pročetl jsem snad všechny články na interentu, včetně těch na téhle stránce, ale stále jsem nenašel odpověď na mou otázku. Mám řidičák B a láká mě koupit si motorku, ne skútr. Samozřejmě bych si mohl udělat řidičák A2 a bylo by po problému. Jenže mám daný rozpočet cca 40 000 a autoškola by mi ho o 10 000 stáhla. Ptám se tedy, jestli existuje nějaká motorka (opakuji ne skútr!), kterou můžu řídit i s Béčkem. Na výkonu nezáleží, spíš na ceně, abych se vešel do těch 40 000.
Předem děkuji za pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro Béčko
Harry007 píše: 40 000 rozpočet - 10 000 autoškola - 10 000 helma hadry - 2000 poplatky spojený s převodem = 18 000 ..... za to by byl asi pěknej simson :)
no buď pěknej bez papírů nebo škaredej s papírama co jsem se posledně díval na simály, tak za to už taky neví, kolik by chtěli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro Béčko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro Béčko
1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro Béčko
10k za takovou kravinu...
Harry007 píše: 40 000 rozpočet - 10 000 autoškola - 10 000 helma hadry - 2000 poplatky spojený s převodem = 18 000 ..... za to by byl asi pěknej simson :)
helma cca od 800 stovek nova ze zrusenych obchodu napr. na motosekac.com, pripadne v obchode tak od 1200 vyse. Na zacatek to uplne staci.
Hadry to jedine sekac v tomhle rozpoctu nebo inzerce tady a dostane se na cca 2000.
Takze dejme tomu do 3500 a hned ma 6500 cenu dolu
Tak ti nezbyva nic jineho nez ten ridicak, ale pak pri dlouhem cekani a hledani budes schopny najit motorku za 30 tis. slusnou, mozna za 25 tis. kdyz se bude chtit majitel rychle zbavit, ale nezbude ti rezerva na pripadny servis.
Neco maleho na Bcko do mesta...
Ale skutr se mi prici.
Gilera DNA 125 jsem zavrhl, byt z pocatku to byl kandidat. Ze je to jenom prevlecenej skutr ... ma to proste variator, bych prezil. Ale ma to "kufr" ve falesne nadrzi. A to mi tu vec uplne zhnusilo. ma to tu pachut toho, ze si to hraje na neco, co to neni. Proste tam kde ma masina nadrz, tak je taky "boule", ale cela vrchny cast se odklapi, a je tam prostor pro helmu a uprostred hrdlo nadrze ... takze ta komedie na benzince :D
Ale komu tohle nevadi, tak stranou jeste pomerne vysoke ceny (holt se plati za to, ze neskutru na B proste neni a tohle je jedna z vyjimek) asi to neni zla varianta.
Ale pak sem narazil na Kymco K-pipe 125. Coz je normalni mala motorka, s klasickym cinskym derivatem hondiho CRF70 motoru jako maji pitbiky. 4 kvalt, ovladani normalne, nozni brzna atd.
Akorat to nema spojkovou packu. Spojka je odstrediva (zabira nad cca 2K rpm) a pak aktivovana pohybem radicky. Cimz padem je to sice technicky manual, ale z pohledu ridickych opravneni automat a lze to ridit na Bcko.
Z myho pohledu, je to ta nejlepsi, ... no nebo spis rekneme, nejmene spatna varianta, motoky na Bcko.
Prekvapive s tou automatickou spojkou se da jezdil docela normalne, naopak je to az blbuvzdrny, protoze sama vypne kdyz klesnou otacky, takze to cloveku nema moc jak zdechnout.
Ale tim, ze prizvednutim (bez zmeny kvaltu) radicky clovek spojku vymackne, nad ni ma vlastne i kontrolu. A i meziplyn pri podrazovani tam muze dat, protoze pri razeni spojka sama rozpina.
Pochopitelne je to treba brat v kontextu toho, co to je a k cemu je to urcene. Malej hajzl (primarne) do mesta.