kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: z.a.j.o.c.h> By jste mohli začít dělat retro testy a povrdit genialitu K5, což?
Tož taky na tom děláme a genialitu K5 ani potvrzovat nemusíme, to za nás udělalo BMW, když ten motor okopírovalo do S1000RR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Tož taky na tom děláme a genialitu K5 ani potvrzovat nemusíme, to za nás udělalo BMW, když ten motor okopírovalo do S1000RR
A proto když to preneseme do světa nahacu,tak poměr výkon/cena je nejlepší GSXS (taky z K5).Na silnici max trochu sáhnout do retezovky,aby to jelo ještě víc odspodu a okruh bych nechal Tuonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Tož taky na tom děláme a genialitu K5 ani potvrzovat nemusíme, to za nás udělalo BMW, když ten motor okopírovalo do S1000RR
K5 taky padaly ventily, jo?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A proto když to preneseme do světa nahacu,tak poměr výkon/cena je nejlepší GSXS (taky z K5).Na silnici max trochu sáhnout do retezovky,aby to jelo ještě víc odspodu a okruh bych nechal Tuonu
To mam v planu zkusit, gsxs i f, na cestovani by to mohlo bejt príma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: A proto když to preneseme do světa nahacu,tak poměr výkon/cena je nejlepší GSXS (taky z K5).Na silnici max trochu sáhnout do retezovky,aby to jelo ještě víc odspodu a okruh bych nechal Tuonu
Jj, to jsem říkal už dávno před GSX-S, ať z K5 udělají naháče...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kocandak píše: Káčko má mnohem menší vrtání a delší zdvih než brambora...moc přesně to teda neokopčili
si asi spletli palce a mm, ale co bys chtěl od germánů notabene od BMW
Naposledy editováno 04.09.2020 10:25:07
TL jsem rozebral kvuli konverzi na monoposto a myslel jsem, ze moje elektroinstalace to po letech vzdala, ale zda se, ze po 15ti letech odešla ridici jednotka xenonu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath: Já to nikdy neříkal ,ale proti Suzuki určitě nic nemam.V podstatě ji mam z japek nejradši
Frennky: I líbí ,ale koukam na to jako na běžný ,nebo vicedenni ježdění a Katana má malou nádrž .Na veselý projížďky bych mnohem radši spajovo hm...
t_freedom píše: djanus> no a co ta tvoje italská mrdka...? Už to vrčí, nebo mlátí?
Před měsícem mi přišla zpráva že za 10 dnů dorazí díly Jinými slovy beze změny. Mám teď jiné starosti takže to nechávám plynout. Přes zimu ji vymazlím na jaře vyjedu dám si klasických 100km a posere se něco dalšího
Naposledy editováno 04.09.2020 10:35:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: miki83> Šířit se tady začíná tak leda hovno On Jeee83 už Monstra má ;) A on ho neprodá jako někdo
Však já taky monstra neprodavam a stejně se vrátí dom...