Téma: Hlučný motor
11.11.2020 v 13:04
Ahoj mám takový problém s motorem. Zdá se mi že motor je nějaký hlučný. Ne jakoby vyloženě že by šlo nějaké cinkání klepání od klikovky atd ale prostě je takový hlučný. Kamarád má stejnou motorku stejný rok výroby, moje motorka má najeto 47k a jeho má 40k ale přitom prostě jeho motor je mnohem tižší v otáčkách, to naopak ten můj prostě v otáčkách je hlučný neví někdo čím by to mohlo být popřípadně jestli je to normalni vzhledem ke stáří a kilometrům motorky ?
1 reakcí na tento příspěvek Hlučný motor
Zjistit odkud ten hluk je
vymenit olej
udelat ventily
kouknout na rozvodak
pricin muze byt mrak
vymenit olej
udelat ventily
kouknout na rozvodak
pricin muze byt mrak
1 reakcí na tento příspěvek Hlučný motor
Tak zkus jinej olej, pricin a zvuku to muze mit nekolik, takhle na foru tezko soudit
1 reakcí na tento příspěvek Hlučný motor
A co takhle výfuk, nehrabal ses v něm???
1 reakcí na tento příspěvek Hlučný motor
Tipuju další špatně mazaný nebo olejem málo chlazený píst
https://www.motorkari.cz/tema/?t=218799
https://www.motorkari.cz/tema/?t=212854
a konečně https://www.motorka...p;pgr=1#goto10097588
Naposledy editováno 11.11.2020 16:40:04
https://www.motorkari.cz/tema/?t=218799
https://www.motorkari.cz/tema/?t=212854
a konečně https://www.motorka...p;pgr=1#goto10097588
Naposledy editováno 11.11.2020 16:40:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučný motor
Kohlstein> hele, ybr a yzf asi nebudou uplne stejny motory...
Slávek-TDM píše: Kohlstein> hele, ybr a yzf asi nebudou uplne stejny motory...
Neboj, že jsem si toho nevšimnul. Nicméně jediný záchytný bod je "takový hlučný". Můžou to být i načatá kuličková ložiska na klice, ovšem způsob mazání a přívod oleje řešený stejně.
1 reakcí na tento příspěvek Hlučný motor
Ahoj, je to v pořádku, taky mi ten motor řve, ale já to mám způsobené laděným výfukem, jak mile dám originál, tak to zeslábne, musíš si uvědomit, kdo, co (jaké hovado na tom před tebou jezdilo) jak to prasil, a jestli tomu dával knedlík, a to jsem se hrabal v pairventilu, být tebou ucpu všechny díry ve výfuku jsou 3, ze spod, kvůli kondenzaci, hlavní a vratka zplodin všechny je zacpu, dám si ucho na levý zadní bok(myslím tím plast) (pod držákem) a zaposlouchám se do tonu motoru a hned uslyšíš, zda ti v tom něco klepe a nebo se jedná jen o výbuchy, taky hodně záleží co máš za motor, kamarád klidně může mít jinačí typ, v roce 2007 yamaha přecházela na E399E a v roce 2009 na E3B3E a v těch motorech je rozdíl, nebo máš vůli na klice a budeš raději kupovat jinačí motor, než kliku, protože ty motory stojí méně než náhradní díly, doporučuji https://allegro.pl/ top díly za super cenu, mám od nich nový motor a nemůžu nic říct. tenhle týpek má pravdu, KubaLC8, a já jsem zjistil, že je lepší lít ne 1000ml oleje, ale 12000 max, pak je všechno potichu a vše je zalité v oleji, a pokud bys měl zájem mám motor s vůli na klice, jinak všechno v pořádku, nejlepší by bylo abys napsal, jaký je to r.v,model, typ, typ motoru, atd ne jen KM to nikomu neporadíš, ale uvědom si že 47k na tyhle motory je dost, být tebou dělám go, dokud je čas.......(poslední věc máš na bočním krytu rozvodů (tlumící gumy) nebo ne ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlučný motor
DenverCZ> tlumící gumy tam jsou výfuk všechno by mělo být origo motor je to 2005 karbec a kamarád má úplně stejne ybrko stejnej rok atd taky 2005 karbec.
Mxbike> No tak udělej to co jsem ti psal a hned to budeš vědět, a taky rada pro všechny co mají YBR, jak poznat, že klepe motor ????
Ani to nejde moc poznat, podle zvuku, ale podle vibrací, poznal jsem to podle toho, že jsem dostal hrozně velké vibrace do noh, poté se tomu vůbec nechtělo jet, a pak už zastavíte (z YBR jsem pár minut před zadřením vytáhl 140km/h z kopce 35° +) taky jsem tomu tím moc nepomohl, být tebou se zaměřím na ten olej, nastartuju moto, nechám chvíli cirkulovat olej a za pár minut, zkontroluji ventily, jestli jsou od oleje nebo ne, pak bych se zaměřil na olejovou pumpu(hlavní příčina zadření 4T, že nebyla funkční pumpa a nemazalo to, nebo zkontrolovat ventily, jakou mají vůli, ty říkáš že to tím být nemůže, ale to je blbost, mě vychází hlavně zvuku od hlavy a ventilů a ventily mám seřízené na 1000mm taky si říkám že to tím nebude, ale prostě na každé YBR co jsem kdy seděl (5) mělo podobně hlučný motor, ty motory jsou tak dělané, neznám že by mělo YBR tichý motor.....
Ani to nejde moc poznat, podle zvuku, ale podle vibrací, poznal jsem to podle toho, že jsem dostal hrozně velké vibrace do noh, poté se tomu vůbec nechtělo jet, a pak už zastavíte (z YBR jsem pár minut před zadřením vytáhl 140km/h z kopce 35° +) taky jsem tomu tím moc nepomohl, být tebou se zaměřím na ten olej, nastartuju moto, nechám chvíli cirkulovat olej a za pár minut, zkontroluji ventily, jestli jsou od oleje nebo ne, pak bych se zaměřil na olejovou pumpu(hlavní příčina zadření 4T, že nebyla funkční pumpa a nemazalo to, nebo zkontrolovat ventily, jakou mají vůli, ty říkáš že to tím být nemůže, ale to je blbost, mě vychází hlavně zvuku od hlavy a ventilů a ventily mám seřízené na 1000mm taky si říkám že to tím nebude, ale prostě na každé YBR co jsem kdy seděl (5) mělo podobně hlučný motor, ty motory jsou tak dělané, neznám že by mělo YBR tichý motor.....
DenverCZ napsal: "Ahoj, je to v pořádku, taky mi ten motor řve, ale já to mám způsobené laděným výfukem, jak mile dám originál, tak to zeslábne, musíš si uvědomit, kdo, co (jaké hovado na tom před tebou jezdilo) jak to prasil, a jestli tomu dával knedlík, a to jsem se hrabal v pairventilu, být tebou ucpu všechny díry ve výfuku jsou 3, ze spod, kvůli kondenzaci, hlavní a vratka zplodin všechny je zacpu, dám si ucho na levý zadní bok(myslím tím plast) (pod držákem) a zaposlouchám se do tonu motoru a hned uslyšíš, zda ti v tom něco klepe a nebo se jedná jen o výbuchy, taky hodně záleží co máš za motor, kamarád klidně může mít jinačí typ, v roce 2007 yamaha přecházela na E399E a v roce 2009 na E3B3E a v těch motorech je rozdíl, nebo máš vůli na klice a budeš raději kupovat jinačí motor, než kliku, protože ty motory stojí méně než náhradní díly, doporučuji https://allegro.pl/ top díly za super cenu, mám od nich nový motor a nemůžu nic říct. tenhle týpek má pravdu, KubaLC8, a já jsem zjistil, že je lepší lít ne 1000ml oleje, ale 12000 max, pak je všechno potichu a vše je zalité v oleji, a pokud bys měl zájem mám motor s vůli na klice, jinak všechno v pořádku, nejlepší by bylo abys napsal, jaký je to r.v,model, typ, typ motoru, atd ne jen KM to nikomu neporadíš, ale uvědom si že 47k na tyhle motory je dost, být tebou dělám go, dokud je čas.......(poslední věc máš na bočním krytu rozvodů (tlumící gumy) nebo ne ???
A já píší: Som z toho akýsi zmetěný.
A já píší: Som z toho akýsi zmetěný.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 | Nikcus | 16 | 5.10.2023 v 20:30 Stanyk |
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 | user54321 | 5 | 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER |
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 | DenverCZ | 7 | 29.5.2023 v 09:52 Egengaf |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 13 | 20.3.2023 v 14:13 CRF1000 |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 9 | 19.3.2023 v 11:55 mstepankova |