kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
na příští sezónu je plán jasnej, chtěl bych si vyzkoušet SFV4 a taky možná Diavela a uvidíme co nám v dalším pokračování DUCATI nabídne za další novinky.
E:
Episode 1: New Multistrada V4
Episode 2: November 11
Episode 3: November 18
Episode 4: November 25th
Episode 5: December 2nd
Naposledy editováno 04.11.2020 22:52:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jenomže před těma dvaceti lety sis koupil motorku a ona dneska ještě jezdí.
Nezbyva nez pockat 20 let a uvidime
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jenomže před těma dvaceti lety sis koupil motorku a ona dneska ještě jezdí.
Ony jezdit budou.Jen bude novej Fízzr který to bude umět opravit mechanicky jako ty+si poradí s káblama Půjde to s dobou a to je celé
A to ještě přiznávám že jsem silný kuřák a že tímto si NESTĚŽUJI!!!!!Ale prostě takový ranec za ,,blbou" motorku asi nee Ještě když by bylo lepší koupit nové-zánovní auto.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Ony jezdit budou.Jen bude novej Fízzr který to bude umět opravit mechanicky jako ty+si poradí s káblama Půjde to s dobou a to je celé
Jo, jenže za cenu zásadních oprav. Nevěřím, že to najede třeba kilo, aniž by se do toho muselo hrabat. Kór se servisem po 60k, to dopadne jak longlife oleje u aut.
Motorky typu zx9r, gsxr k1, mille apod., co mi občas přijdou pod ruce, tak jsou technicky nejsolidnější vůbec. Ty budou s výměnou oleje a sem tam kontrolou ventilů (ale s těma nájezdama už se vůle nemění) jezdit navěky.
A nikdo nerika ze novou motorku za 500k si dnes muze dovolit kazdy, nicmene jako triletou uz podstatne vic lidi, pokud po takove touzi, kazdy podle svych moznosti nebo schopnosti odolat marketingu. Mozna Tifac si nakonec rad ponecha svoji stavajici MTS kdyz si spocita, co mu ta nova za ty prachy, co bude muset prisypat, v realu nabidne navic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: z.a.j.o.c.h> azíz-proč není už nějaký článek o nové MTS-ce? ?
bo vole jsou to kkti a v těch jejich verzích a zprávách a technologiích o hovně se vyznat a přeložit to do jazyku normálního kmene je porod
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Za tech 50 tis, co bych za nej dostal, to ani nema cenu...
A kdyz to porovnam s dukem 890, za ktereho bych to vymenil, tak me tech 150tis navic, nebo kolik, za to nestoji (vykon stejny, jen -20kg, +elektronika)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: FiZzeR> tak to abych si tunaka uz nechal, dokud pres nej prehodim nohu...
Za tech 50 tis, co bych za nej dostal, to ani nema cenu...
A kdyz to porovnam s dukem 890, za ktereho bych to vymenil, tak me tech 150tis navic, nebo kolik, za to nestoji (vykon stejny,jen -20kg , +elektronika)
To je ale dost zásadní rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jeste ze nemam prachy a tim padem i tyto starosti...
Naposledy editováno 05.11.2020 00:34:57
z.a.j.o.c.h píše: bo vole jsou to kkti a v těch jejich verzích a zprávách a technologiích o hovně se vyznat a přeložit to do jazyku normálního kmene je porod
No ale toto mě vůbec nezajímá!!!!Ještě když si to tady čtu zadarmo V mém jakémkoli čase
FiZzeR píše: Jenomže před těma dvaceti lety sis koupil motorku a ona dneska ještě jezdí.
Zdaleka ne všechny 20ti letý motorky ještě jezdej..Většina jich je buď umlácená k smrti,nebo dojebaná podobnejma servisama jako tvoje zkušenost s M.Bol. a horšíma anebo ani to....
Dlouhej interval na velkej servis nemá s vymenama provozních kapalin apod nic spolecnyho ne?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: No, ano z pohledu dostupnosti, drazsi z pohledu ze to stoji vic chechtaku pac i ty vstupy stoji vic plus co vsechno dnes ty motorky maji za vybavu
Těžko se to s něčím srovnává .Třeba Hayabusa tenkrát stala tusim 450k a neuměla nic,jen jet rychle rovně...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A zajímalo by mě co to je na foto z vrchu-vzadu na jedné straně???Jako má to být anténa???Nebo nějaký držák???Ale tak vzadu!???!
A Tifoune jsou to křídla Takže MotoGPmtsRAKJÉTA
Naposledy editováno 05.11.2020 06:19:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jo, jenže za cenu zásadních oprav. Nevěřím, že to najede třeba kilo, aniž by se do toho muselo hrabat. Kór se servisem po 60k, to dopadne jak longlife oleje u aut.
Motorky typu zx9r, gsxr k1, mille apod., co mi občas přijdou pod ruce, tak jsou technicky nejsolidnější vůbec. Ty budou s výměnou oleje a sem tam kontrolou ventilů (ale s těma nájezdama už se vůle nemění) jezdit navěky.
proč už tu není Honza, aby ti tohle vyvrátil rozdupal a udělal z tebe neznalýho škarohlída?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše:
A Tifoune jsou to křídla Takže MotoGPmtsRAKJÉTA
jj jsem to už psal , a Hašašínoj se omluvil