kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mě osobně vyhovuje hladina kolem 130-150koní úplně vpohodě. Jsou to tu stejně jen všechno teoretický debaty a provokování. 140 vs 200 HP bude ve zrychlení do 100km/h dělat nicotnej rozdíl... Ten se začne projevovat, až na hranici kdy začne slabšímu motoru docházet dech... Tedy kolem 140-160km/h, tam už to budou sekundy. Ale co?... Vždyť Assassin neroztočí na silnici ani čtyřku, ne? Tak co řešit... Já mám tedy 4ku na mým trochu kratším převodu roztočenou docela často.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak k té druhé foto;) Kde má Azíz kurva krk? ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Koukám že se ti chytří, jak jste minule psali že jich je čím dál víc, sešli zase tady na vlákně
Mě osobně vyhovuje hladina kolem 130-150koní úplně vpohodě. Jsou to tu stejně jen všechno teoretický debaty a provokování. 140 vs 200 HP bude ve zrychlení do 100km/h dělat nicotnej rozdíl... Ten se začne projevovat, až na hranici kdy začne slabšímu motoru docházet dech... Tedy kolem 140-160km/h, tam už to budou sekundy. Ale co?... Vždyť Assassin neroztočí na silnici ani čtyřku, ne? Tak co řešit... Já mám tedy 4ku na mým trochu kratším převodu roztočenou docela často.
roztocena 4 bude nekde kolem 220 myslim, to zas tak casto tam kde jezdim nemam...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Frennky> V zaměstnání neee;) ;) Ale mě ses vlastně neptal
Jinak k té druhé foto;) Kde má Azíz kurva krk? ?
jo ja jsem extra fotogenickej
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Autootázka pro znalce za tři bludišťáky: Jak je průserová BMW jednaosmička benzín v E9X?
myslim, ze v te dobe mely vsechny ctyrvalce problermy s rozvodama, spotrebou oleje a tak … popravde mi nejak nedava smysl koupit si BMW se slabym motorem. na tom aute vlastne neni nic co by ho dalo pred konkurenci … krom silnejch sestivalcu a zadokolky….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já budu mít na roztočenou 4ku tak s bídou 180km/h... Nechápu proč bych tam nechával tak dlouhej převod... Což bude taky jeden z důvodů proč moje Duckna není tolik ucukaná
Naposledy editováno 21.09.2020 19:52:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: myslim, ze v te dobe mely vsechny ctyrvalce problermy s rozvodama, spotrebou oleje a tak … popravde mi nejak nedava smysl koupit si BMW se slabym motorem. na tom aute vlastne neni nic co by ho dalo pred konkurenci … krom silnejch sestivalcu a zadokolky….
Hmmm, dík za info. Tak nějak jsem si to myslel. Jde o to, že situace na trhu s ojetinama je natolik v ... zoufalá, že začínají dávat smysl i nesmysly.
Mam vzadu 4zuby navic, ale myslim, ze se to pozere s 190/55 gumou. Priste dam jeste kratší prevod no. S rychlikama radim 2-3 semtam 4..
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: roztocena 4 bude nekde kolem 220 myslim, to zas tak casto tam kde jezdim nemam...
Můj zavodnickej tacho sice momentálně ukazuje furt nulu,ale nejsem si úplně jistej,jestli bych se s roztocenou čtyřkou k 220ti vůbec dostal...Kazdopadne já co si začal neska,tak šlo o to,ze k ty rychlosti se u dnešních megabajků dostaneš na nedotocenou trojku..
djanus píše: Zdravím všechny! Když už se řeší auta... máte někdo zkušenost s Alfou 166 (facelift) s 3.2 Bussem? Je pravda, že 166 by neměla reznout, kurvit se jako 156/159 a že Busso je (skoro) nesmrtelné? Díky
Primo ne, mel jsem jen 156 2.0 TS a informace nasaval prubezne. Asi jako kazdej ital. Nektery kusy jsou zachovaly pekne. Obcas nejaka ta elektrika. Proste stary auto a delal bych generalku motoru a podvozku, kdybych si nebyl jistej peci predchudce. I Busso se dazkurvit a i TS se da udrzet v kondici. Jinak kocar paradni. I kdyz ja bych radsi 156 kvuli jizdnim vlastnostem.
(A 156 se kurvila v cem, krome TwinSpark motoru, o ktery se lidi neumeli starat + krome prednich ramen, ktery trpely ceskym tankodromem? Ale ja jsem zaujatej )