Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
mkro.chez-alice.fr/FalcoPage/Debridage/Aprilia-RSV1000-De-Restrict.htm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 01.04.2020 17:07:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
zmeraj jaky maju prumer.
pokat vim na rsv gen1 sa dvojite vyfuky robili Akrap, smaltmotoa nejake dalsi verzie vesmes racing.
moje akrapy sbk maju dokonca vacsi prumier jak gen2. Minimalne origo.
jo na gen1 sa obcas najdu taketo 2do2 systemy prerobene z gen2 zvodu.
skus to zmerat. venkajsi prumer nekde na trubce tych zvodu a vnutorny na vystupe ze zvodu. fakt mna to zajima co je to zac.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
aj fr200 aj ten of gabra co mam ma dve mapy. jedna chudobnejsi druha bohatsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 01.04.2020 20:21:26
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
nechapu proca sa urazas. tak sem si myslel ze su z falca, sorry
no ja fotky celeho systemu nemam, lebo sem ho nefotil predtym nez sem ho nahadzoval.
mam len jednu dole.
kazdopadne vim co sem kupoval.
prumer tychto monich zvodu je vacsi jak gen2, vim to moc dobre, lebo mam mam doma aj akrap medzisvody na gen2 a ty na ty moje SBK zvody nenasadim, lebo ty gen2 akrap medzisvody su mensi.
vstup do gen2 akrap medzisvodu je 50.5mm a ten je na ty moje zvody maly.
vystup do koncovek je 60mm alebo cez 60mm.
je tam este par inych detailu ktere mju tyto sbk zvody.
Ale to najdulezitejsi, ja ta nenutim mi verit ani nebudem.
A ani nikomu nerikam ze sa ty tvoje zvody nemaju kupovat. mozna keby sis s kur precital na fejsi co sem pisal, tak sem to chalanom odporucal.
no nic. pjekny den
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Oni ty karbonove plaste dostali vcelku na drzku, nevim ci od teho pana zrovna, ale od nekoho jo. Ten jeden je nakraply a sem zvedavy jak dluho vydrzi. Zehnat novy origo Akra karbonovy plast sa uz nerobi a vicemene sa neda zehnat. S nahradu je to take hodne spatne.
Take co sa tyka medzisvodu na tyto akrapy, take nejsu uplne standard, vacsina akrapu na gen2 maju mensi prumer asi 50mm na vstupe do tlumicu. Pro mna konkretne su tyto gen2 akra medzisvody k nicemu, lebo na vstupe ze svodu maju mensi prumer jak ty moje sbk. Takze ja ich na ty moje zvody nedostanu, aj ked do tych titanovych sbk koncovek pasuju.
Take sa ty medzisvody tazko prodavaju, aj ked su asi vcelku tazko zehnatelne, tak malokomu by na gen2 pasovali, lebo vacsina gen2 akrapu maju mensi prumer. To sem take zistil len nahodu, ked sem sa ich snazil prodat.
To len tak pro info. Nevim ci ten chlapik na tem rsvr mjel aj akrap zvody, alebo standard zvody, nejak sem to neresil.
No a jak rikam, kone nenahanam, vim, ze ty upravy zrejme neco pridali, ale mja skur zajimal lepsi prubeh vykonu v strednych otackach a teda aj to, ze mna to proste bavi sa s tyma motorkama hrat a lubi sa mi, ked ta motorka vidim, ze ta motorka na ty zmeny nejak reaguje.
No ten rychloplyn sem od neho zebral nahodne, nakonec sem sa rozhodel, ze ho na motorku, na kterej si idu zajezdit pro radost, nedam, tak ho prodavam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
skusal sem to hledat podla teho nazvu, ale nic sem nenasel, resp. na motorku vubec.
Preparazioni sedicivalvele (jesli mja moja extremne slaba taliancina neklame) asi znamena priprava 16 ventilu alebo tak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Kazdopadne, jeden Italiano chalanisko sa mja na ten tvuj system pyta, cena a v jakem stave su ty tlumice a tak?
Ti_rex píše: pospit> ano, ty karbonove koncovky su z tej rsvr a pisal sem to uz vicejkrat a na vicerych mistach. Takisto sem pisal aj duvod, proc sem ich kupoval. Lebo ten akra system co mam SBK/Haga (pokat vim tak je to to iste, nemyslim samozrejme origo SBK system, ale tento co mam sa proste tak vola) ma titanove koncovky, ktere su hore na fotke a aktualne ich mam ve sklepe. Duvod proc sem karbonove kupil a momentalne ich tam mam je ten, ze ty karbonove maju homologaciu a ty sbk ne. A take sa mi ty karbonove na tem lubja a su o kus tichsi, aj ked s tyma titanovyma sbk to je myslim o kusek lepsi. Take nejak nehonim kone, take mam doma este silnejsi motorku. Inac, jak sem casem zistil, tyto karbonove akrapy z rsvr take nejsu zrovna lahko zehnatelna vec.
Oni ty karbonove plaste dostali vcelku na drzku, nevim ci od teho pana zrovna, ale od nekoho jo. Ten jeden je nakraply a sem zvedavy jak dluho vydrzi. Zehnat novy origo Akra karbonovy plast sa uz nerobi a vicemene sa neda zehnat. S nahradu je to take hodne spatne.
Take co sa tyka medzisvodu na tyto akrapy, take nejsu uplne standard, vacsina akrapu na gen2 maju mensi prumer asi 50mm na vstupe do tlumicu. Pro mna konkretne su tyto gen2 akra medzisvody k nicemu, lebo na vstupe ze svodu maju mensi prumer jak ty moje sbk. Takze ja ich na ty moje zvody nedostanu, aj ked do tych titanovych sbk koncovek pasuju.
Take sa ty medzisvody tazko prodavaju, aj ked su asi vcelku tazko zehnatelne, tak malokomu by na gen2 pasovali, lebo vacsina gen2 akrapu maju mensi prumer. To sem take zistil len nahodu, ked sem sa ich snazil prodat.
To len tak pro info. Nevim ci ten chlapik na tem rsvr mjel aj akrap zvody, alebo standard zvody, nejak sem to neresil.
No a jak rikam, kone nenahanam, vim, ze ty upravy zrejme neco pridali, ale mja skur zajimal lepsi prubeh vykonu v strednych otackach a teda aj to, ze mna to proste bavi sa s tyma motorkama hrat a lubi sa mi, ked ta motorka vidim, ze ta motorka na ty zmeny nejak reaguje.
No ten rychloplyn sem od neho zebral nahodne, nakonec sem sa rozhodel, ze ho na motorku, na kterej si idu zajezdit pro radost, nedam, tak ho prodavam.
Před tím se mi tenhle příspěvek nezobrazil, tak jsem na něj nereagoval. Tak jsme se konečně s tím systémem pochopili Já myslel celou dobu to, že to není pravý SBK systém, proto mi vadí ta aura okolo, že furt čtu SBK system Ten borec měl ty koncovky na rozměrově origo svodech 2. generace, proto ty přechodky. Jinak je to překupník s motorkama na díly, má těch Aprilek na díly více, viz jeho inzeráty. Já u něj byl skrz spojkovou pumpu, co jsem sháněl.
Ti_rex píše: pospit> zatim sem sa o tem moc nedozvedel, chalani mudruju ale nikdo na nic poradne nedosel. Mne to pripada jak nejaka jednorazova uprava. Teda vicero ludi si to mysli.
Kazdopadne, jeden Italiano chalanisko sa mja na ten tvuj system pyta, cena a v jakem stave su ty tlumice a tak?
To jsem celou dobu psal, že je to systém od nějakého úpravce té motorky, že to není fabrický aftermarket díl. Žádný Akrap atd. Prostě svody z RSV, aby mohla mít dva výfuky. Komplet je to prodané. Měl jsem na to zájemce už před tím, než jsem je dával na fb skupinu. Ale nechtěl jsem to prodávat zvlášť od motorky, ale byly jsme domluveni, že kdyby se něco změnilo, dám vědět. Bohužel se mi kontakt při výměně telefonu ztratil, proto jsem to tam psal, aby se zase ozval. Když někomu něco slíbím, tak slovo držím, viz. Ragnarovy kola, které mohly jít jinam za 15
Naposledy editováno 02.04.2020 15:47:01
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
kola
kapoty, plasty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jo a budu nejspíš potřebovat spodní brýle na Öhlinsy, tak kdyby někdo věděl...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |