kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Johnny83 píše: Jo tak z toho co psal Stev jsem to pochopil jako přitvrzování, když se zmiňoval o potencionálně lepším času na okruhu... Komfort je samozřejmě věc jiná
přitvrdit podvozek na okruh aby se to nehoupalo jde celkem jednoduše a většinou i na sériovym podvozku, to jsem nemyslel. Většinou je podvozek laděnej buď na silnici aby se na tom dalo rozumně jezdit v různejch podmínkách (honda), nebo na okruh (ducati). Když uděláš správnej upgrade tak buď pak funguje líp i na okruh nebo líp i na silnici.
Ale ony jsou tyhle teorie trochu jalový a vlastně líp fungující podvozek je u každýho dost individuální pojem :)
Nejlepší příklad byl ten Franta na sv v sosnový, kterej jezdí fakt rychle na úplně rozpočtovym podvozku, a tipnu si že kdyby tam nasypal tak v sosnový bude mít zlepšení času celkem malý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Narážka na mě jo? Vim že jsem tu k tomu kdysi něco psal, ale myslim že jsem to podával pouze jako domněnku, nikoliv jako dogma... Do toho normální člověk moc nevidí, ale proč by závodní guma před 20ti lety se životností 150km nemohla mít lepší grip než civilní guma dneska se životností 5000km?
To bylo spíš na mě. Ale odpověď je jednoduchá - nemůže to tak být, protože největší odborník na gumy je tady zmulin a ten to tvrdí. Takže je třeba to přijmout jako pravdu pravdoucí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To bylo spíš na mě. Ale odpověď je jednoduchá - nemůže to tak být, protože největší odborník na gumy je tady zmulin a ten to tvrdí. Takže je třeba to přijmout jako pravdu pravdoucí
Logika woe
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale leze to do penez. A to me sere.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
cibus píše: assassin> Soused rika tvrdy predek. Mne je to tak jedno. Ja mam obe ruce leve.
Ale leze to do penez. A to me sere.
Ja to ja pochopil, ze ti mizi zadni. I na to muze mit vliv nastaveni vpredu, ale na dalku je to fakt vaření z vody.
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin>... Ok, přivez devítky...
Ty uz jsou rozbity. Ale tele proti tvymu monsteru klidne nominuju
kokonhead píše:
Tak mam nabidku na hujdu...ale to uz bych si tady musel zrusit ucet...zas za par penez a vzhledem k rodine asi na par hezkych let posledni moto...ale radeji bych 954, takze tohle pojizdny zesmesneni a priznani k 4% nvm nvm
E: a ano je to lezak...viz foto...:)
Já bych to tak nehrotil hele, jestli je to dobrá nabídka a líbí se ti, tak do toho klidně běž v životě se stanou horší věci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: kokonhead> vpoho, v pátek na ní přijeď., zkusíme jak dlouho vydrží na volnoběh v omezovači... Na vlak domů se ti složíme, nebo tě hodím Volhem...
Abyste v pondeli nemuseli do kolbenky a Kokon tam stale nevrestel Tyhle stary japonsky vrany vydrzej mechanicky nesmysl
Navic,ac technikou nepolibeny,nedovedu si predstavit ten omezovac na volnobeh
Naposledy editováno 09.09.2020 08:01:55
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Abyste v pondeli nemuseli do kolbenky a Kokon tam stale nevrestel Tyhle stary japonsky vrany vydrzej mechanicky nesmysl
Navic,ac technikou nepolibeny,nedovedu si predstavit ten omezovac na volnobeh
ty seš ale zákeřnej ... hajzel!
Kubák píše: Abyste v pondeli nemuseli do kolbenky a Kokon tam stale nevrestel Tyhle stary japonsky vrany vydrzej mechanicky nesmysl
Navic,ac technikou nepolibeny,nedovedu si predstavit ten omezovac na volnobeh
volnoběh je asi to mezi jedničkou a dvojkou, tak a už jseš políben
Ivos píše: Kubák> Alealeale Ty brebto Stačí kemp když je gp v Brně A z těch oharků šlo vždy poznat že moto bylo z jiné země než Italska
vono jak je v noci trochu chladneji a vlhko tak ty italsky ani nenastartujou. A kdyz nahodou jo tak motor chcipne mnohem driv nez se staci rozzhavit, takze je italka stale krasna.
Text odpovedi:
Dobry den, máte ještě padáky na prodej? Jsou nějak poškozené? Viděl jsem že máte taky pružiny do přední vidle. Zeptám se co je tedy s vidlema děláno? Mám taky Brutale 800 rok 2014 a musím že super. Sice Tuono V4 je něco jiného které jsem měl loni ale Burutale 800 překvapila. Motor táhne úžasně, je hratelná ale jediné mínus je podvozek.
Zdravím, padáky jsou k mání. Poškozené nejsou, zadní je upravený z jiného motocyklu, přední je přímo na brutale. Já je měl na brutale 800.
Pružiny na prodej jsou původní, originální.
S pozdravem
Proč jsou pružiny na Agustě měněny. Mám takovej pocit u mě že předek je strašně měkký a štelovat moc nejde.