![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
první foto...... Quester BMW 1977, ikdyž mě utkvěl v paměti na BMW SCHNITZER 1975, byl nářez
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
druhé foto..... Enge Vojtěch č.6, dle Alfy44 Lelly snad 1983, že by dvě barevné verze??, nebo 1982?
třetí foto...... BMW LUIGI 1976
Další možné místa - za plotem na D, (asi možnost nejvíce diváků - "záploťáků"), potom před a za Schwancovkou a na G.
Ale nevím jak postupuje růst vegetace a odkud ještě bude vidět na trať.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
No v každém případě letošní GP bude v mnohých směrech netradiční.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/23/525673_9d062f879e3f3388fcfa1598c4939f50.jpg)
Rosho ty jsi jeden z mála,který to vidí stále optimisticky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
No zabránit by se tomu dalo uzavře se silnice Ostrovačice-Žebětín. Prostor od staré ke startu se taky zastopuje a hlavní tahy jsou pod kontrolou.No a kdyby si někdo dal práci a šel někudy lesem, tak pojistka hlídací může být kolem těch plotů .
Lesy kolem okruhu snad spadají do katastru Lesy ČR mužou dát zákaz vstupu během akce.
Do půlky června se prej má rozhodnut jestli vůbec něco bude.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Naposledy editováno 02.06.2020 08:21:52
https://www.idnes.cz...725_brno-zpravy_krut
Poslední dny je aktuálním tématem MOTO GP. Dovolím si shrnout moje vnímání a postoj k této otázce.
Považuji za nezbytné konstatovat, že Velká cena silničních motocyklů v Brně je pro mě symbolem města a ráda bych, aby byla zachována i v následujících letech.
Letošní ročník měl být posledním, který je sjednán v aktuální smlouvě s pořadatelskou společností Dorna. O další pětileté smlouvě mělo být jednáno na jaře tohoto roku. Pandemie koronaviru však vyvolala nutnost jednání o jiných podmínkách.
Pro mě a pro naše koaliční partnery, se kterými jsem možnosti dalšího postupu opakovaně a podrobně projednávala, jsou akceptovatelné podmínky, že za letošní – ve všech ohledech velmi atypický – ročník by pořádající spolek s ohledem na nemožnost účasti diváků uhradil zalistovací poplatek ve výši 1 milión eur, a to s využitím nabídky promotéra, který jako součást plnění nabídl v rámci televizních přenosů odvysílání reklamních spotů o Brně a jižní Moravě. A závazek původně sjednaný na letošek, tedy poplatek ve výši 4,6 miliónu eur, by se přesunul na příští ročník, který by proběhl za standardních podmínek a za účasti i těch diváků, kteří si již zakoupili vstupenky na letošní léto. Toto řešení jsem schopna za město v orgánech Spolku pro GP ČR Brno podpořit a také dodatek ke smlouvě v tomto duchu podepsat.
Podmínky vyjednané panem hejtmanem, tedy letos 1 milión eur a příští rok 6 miliónů eur, považuji za nutné nechat schválit Zastupitelstvem města Brna, které se koná za necelých 14 dní, konkrétně 16. června, a to z důvodu navýšení závazku oproti závazku sjednanému na letošní rok ve stávající smlouvě uzavřené na dobu 5 let tehdejším primátorem Petrem Vokřálem a hejtmanem Michalem Haškem. Bez mandátu zastupitelstva a v době, kdy stát městům a obcím nečekaně a nesystémově odpírá i v této těžké postcovidové době podíl na daních, s nímž naše rozpočty kalkulují, nechci budoucí rozpočet města zatěžovat závazkem nad rámec pro letošek původně dohodnutých a akceptovaných podmínek.
Dalším možným řešením je nezpochybnitelná garance Vlády ČR, případně některého z ministerstev, že se bude stát na financování zalistovacího poplatku dlouhodobě a dostatečně podílet.
Za mě osobně je stávajících 30 miliónů korun, které město dává Spolku na úhradu zalistovacího poplatku, maximálně možnou a obhajitelnou částkou. Podotýkám, že jsme s promotérem opakovaně jednali, informovali jsme ho o potřebě projednat případné navýšení poplatku v zastupitelstvu a nabídli jsme mu i jiné varianty řešení, například tu, že se letošní ročník odjede bez diváků s poplatkem 1 milión eur a zahájíme rovnou jednání o nové pětileté smlouvě.
Dovoluji si podotknout, že o svých postojích a o rozhodnutích vedení města jsem pana hejtmana Šimka vždy neprodleně informovala, dokonce jsme se společně účastnili videohovoru s panem Ezpeletou, v rámci kterého jsem jej žádala o snížení částky navržené na rok 2021. Dále uvádím, že do dnešního dne jsem já ani nikdo ze zastupitelského klubu ODS médiím nesdělili konkrétní podmínky, o kterých je s Dornou jednáno, tedy zejména výši zalistovacích poplatků. Vzhledem k tomu, že tyto částky dnes již byly uvedeny ve článku zveřejněném na iDnes, zmiňuji je též, neboť je to dle mého názoru nezbytné pro vysvětlení dosavadního postupu.
Pro dokreslení složitosti celého procesu a rozhodování o dalším osudu MotoGP v Brně mohu uvést, že v posledních dnech rezignovali 3 členové z pětičlenné kontrolní komise spolku, a to zakládající člen Stanislav Kadečka, člen nominovaný MŠMT Jan Procházka a taktéž bývalý člen výkonného výboru spolku Petr Vokřál.
které anglické slovo ve smlouvách s Dornou je STÁLE """překládáno""", respektive
nahrazováno tou trapnou složeninou ZALISTOVACÍ (poplatek),
když se nejedná o nic jiného, než poplatek Dorně (a vynechávám pro tentokrát přídomek
LICHVÁŘSKÝ ! ) ZA POUHÉ ZAPSÁNÍ(anglicky the record) DO SEZNAMU(anglicky the list)
POŘADATELŮ ZÁVODU mistrovství světa GP .
Případně pokud jsou tyto smlouvy vyhotovovány ve španělštině, či francouzštině, tak které slovo
španělské či francouzské je v těchto dokumentech "nahrazováno" NEčeským ZALISTOVACÍ (poplatek) .
Naposledy editováno 04.06.2020 22:34:30
Anekta o pořádání GP v Brně