Mám 3 roky starou Hondu PCX (2017) 125. Tento model má psanou maximálku 95 km/h. Když jsem zkoušel jet např. z kopce, dokázal jsem jen kol 105 km/h dle tachometru, což odpovídalo přibližně těm 95 km/h dle GPS. Takže ok.
Nyní mám najeto 30 tis. km a motorka mi nejede víc, než 95 km/h dle tachometru, resp. 87 km/h dle GPS. Nevím, proč se nedokážu dostat přes tuto rychlost.
Přičemž mám:
- svíčku Brisk - ale po výměně jela motorka stejně dobře
- vyšší plexi Givi - ale opět po výměně jela motorka dobře
Vlastně ani nevím, kdy přesně se mi rychlost začala snižovat a jestli to bylo postupné nebo najednou. Ale když jsem nějaký díl měnil, tak jsem pak vždy zkoušel. Nemáte někdo podobno uzkušenost? Kolik jede vám? Může to být variátorem?
1 reakcí na tento příspěvek Nižší max rychlost než předepsaná
1) řemen jsem přeměřil a porovnal s novým (stojí kol 1300) a nechal jsem tam původní - měl na desetinu milimetru stejný rozměr (vnější i vnitřní) a celkově vypadal, že vydrží dvakrát tolik kilometrů, než kolik teď má. Nevadí mi, že mám náhradní, on tam dřív nebo později půjde)
2) nelze vyndat řemen bez spojky - řemen se nevejde mezi spojkové kolo a pouzdro. Spojku jsem vyndal a opotřebení plošek bylo dostačující - neměnil jsem (ale zde jsem tedy náhradní ani neměl)
3) spojku jsem nerozdělával - jednak nemám takový ten mechanický kompresor a jednak jsem neměl ani klíč. Do příští kontroly si oboje pořídím a vyměním pružinu. Nyní jsem nechal tu, která tam je (byla fialová)
4) válečky - to byl asi hlavní problém - byly dosti opotřebované a v některých místech i zploštělé (dám foto, ale na fotce to asi nebude vidět). Válečky chtěli asi vyměnit už dávno. Vyměnil jsem tedy válečky a vodítka. Vodítka jen padali z toho víčka, jinak mi na nich nepřipadalo nic závadného.
5) celý prostor variátoru a spojky byl zanesený jemným černým prachem (to asi také v servisu nečistí, ale nevím) - vlastně to pucování mi zabralo celkem dost času, ale myslím, že to má smysl
Zbývá mi to dnes zkusit pomalu projet, pak domontovat kapotáž a zkusit maximálku.
- po montáži jsem si uvědomil, že jsem během šroubování několikrát protožil pístem a nevím, jestli ve správném směru - vadí, když se motor protočí po zpátku? Zničí se něco (písty, pohon pístů)?
- utahoval jsem to momentovým klíčem a doufám, že se mi to někde nepovolí - z toho mám asi největší vítr
Naposledy editováno 17.07.2020 16:58:11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda PCX 125 bez přidání plynu nen... Honda PCX 125 | Tower14 | 7 | 22.6.2024 v 18:50 karavanista |
Po padu nestartuje Honda PCX 125 | Albi74 | 3 | 18.6.2024 v 11:48 Piwell |
po startu nízké otáčky a žádná odez... Honda PCX 125 | Grochy71 | 8 | 6.6.2024 v 21:10 Grochy71 |
Honda PCX 125, 2013 - Kovový zvuk k... Honda PCX 125 | hujinek | 4 | 7.5.2024 v 23:01 hujinek |
Honda PCX 125 2019 - Objem motor oleje Honda PCX 125 | wI4d4 | 10 | 1.5.2024 v 17:35 Stanzki |