globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 22:48 | Nahoru | #98521
Až to uvidím na živo tak se rozhodnu co dál. A samo sebou až se svezu.
na příští sezónu je plán jasnej, chtěl bych si vyzkoušet SFV4 a taky možná Diavela a uvidíme co nám v dalším pokračování DUCATI nabídne za další novinky.
E:
Episode 1: New Multistrada V4
Episode 2: November 11
Episode 3: November 18
Episode 4: November 25th
Episode 5: December 2nd

Naposledy editováno 04.11.2020 22:52:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 22:49 | Nahoru | #98522

FiZzeR píše: Jenomže před těma dvaceti lety sis koupil motorku a ona dneska ještě jezdí.


Nezbyva nez pockat 20 let a uvidime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 22:56 | Nahoru | #98523
NP> Jasne, prijmy jdou u nas nahoru. Ale z jake urovne? V Nemecku takovy narust v parite kupni sily neni. Technologicky se vyroba posunula ohromne. Od nas jako subdodavatelske firmy je vsechno levnejsi. Se stejnym poctem zamestnancu generujeme 4nasobny obrat. Robotizace, technologie, konkurence, driv bylo vsechno kovove, dnes je to plastove. Atd., atd. Mame ty prachy, tak je z nas proste vytahnou. V Indii stoji Octavie pulku co tady, nektere leky desetinu, protoze by si to nikdo nekoupil. A porad se to vyplati. Nicmene vim, jak se svet toci, takze je to jen takova uvaha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 22:56 | Nahoru | #98524

FiZzeR píše: Jenomže před těma dvaceti lety sis koupil motorku a ona dneska ještě jezdí.



Ony jezdit budou.Jen bude novej Fízzr který to bude umět opravit mechanicky jako ty+si poradí s káblama Půjde to s dobou a to je celé

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 23:03 | Nahoru | #98525
NP> A ještě k tobě Nemám tolik co před dvaceti lety-naštěstí!!!!Ale třeba teď=22+stravenky.Cvaknu byt,natankuju do auta plnou,koupím jídlo za celý měsíc a už chci vidět jak si vemu motorku za 500tysyc+ na lízačku

A to ještě přiznávám že jsem silný kuřák a že tímto si NESTĚŽUJI!!!!!Ale prostě takový ranec za ,,blbou" motorku asi nee Ještě když by bylo lepší koupit nové-zánovní auto.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 23:13 | Nahoru | #98526

Ivos píše: Ony jezdit budou.Jen bude novej Fízzr který to bude umět opravit mechanicky jako ty+si poradí s káblama Půjde to s dobou a to je celé



Jo, jenže za cenu zásadních oprav. Nevěřím, že to najede třeba kilo, aniž by se do toho muselo hrabat. Kór se servisem po 60k, to dopadne jak longlife oleje u aut.
Motorky typu zx9r, gsxr k1, mille apod., co mi občas přijdou pod ruce, tak jsou technicky nejsolidnější vůbec. Ty budou s výměnou oleje a sem tam kontrolou ventilů (ale s těma nájezdama už se vůle nemění) jezdit navěky.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 23:22 | Nahoru | #98527
FiZzeR> Může být Ale jezdit budou Doufám že uvidíš-uvidíme

Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 23:36 | Nahoru | #98528
Ono uprimne, neni v zajmu vyrobce vyrabet neco na tak dlouhou dobu, chce prodavat a tak furt vymysli picovinky jakoze novy model, facelift a pod. jak navnadit kupce a vyvolat v nem pocit ze tu jeho rok starou mrdku je potrebne vymenit za vic fancy. V ekonomicky silnych zemich to docela funguje, na nemeckem gs foru jsem docela cucel co lidi meni co rok motorku za novou s tim ze i stridaji znacky.
A nikdo nerika ze novou motorku za 500k si dnes muze dovolit kazdy, nicmene jako triletou uz podstatne vic lidi, pokud po takove touzi, kazdy podle svych moznosti nebo schopnosti odolat marketingu. Mozna Tifac si nakonec rad ponecha svoji stavajici MTS kdyz si spocita, co mu ta nova za ty prachy, co bude muset prisypat, v realu nabidne navic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 23:53 | Nahoru | #98529

Ivos píše: z.a.j.o.c.h> azíz-proč není už nějaký článek o nové MTS-ce? ?


bo vole jsou to kkti a v těch jejich verzích a zprávách a technologiích o hovně se vyznat a přeložit to do jazyku normálního kmene je porod

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 23:55 | Nahoru | #98530
FiZzeR> tak to abych si tunaka uz nechal, dokud pres nej prehodim nohu...
Za tech 50 tis, co bych za nej dostal, to ani nema cenu...

A kdyz to porovnam s dukem 890, za ktereho bych to vymenil, tak me tech 150tis navic, nebo kolik, za to nestoji (vykon stejny, jen -20kg, +elektronika)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.11.2020 v 23:56 | Nahoru | #98531

oioi01 píše: FiZzeR> tak to abych si tunaka uz nechal, dokud pres nej prehodim nohu...
Za tech 50 tis, co bych za nej dostal, to ani nema cenu...

A kdyz to porovnam s dukem 890, za ktereho bych to vymenil, tak me tech 150tis navic, nebo kolik, za to nestoji (vykon stejny,jen -20kg , +elektronika)



To je ale dost zásadní rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 00:03 | Nahoru | #98532
z.a.j.o.c.h> uz ne, staci neco investovat a rozdil bude uz jen cca 8kg...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 00:06 | Nahoru | #98533
oioi01> otázka kolik investovat, kde ty kila budou a furt tam bude 8 kilo, stará geometrie a zrovna tu ktm elektroniku bych taky bral spíš jako plus ale jinak taky šlechtím vránu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 00:34 | Nahoru | #98534
z.a.j.o.c.h> vic jak desitku za lehci veci do toho nedam.. na tyhle stare mrdky je nastesti porad plno ,,racing" dilu...

Jeste ze nemam prachy a tim padem i tyto starosti...

Naposledy editováno 05.11.2020 00:34:57

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 04:25 | Nahoru | #98535

z.a.j.o.c.h píše: bo vole jsou to kkti a v těch jejich verzích a zprávách a technologiích o hovně se vyznat a přeložit to do jazyku normálního kmene je porod



No ale toto mě vůbec nezajímá!!!!Ještě když si to tady čtu zadarmo V mém jakémkoli čase

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 04:27 | Nahoru | #98536
oioi01> Tak ještě si můžeš nechat vzít vajca a bude 13kilo dole hned

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 04:29 | Nahoru | #98537
oioi01> jo a aby to bylo zadarmo-že prej na výzkumné účely

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 04:36 | Nahoru | #98538
z.a.j.o.c.h> a koukám a čtu až teď Děkuji

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 05:10 | Nahoru | #98539

FiZzeR píše: Jenomže před těma dvaceti lety sis koupil motorku a ona dneska ještě jezdí.



Zdaleka ne všechny 20ti letý motorky ještě jezdej..Většina jich je buď umlácená k smrti,nebo dojebaná podobnejma servisama jako tvoje zkušenost s M.Bol. a horšíma anebo ani to....
Dlouhej interval na velkej servis nemá s vymenama provozních kapalin apod nic spolecnyho ne?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 05:12 | Nahoru | #98540

NP píše: No, ano z pohledu dostupnosti, drazsi z pohledu ze to stoji vic chechtaku pac i ty vstupy stoji vic plus co vsechno dnes ty motorky maji za vybavu



Těžko se to s něčím srovnává .Třeba Hayabusa tenkrát stala tusim 450k a neuměla nic,jen jet rychle rovně...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 06:05 | Nahoru | #98541
zmulin> No ale valila bez omezovače až 326nebo 336km/hod

Naposledy editováno 05.11.2020 06:06:18

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 06:18 | Nahoru | #98542
Když se teď dívám na více fotek té nové MTSky tak jsem zamilovaný Je krásná

A zajímalo by mě co to je na foto z vrchu-vzadu na jedné straně???Jako má to být anténa???Nebo nějaký držák???Ale tak vzadu!???!

A Tifoune jsou to křídla Takže MotoGPmtsRAKJÉTA

Naposledy editováno 05.11.2020 06:19:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 06:51 | Nahoru | #98543

FiZzeR píše: Jo, jenže za cenu zásadních oprav. Nevěřím, že to najede třeba kilo, aniž by se do toho muselo hrabat. Kór se servisem po 60k, to dopadne jak longlife oleje u aut.
Motorky typu zx9r, gsxr k1, mille apod., co mi občas přijdou pod ruce, tak jsou technicky nejsolidnější vůbec. Ty budou s výměnou oleje a sem tam kontrolou ventilů (ale s těma nájezdama už se vůle nemění) jezdit navěky.



proč už tu není Honza, aby ti tohle vyvrátil rozdupal a udělal z tebe neznalýho škarohlída?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 07:07 | Nahoru | #98544
t_freedom> Protože ještě spí TY tableto

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 07:17 | Nahoru | #98545
Ivos> Maximalku ji změřili nějak 305 ne?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 07:24 | Nahoru | #98546

zmulin píše: Ivos> Maximalku ji změřili nějak 305 ne?



Ale to bylo tehdy skoro úplně nejvíc na celém světě, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 07:25 | Nahoru | #98547
zmulin> 309

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 07:48 | Nahoru | #98548
kokonhead> piču, 312

Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 07:49 | Nahoru | #98549
Jinak, mě FiZzeR potěšil tím RSV, asi si Tuňáka nechám, začínám mít tu motorku rád, na ty roky a za těch pár chchtáků super, Raptor je takoá hrubota, ale tohle funguje parádně

Naposledy editováno 05.11.2020 07:52:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.11.2020 v 07:51 | Nahoru | #98550

Ivos píše:

A Tifoune jsou to křídla Takže MotoGPmtsRAKJÉTA



jj jsem to už psal , a Hašašínoj se omluvil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist