co jezdi 40let bez problemu a s nizkyma emisema... tak to problem neresi, protoze zatim nikdo nevymyslel co budou delat ty kvanta lidi co ted delaj auta... nebo vymyslel a my to ted uvidime
To mi ale rozumnější přijde trend "kurvítek", než hraní na ekologii, protože je vidět, že o vede do záhuby stejně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: nesouhlasím s tebou.... mám po německejch dálnicích najeto hodně s Ochcávkou 1.9 77PD... velmi kalup a byl jsem na 8.5l ... dvakrát stejným způsobem s Fobii... 1.2HTP... průměr přes 10l ... jak jedeš JEN dalnici, tak se ten rozdíl velmi rozevírá a je to potvrzeno i čistě dálničními testy... ... a o to mi běží...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: snazim se porovnavat porovnatelny - a zacalo to 1.0/1.2 fabiema zavodicima s 2.4 xc70
ano, viz test J.Clarkssona ... Picasso vs, M3 na dráze... celou dobu mi jde o to, že maloobjemy budou mít solidní spotřebu a emise jen do doby, když nepojedoou právě v tomhle režimu...pak je víceméně jedno jestli jedeš v mým Volvu, nebo "pseudoEKO" autem... a jestliže tyhle auta jezdí tím způsobem jak popisuju, je jejich ekologičnost oproti těm fujky fujky velkejm křápům přinejmenším sporná....a tyhle auta tak jezdí většinu svýho života, mají-li najezdit ročně přes 60tkm... ale to ti prostě vysvětlit nelze... nevím kde je chyba...