Už nějaký ten rok vlastním Hondu CBR125r rv.04. Nikdy jsem s ní neměl problém, vždy jsem dojel kam jsem potřeboval, nikdy nebyla bouraná atd. No ale teď k problému, nedávno, asi 2 týdny zpátky, jsem měnil palivové hadičky, vzduchový filtr a měnil motorový olej. Motorka celou dobu jezdila normálně, jenže asi 3 dny zpátky jsem chtěl jet do školy na motorce, tak jsem nastartoval se sytičem, nechal jsem tak minutku běžet, poté jsem vypnul sytič a chtěl jsem se rozjet. Jenže kdy jsem přidal plyn tak motorka vyletěla asi do 3-4 tisíc otáček a začala se dusit, když jsem plyn přidal tak normálně držela otáčky, zase jsem chtěl přidat a zase to zdusilo, když jsem plyn držel tak to motor zdusilo úplně že jsem musel znova nastartovat. Zkusil jsem nastartovat ze sytičem což se i povedlo a motorku to ani nedusilo, tak jsem si řekl že to byla asi nějaká prkotina, ujel jsem asi 5km vypnul sytič a po nějakých 4. kilometrech to zase začalo dusit, ale takovým zpusobém že mi motor úplně chcipl jako by nedotikal benzin. Chvíli jsem motorku nechal odstát (10minut) poté zase normálně nastartovala tentokrát i bez sytiče. Když jsem motorku nenechal odstat tak se pouze točila a vůbec nechtěla chytnout. Jenže po dalších pár kilometrech mi to zase dusilo. A tak to dělá pořád, karburátor je seřízený a kompletně vyčištěný. Děkují za každé rády a nápady
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Naposledy editováno 05.05.2019 12:46:50
1 reakcí na tento příspěvek CBR125- při přidání plynu se dusí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR125- při přidání plynu se dusí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR125- při přidání plynu se dusí
1 reakcí na tento příspěvek CBR125- při přidání plynu se dusí
A ještě oblíbená průchodnost víčka nádrže. zkus jak to pojede s otevřenou nádrží nebo po chcípnutí ihned otevři nádrž - poslouchej jestli si nádrž nasaje vzduch při otvírání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR125- při přidání plynu se dusí
1 reakcí na tento příspěvek CBR125- při přidání plynu se dusí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR125- při přidání plynu se dusí
Radik45 píše: grooll> hadičky jsou originální, kupované z partsdepot, úplně stejný matroš, stejný vnitiřni průměr. S tím víčkem od nádrže je problém že když víčko sundám tak klič potom nejde vyndat, musí být prostě v nádrží. Jsem úplně v koncích, a nemůže to být třeba tím že kolem těch palivových hadiček nejsou takové ty kovové objímky ? I když to mi přijde jako nesmysl
jo tak v tom případě jet až to chcípne a ihned jak chcípne tak otevřít nádrž jestli si nasaje vzduch tak je to neprůchozím víčkem. Kovové objímky nevím jaké myslíš, jestli myslíš spony na koncích a nebo návlek který chrání proti přiskřípnutí. Zkontroloval bych jestli hadička nevede někde, kde by jí mohlo něco přiškrtit ale ideálně bez sundavání nádrže jestli to jde. Možná je problém v tom že je jen špatně nasazená a jak se pod nádrží zkroutí tak se škrtí přívod paliva.Naposledy editováno 07.05.2019 12:19:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR125- při přidání plynu se dusí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR125- při přidání plynu se dusí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR125- při přidání plynu se dusí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
mohu poprosit o radu.
Na CBRku jsem měnil palivové hadičky jsou stejného pruměru ale silnější stěna a zajištěné perovými sponami.Nejdřív se stalo že se motorka uchcávala a z přepadu karburátoru tekl benzín.Vyměnil jsem podtlakový ventyl na nádrži. Karburátor jsem zdemontoval a kompletně vyčisti vše se zdálo v pořádku, jenom puvodní nastavení trysky bohatosti byly 4 otáčky tak jsem nastavil 1,75 otáčkyl. Po namontování a nastartování se samovolně zvednou otáčky k 5000 Šroub na volnoběh mám úplně povolenej.
Vyřešeno
Jak jsem demontoval karburátor tak jsem rozviklal gumovou přírubu u hlavy válce . A když jsem karburátor montoval zpět tak jsem tu přírubu jen dotáhl ale nezkontroloval. Špatně dosedala. Dnes jsem to udělal znovu a lépe pilot nastavil na 1,75 otáčky a ejhle motor naskočil na drc. Jen jsem seřídil volnoběh a vše šlape jak má.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cbrko 2006 spatne startuje Honda CBR 125R | Hugomela12273i3jek | 2 | 12.6.2024 v 07:32 Finalex |
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |