paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?
 
9.5.2008 v 20:08
Caute lidi,je mi 22 let a rozhodl jsem se koupit motorku.Mam toho hodne nalitanyho v aute ale ta plechovka uz me prestala bavit.Se "silnou" motorkou nemam zkusenosti ,za mlada jsem sedlal pincka a kozidecha.Nemuzu se rozhodnout jestli mam jit do Suzi gs 500 nebo Honda CBR 600 nebo Hornet 600.Prosim o radu.Diky moc Orel

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

10.5.2008 v 20:19 | Nahoru | #31
a co bys bral na mym miste?

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

11.5.2008 v 13:45 | Nahoru | #32
Ja osobne bych sel do ctyrvalce - Bandit, Hornet...
A nebo si kup VFRku jako ja a mas ctyrvalec do V s naprosto linearnim nastupem sily na plynu a zadnej velkej stress, je sice tezsi ale pokud nejsi prcek 150 a 45 kilo budes v pohode, batuzek si taky nestezuje a spotreba je v rozumny mezi. Da se s ni slusne pelasit i v pohode se kochat.

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 10:43 | Nahoru | #33
Nejlepší je JAWA 650 Style! lol

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 11:52 | Nahoru | #34
běž do tej šestky... já se taky rozhodoval - koupil jsem si 5kilo Kawu za dva měsíce ježdění jsem najezdíl 2500km a musím říct, že už teď cejtim, že by to mohlo mít o trochu víc kobyl... A jelikož jsem na to cestování tak po sezóně kupuju Varadero litra - už jsem ho i projel a paráda.

E: Neříkám, že je to špatný - celkově jsem s ní spokojenej i cestovat se dá - !400km za den bez problémů, ale chci prostě větší mašinu se kterou budu moct vyrazit kamkoliv.

Naposledy editováno 12.05.2008 12:14:32

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 19:17 | Nahoru | #35
tak mam 3 horky kandidaty ...badnit hornet a nebo cbr ale to cbr je az na tretim miste...poradte diky o

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 19:30 | Nahoru | #36
orel99> A to máš 100 tKč jenom na mašinu, nebo z toho budeš kupovat výbavu, platit autoškolu, servis motorky po koupi...?

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 20:21 | Nahoru | #37
Generiq> to jsou love jen na moto...takze?docela me laka ten hornet i z duvodu drzadel pro spolujezdce ale slysel jsem ze se mu rika vysavac?ma opravdu tak spatnej zvuk?

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 20:24 | Nahoru | #38
das ladak a zvuk se spravi.. ale nejlip nejaky lepsi, a seridit na brzde

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 20:43 | Nahoru | #39
Cosmogagy> tak teda hornet ci bandit?voda ci vzduch?co jsi to rikal o brzdach?

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

12.5.2008 v 21:06 | Nahoru | #40
ja osobne s mym stylem jizdy (ja rad pohodicku ) bych bral Bandoura.... a o te brzde, az tam das ladak (nebo "ladak") tak je vzdycky lepsi nechat seridit motor na brzde, pro dosahnuti optimalniho prubehu vykonu a kroutaku

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

13.5.2008 v 18:37 | Nahoru | #41
Cosmogagy> no ja taky radsi na pohodu takze bandita rikas?dik moc za nazor.a hele ty jezdis na cem na kawe?e-5?jaka je?

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

13.5.2008 v 19:23 | Nahoru | #42
covece, ja si na ER-5ku nemuzu stezovat relativne klidna motorka (pro zkusenejsiho... pro mne ne, nejsem zkusenejsi ), mam ji totiz zavrenou na 25kW.. odspodu ale jede krasne, rozdil mezi zavrenou a otevrenou je totiz hlavne ve vysokych otackach... ujel jsem na ni 250km za jeden den, a nemuzu si stezovat, nebolely ani ruce ani zada.... spotreba 5 litru, a kdybych chtel, pujde to i za min... spolujezdec si taky nestezoval, jeho sedadlo je sice malinko tvrdsi, ale zase je to veliky ctverec, mista ma dost... co se tyce techhle nahatych petikil, tak mam srovnani s Hondou CB500 - oproti honde mne prijde pohodlnejsi (z hondy mne boli trochu zada uz po 15km) a taky daleko obratnejsi.... mno napsal jsem toho dost, pokud mas jeste jakoukoli otazku, ptej se

zaverem: na ER-5ku nemuzu rict kriveho slova, a muzu ti ji s klidnym srdcem doporucit

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

13.5.2008 v 19:33 | Nahoru | #43
Cosmogagy> a jak jsi na tom vyskove?no ja nevim porad no porad nesjem rozhodlej ...ja je pujdu testnout a pak se uvidi ktera mi teda sedne lip na kterej se budu citit nejlip....ja se na tu erku dival a je pekna ale ja bzch radsi toho bandoura polokapotovanyho a nebo horneta kapotovanyho....ale slysel jsem ze pri ostrejsim brzdeni motorem a predni brzdou na banditovi,docela lita zadek....????pravda?

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

13.5.2008 v 19:48 | Nahoru | #44
mno ja mam 175cm a nestzuju si.. tata ma 190 a po ujeti 100km taky byl fpoho, nic ho nebolelo... a nevypadal na tom jak vosa na bonbone... takze je to masina pro celkem velke vyskove rozpeti je fakt ze pri 150kmh uz dost fuci, ale da se na to zvyknout (zvykam si zvykam, je to i dobra posilovaci kura na celou horni pulku tela ) , kvalitni prilba tomu hodne pomuze, a taky hoodne pomuze plexi, mam objednany puig (z Louise za 750kc v modre barve).. to plexi jsem testoval na Honde CB500 a je to fakt hodne poznat.. kapotu(polokapotu) to sice nenahradi, ale fakt to pomaha...

u toho bandita s tim litajicim zadkem nevim, nepovim...

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

13.5.2008 v 22:35 | Nahoru | #45
Cosmogagy> ok...diky moc pomohl jsi mi.Ja je pujdu ty tri princezny osedlat a pak se rozhodnu ktera mi lip vyhovuje a rozhodnu se.Ale jinak fakt dik moc za info...hele a kolik vazi to erko csita vaha?dik orel...je to poznat kdyz mas masinu tezsi nebo lehci dejmetou o 20 kilo?jak dlouho ji uz jezdis?a chystas se menit?

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

13.5.2008 v 22:57 | Nahoru | #46
fiha, no poznat to jde, ale zalezi jak ktera masina, zalezi hodne na tezisti... ER-5ka ma provozni 193kg a na ovladani je lehci nez treba CB500 ktere vazi vpodstate stejne.. holt teziste a trosku jine sedlo delaji divy... takze klidne tezzsi masina muze pusobit lehci nez ve skutecnosti jde... ale ER-5ka se i na miste ovlada jak po masle, a to nejsem zadna korba... menit se nechystam, spis otevrit az dojezdim sezonu mam na ni najete tak 1500km+-, takze zakladni poznatky uz mam. A ge garazi prijezd pres polnacku od lesa, takze i s tim manipulovanim pri nizkych rychlostech a na miste uz mam taky nejake zkusenosti

edit: jeste k tomu presedlavani... letos odjezdim jeste na 25kW, pristi rok otevru a budu se ucit na otevrene.. a dalsi rok poradne pojezdim na otevrene a uziju si to.. tj vydrzi mi celkem nadlouho

Naposledy editováno 13.05.2008 22:59:17

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

13.5.2008 v 23:40 | Nahoru | #47
Taky mám er-5 je je to hravá potvůrka . I když CBF500 proti ní jede jako po kolejích.

Jinak si nemyslím, pokud nejsi střelec, že by ti po 2 měsících chyběl výkon. Na zvládnutí pětistovky člověk potřebuje spíše několik sezón. Ono je to skoro stejné jako pohodová šestka (nemyslím supersporty typu R6, CBR600RR, Ninja apod.)

Jsem rád, že jsem na začátek zvolil pětistovku - i tak je tam výkonu na zabití dost - stačí otočit plynem a ručička tachometru míří ke stovce v páru vteřinách (z 0 na 100 za 5 vteřin). Mimo to, ovladatelnost a nezáludnost je lepší.

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

14.5.2008 v 11:23 | Nahoru | #48
Generiq> jak to myslis s tim ze CB500 jede jako po kolejich?? nejak jsem z toho zmateny . Ja mam zkusenost ze CBcko je oproti ER-5ce asi stabilnejsi na rovine, ale do zatacek se musi premlouvat, ER-5ka tam pada sama jako po masle.
Jinak s tim vykonem ER-5ky absolutni souhlas, za ruky to umi potahat, ne ze ne.

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

14.5.2008 v 11:31 | Nahoru | #49
Taky pri vyberu motorky ber ohled na to, jestli budes obcas jezdit vetsi streky s batohem nebo zasadne bez. Nektery motorky nejsou pro dva moc pohodlny.

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

14.5.2008 v 13:53 | Nahoru | #50
No ja budu jezdit nejspis sam ale pokud pokud bude na projizdku ve dvou...ha...tak svezu...no a co je pro vas teda "hodna" 6 tim myslite bandita a horneta?pokud mate nekdo zkusenosti s temito tremi reknete mi prosim klady a zapory.A to erko ma jaky brzdy ?Dva kotouce ve predu nebo je to singl?jak brzdi?dik O

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

14.5.2008 v 13:57 | Nahoru | #51
tema trema myslim Horneta,Bandoura,Er 5 danke

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

14.5.2008 v 14:16 | Nahoru | #52
ER-5 ma singl kotouc, ale k brzdnemu ucinku nemam pripominky, brzdi jak ma.... a k sedadlu spolujezdce - je velike, spolujezdec ma spoustu mista. Ja sam sem na nem nejel (nesnasim jizdu na miste spolujezdce), ale par lidi jsem uz vezl a nikdo si nestezoval

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

14.5.2008 v 14:22 | Nahoru | #53

Cosmogagy>Generiq> jak to myslis s tim ze CB500 jede jako po kolejich?? nejak jsem z toho zmateny . Ja mam zkusenost ze CBcko je oproti ER-5ce asi stabilnejsi na rovine, ale do zatacek se musi premlouvat, ER-5ka tam pada sama jako po masle.
Jinak s tim vykonem ER-5ky absolutni souhlas, za ruky to umi potahat, ne ze ne.



Ne, porovnával jsem s CBF500 (následovník CB500), na které jsem jezdil v autoškole. Oproti ER5 je CBF jistější podvozkově - alespoň mě to tak příjde. Ale mám už vzadu prořezávanou gumu jen tak na dojetí, tak možná se to pak zlepší, jak zajedu nové gumy.

Naproti tomu ER5 mi příjde, že má lepší záběr motoru, je menší a obratnější.

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

14.5.2008 v 18:03 | Nahoru | #54
Druhou sezonu jezdim CBF 500 a taky muzu jen doporucit, vykon ma nejakych 42 kW coz si myslim ze do zacatku plně stačí, vzadu má nejširší gumu ze všech konkurenčních pětistovek - 160 / 60 R17.. do zatáček pěkně jistá.
K tomu cestování mě napadá, mám na ní kufr Kappa 46 litrů- pojme v pohodě věci na týden, nebo dvě integrálky.
Niceméně jestli se ti líbí kapoty tak co zkusit CBR 600 F taky je to jedna z těch klidnějších šestek.

Ale ony ty kapoty jsou trošku zrádný, jak do člověka nepere vítr, moc si tu rychlost neuvědomuje - velká nevýhoda do začátku oproti naháčovi. V zatáčce pak dojde na lámání chleba a je zle...

Naposledy editováno 14.05.2008 18:05:31

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

15.5.2008 v 20:33 | Nahoru | #55
no ja se jeste rozhodnu co a jak.urcite dam vedet jinak dekuju za info ode vsech a hele ja uz sem tady narazil ze svet motorkaru je rozdelenej na dva svety kozkari a textilari.,...rekne te mi proisim neco ke kazdymu nejaky zapory a plusy...na hadrech se urcite setrit nechystam...dik o

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

15.5.2008 v 20:52 | Nahoru | #56
orel99> Kuze nebo textil? Projed si temata tady na foru, bude toho hafo
Obecne asi je kuze bezpecnejsi a odolnejsi, textil prodysnejsi..

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

15.5.2008 v 22:04 | Nahoru | #57
jezdil jsem prvne v textilu, presel jsem na kuzi kuze je bezpecnejsi, a to je hlavni.. a to ze je v ni horko? tak se vic napijes pri zastavce popripade poradne vyvetras... ja to resim treba tak ze si zapnu rukavy, mam je na zip a u zapeti na prezku (suchy zip)... a pak necham prezku zapnnutou a zipy otevru.. rukav pak drzi tvar a za jizdy hezky vetra.. a ta dira neni tak siroka aby do ni vletela nejaka mrcha

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

15.5.2008 v 22:10 | Nahoru | #58
orel99>>>mám horneta 600 a sem s ním mooooc spokojenej. mám ho asi tři měsíce a je to moje první "velká motorka" předtim sem jezdil chvilku na 250 ale uplný prd. je to hlavně o tom co máš v hlavě a taky na pravý ruce. a jestli bandit nebo hornet tak určitě bych šel do horneta...!! a jezdim v kalhoty - kůže a bunda - textil a ted když je teplo tak v bunde je líp než v kuže, ale to je jasny. tak přeju šžastný výběr...

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

15.5.2008 v 22:14 | Nahoru | #59
chucki> ty jsi taky dobry to je rada ja bych sel do horneta.. aspon mu napis proc, jaky mas duvod ze ho doporucujes. btw abys to zbytecne nepsal: To ze jede rychlejs a ostrejs neni duvod, to je vseobecne znamy fakt a on to urcite vi

Tonouci se stebla chyta....500 nebo 600?

15.5.2008 v 22:20 | Nahoru | #60
Cosmogagy>tak asi by bylo nejlepší kdyby si je vyzkoušel. já tu možnost měl a je pocit z jízdy - vybíral sem z těhle dvou. bandit je levnější, pravda o něco hůř jede, hornet se mi oproti tomu mnohem líp ovládal, krásně jde klopit.. at si je vyzkouší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist