kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Johnny83> mně u tý 530 přijde vtipnej hlavně ten veletoč, kdy na silnici sis koupil zbytečně podmotorovanou věc protože si tvrdil že se to potřebuješ naučit i když si měl celkem najeto, ale do terénu jdeš rovnou do motorky která je i na spoustu dobrejch jezdců zbytečně divoká a neuměj jí využít :)
Jak jsem psal, chtěl bych to primárně na silnici, ale ten terén samozřejmě zkusim když tam ta možnost je... Zatim fakt nemám představu co od toho očekávat, ani od motarda, takže je možný že to za chvíli budu prodávat dál, v lepším případě bez zranění. Ale aspoň už budu mít nějakou tu představu a jedno moudro praví že na silnější motorce se v terénu jezdí pomalu líp než na slabší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: strakon> já mu nic rozmlouvat nechci, evidentně jí potřebuje :)
Nepotřebuju nic, u mě bohužel (nebo možná naštěstí) motorky vůbec nevycházej z nějakejch racionálních úvah, i když se poslední dobou docela snažim
Naposledy editováno 25.09.2020 15:33:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
bavit se navlikat do chranicu a předělávat hodinu SM->enduro? Ani nemusis odpovidat, ja odpovedi znam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Johnny83> Trať je to nejmíň záludný místo,kde se můžeš trochu vyjezdit a pak se jít vozit do přírody a pomalu přidávat šutry,klacky,výjezdy...Tam zrovna moc lidí nelítá vzduchem 15m přez lavice apod.
Jo, to je v plánu, ale až tak za rok právě, pak začnu řešit nějaký zlepšování v terénu... Teď mám půl roku od operace, po který jsem se smiřoval s tim, že pro mě motorky končej, takže ještě pořád dobrý si myslim teď je priorita si to hlavně nedokurvit, na což jsem si vybral uznávám asi nejmíň vhodnej stroj
Naposledy editováno 25.09.2020 17:04:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Johnny83> Trať je to nejmíň záludný místo,kde se můžeš trochu vyjezdit a pak se jít vozit do přírody a pomalu přidávat šutry,klacky,výjezdy...Tam zrovna moc lidí nelítá vzduchem 15m přez lavice apod.
No ja Ti nevim. Ja toho moc v MX/enduru najezdene nemam, ale co jsem si rozbil tlamu, tak zasadne na MX trati a ne v lese. Ono na ty trati nejvic pracuje ego. kolem Tebe litaj borci lavice a to proste normalni clovek neda, aby se prcal dokola bezpecnou rychlosti a nezkusil tahat stale vic a vic, az to neuridi. V lese, pokud kolem sebe nemas posuky, se Ti tohle nestane. Stejne jako na silnici.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: KTM exc 530 je hodnější než 450, je to takový celkem příjemný kladivo. Pro začatečníka co se nechce někam posouvat, tak skvělá volba. Na 250 musi tahat, 450 je zlá, 350 kompromis a 530 se da i na výlety
Díky, nějak tak jsem se to tu taky snažil prezentovat něco málo jsem najezdil na 350 a tam se člověk cejtí hned doma a podle toho jede... Prodejce říkal že jestli ještě někdy ostrou, tak 450, že to má soused a ta 530 je oproti tomu "líná", neletí to tak rychle do otáček a je to spíš takovej traktor, dáš trojku a jedeš
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A na SM taky hned lepší základ...jen odpadne to ježdění po silnicích Takže možná úplně ideálka
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Motorky jsem se zbavil, ale auto se mě pořád nějak drží...jinak bych šel do menší dodávky, klidně starý levný, vozík mi nevyhovuje a na ježdění mám v přípravě jiný auta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: strakon> je fakt že pro mě by byla ideální plochá dráha, do těch pravejch zatáček mám pořád blok, i na okruhu
zetecky na plochy draze jsou doleva (jako na atletickym ovalu) ne ?
E: BTW nevim jak 530 ale 525 jsem se bal min nez 2T 300.. nicmene vysral bych se na to uz ohledne te udrzby,.. to jsou fakt stroje na sezonu a pak spousta prace, na svuj ucel uzasny ale proste neco za neco.....
Naposledy editováno 25.09.2020 20:21:23