A dneska bych rovnou nahradil air box tzv " Kart boxem", kterej se dá líp doladit. Asi líp usměrňuje proudění, nebo tak něco, navíc není tak uchrochtanej jako úplně otevřený filtry.
Vykonovej přínos moc nečekej, většinou je jedinej přínos vyhlazení chodu motoru a malinko lepší průběh.
Bavím se tedy celou dobu o 4t...
Kart box např.
1 reakcí na tento příspěvek Sportovní filtr
Vyplatí se to, když máš karbec (pro vstřik bych to fakt nedělal a min základní znalosti k ladění karbu), navíc jezdím jednou za uherskej rok.
takže na vlastní nebezpečí
Má zkušenost: origo airbox, karbec hlavní tryska 95 (95km/h max, 90 běžně).
úprava: lepší karburátor, menší rozeta, upravené sání, karbec hlavní tryska 115 (115km/h max, 110 v pohodě)
P.S. že jsou čísla trysek a rychlostí stejná je čistě náhoda
Po koupi lepšího karburátoru se výrazně zlepšil střed, až jsem se nestačil divit. Hříbek není dobré dávat hned na karbec ze tří důvodů. 1. to chrochtá jako prasátko. 2. guma toho filtru je dělaná tak, že ten "průchozí" průměr je menší než průměr na nasazení. tzn. že si tou gumou skoro ucpeš kanálky pro volnoběh, apod. takže když to prostor dovolí, tak dát trubku mezi filtr a karbec a aby měl filtr průchozí průměr jako je vnitřní průměr trubky. z toho plyne 3. díky trubce se trochu vyhladí proud vzduchu, lépe promíchaná směs, more power.
Letos ještě poladím, mohla by jet i 120, je to neustále dokola zkusit, kouknout na svíčku, zkusit....
Pokud jsem tě ještě neodradil, mé doporučení zní: nedělej to