Krotitelé mastodontů, házejte sem fotky co jste kde projeli, vyjeli, nevyjeli, objeli, kde jste sebou plácli. Ať je na co koukat BIG, Africa, Dakar, Transalp, Pegaso, Tenere, Adventure, boGSer, LC8, Dominator, KLE...všem to v pampeliškách sluší, tak se pochlubte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
MedWed píše: Tank> nejsi náhodou prodejce AJP??
Ani náhodou...sice jsem se na Ládínkově ajp svezl, jopra viděl v akci. Ale moje volba (tedy spíše vlhké snění, nějak mi stále nevychází budget ) je EXC 500. To je můj dual číslo 1.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Ja nevím, mě ty lehký kozy nedělají dobře... jsem asi zvyklej na Hrosika... taková malá lokomotiva no... na 100kg motorkách se necítím stabilní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Já tu váhu 120 kg kozy dorovnávám osobně...
Ale pořídil jsem lc4 k exc, právě na takové trochu "cestovnější" pojetí. Ovšem pro tu houbařinu, kterou jezdím na lehké, by se asi hodil i hroch.
Naposledy editováno 26.05.2020 07:31:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
MedWed píše: Tank> mno jo, viděl jsem přestavbu EXC na cestovatele... chlap věděl o čem mluví... mě od EXC zrazuje četnost servisu... ale chlapík tam v klidu zmínil, že nejede závod a počítá s najezdem 90kkm na pist...
Ja nevím, mě ty lehký kozy nedělají dobře... jsem asi zvyklej na Hrosika... taková malá lokomotiva no... na 100kg motorkách se necítím stabilní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
MedWed píše: Tank> mno jo, viděl jsem přestavbu EXC na cestovatele... chlap věděl o čem mluví... mě od EXC zrazuje četnost servisu... ale chlapík tam v klidu zmínil, že nejede závod a počítá s najezdem 90kkm na pist...
Ja nevím, mě ty lehký kozy nedělají dobře... jsem asi zvyklej na Hrosika... taková malá lokomotiva no... na 100kg motorkách se necítím stabilní...
Nebyl to ten člověk, který má všude po motorce spoustu menších úložných vaků a brašen? Na první pohled to vypadala jako normální lehká připravená na jednodenní cestu a on z toho postupně vytahal víc, než se mně vejde do 50l kufru .
K tomu PR7 vs 701, když si k 701 připočteš adventure kit, vyjde to AJP o dost levněji. Možná bych ještě počkal na CRF 450 Rally, ale pokud jsou hlavní problém chechtáky, tak ta v tomto ohledu asi moc nepomůže, spíš naopak .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
... otazka je, co presne je adventure kit.... resp. co z nej realne potrebuju?
Honda mi do baraku nesmi...
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
PR7 je větší což je její velká výhoda, je díky tomu pohodlnější na cesty, ale pokud už se to tom člověk vydá hltat desetitisíce kilometrů tak by jel na 690/701 nebo 500exc úplně stejně - každé má své výhod a nevýhody a i nadějné stroje vždy nějaká blbost zabije - viz crf450L a výměna oleje po 1000 km
Vykon PR7 je dostatecnej i v zakladu... na Xchall mam tusim 39kW, takze asi kolik 52 koni? A nedostatek nepocituju...
Vetsi nemusi byt vzdy vyhoda... nejsem uplne malej (asi 182) a z Xchall nedosahnu uplne jak bych chtel/potrboval...
/edit
... mozna jsi chtel napsat "stejne jako MedWedovi..." ... abych se nemusel urazit!
Naposledy editováno 26.05.2020 11:11:12
MedWed píše: Mr.Dreamer> je to tentok...
... otazka je, co presne je adventure kit.... resp. co z nej realne potrebuju?
Honda mi do baraku nesmi...
Tak to je jiný člověk, ale také to vypadá dobře, mrknu na to. Pravda, že pro mě jsou tyto lehké cestovatelské módy už moc extrémní (a drahé :D ), ale vždy nad tím rád žasnu.
K té 701, na živo jsem viděl Nomand kit (netušil jsem, že jsou 4, nevím, který to byl, asi Rally??), vyhledávání ještě vykoplo tento kit, ale cena je už trochu bizár :D .
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
každopádně není to jednoduše srovnatelné s PR7 - to tam má kapotáž (škaredou ), ale nemá větší nádrž
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
A kdyz uz bych nasel nejakeho dalsiho magora, kterej by na tom chtel jet nekam dal... tak tezko bude mit taky "nadzr jako GSA" a dojezd 500...
Cili jak tak koukam... je pro mne rally kit zbytecnosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
MedWed píše: Ja posedlost nadrzemi nesdilim... ale pravda, jezdim kolecka kolem baraku, tak 50-60km max...
A kdyz uz bych nasel nejakeho dalsiho magora, kterej by na tom chtel jet nekam dal... tak tezko bude mit taky "nadzr jako GSA" a dojezd 500...
Cili jak tak koukam... je pro mne rally kit zbytecnosti...
Já mám na KLR těch 17 (tuším?) a vždy mi zatím vydržela celý den .
2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
na mrdání v terénu je kit zbytečný až obtěžující (a rozbitný), ale na delší cesty a svižnější šotolinky apod. je dobrý
já nádrže mám a a mé použití je to dobré (20 litrů - 400 km) - mě spíš prudí když mám nabaleno při každém tankování oddělávat bagáž abych se dostal k víčku za sedlem. Prototyp PR7 to měl taky tak a pak to naštěstí upravili a dali tam ten chobot a víčko je normálně před sedlem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Honza-TA950 píše: kit se dá koupit jen jako kapotáž bez nádrží - je pak výrazně levnější, dost 690/701 má ten od Radeho bez nádrží nebo s nádrží místo airboxu
na mrdání v terénu je kit zbytečný až obtěžující (a rozbitný), ale na delší cesty a svižnější šotolinky apod. je dobrý
já nádrže mám a a mé použití je to dobré (20 litrů - 400 km) - mě spíš prudí když mám nabaleno při každém tankování oddělávat bagáž abych se dostal k víčku za sedlem. Prototyp PR7 to měl taky tak a pak to naštěstí upravili a dali tam ten chobot a víčko je normálně před sedlem.
Nojo, ty vlastně s adv kitem jezdíš, nahoď nějaké fotky, ať můžeme obdivovat .
pokud bych měl les za barákem tak bych to bylo něco jiného, ale třeba v afice nebo jižní americe těch 200-300 km za den s převahou bez-asfaltu se v klidu dá
2 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Honza-TA950 píše:
teď mám druhou 690 a kapotáž jsme nenamontoval, přemýšlím o upgradu že bych pořídil tu moderní průhlednou - ale zase jak teď toho tolik nenajedu tak váhám jestli trávit čas v garáží nebo raději jezdit tak jak to jde
spíš řeším nádrž kterou použít jestli safari nebo RR
Moc pěkná, jak to máš zpřevodované?
PS: Hanění od někoho, komu se líbí bavoráky, bych bral jako pochalu .
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
samozřejmě bych rád delší 6tku nebo 5/6 - širší převodovka od nova racing je super leč finančně nesmysl, už jsem si i koupil druhou převodovku, že bych si zkusil nechat kolečky vyrobit ...ale nějak není čas
MedWes - jednotka dočasnosti je jeden furt - nikdy jsem se nedokopal k tomu dodělat ten mezikus mezi RR nádrže a Rade masku tak jsem jezdil tak jak to vyšlo, aby to drželo
1 reakcí na tento příspěvek Mastodonti žijí a jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
Mr.Dreamer píše: Moc pěkná, jak to máš zpřevodované?
PS: Hanění od někoho, komu se líbí bavoráky, bych bral jako pochalu .
... blbecku!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mastodonti žijí a jezdí
kolik s tim ma nadrandeno + pripadne poruchy?