kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Jo a jeste koukam na TL...klido i "R" verzi...ale vic se mi libi nahatejsi...ale sehnat slusnej kus neni jen tak...:/ :)
Tvl erko je tak hnusný až bych ho chtěl, jeden čas jako cucák jsem do něj byl fakt zamilovanej, a to se mi ani tehdy vyloženě nelíbilo, jen má ta motorka prostě něco navíc, charisma, nevim, co spoustě těm novejm a rádoby dokonalejm motorkám prostě chybí...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
drippera píše: No, krom ložiskek v krku, kotůčů a vidlí nic moc. Radek je zemědělec - traktorista. Ten jezdí, neumývá, neudržuje, na to pozor! Já jsem pintlich a údržbář na % proti němu...
Zas bych ho nepřechválil..
Tak loziska, kotouce a vidle jsou porad vic, nez bylo delano u tebe. Kolik ma km a jak vypada, netusim. Videl jsem ji naposled minuly rok.
Nechtel jsem nic chvalit a nikomu nic doporucovat. Na to o ty masine vim malo..
E: a mel bych se naucit interpunkci...
Naposledy editováno 28.03.2020 21:36:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Kdybyste pořád něco nevymejšleli a radši si koupili motorku na furt
Zasmali se zbrojnosi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mambo píše: t_freedom> Na ty naše bohužel jen tohle za dost $$ :/ fuel flange , origo se předělat nedá, je tam v odlitku moc slabá stěna na to aby se to odvrtalo a dala se tam spojka. Taky jsem jednou zahříval před garáží a říkám si že to od motoru nějak divně kouří... to se odpařoval kapající benzín
Díky Kubec, je to pár peněz, ale za jistotu to možná stojí...
Btw.na tý přírubě se musí přeházet pumpa, filtr a všechno kolem?
Naposledy editováno 28.03.2020 21:47:57
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
johny: tohle presne jsem udelal kdysi se svym TL - cerveny elox doplnky, pak jsem vylestil ty origo zlaty kola a udelal jim cerveny stredy ... tenkrat se mi to libilo, ale je to des. Dalo dost prace sehnat zpet zlaty kola (ikdyz ne z TL) - je to nejlepsi kombinace k cernejm kapotam a nasledne sundat ze vseho ten cervenej (takze dnes uz ruzovej) elox...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Zasmali se zbrojnosi.
ja si motorku na furt koupil v 2002
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ja si motorku na furt koupil v 2002
JO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: telata co se objevi na prodej jsou vetsinou v desivem stavu a to i z meho pohledu, kdy mam sam motorku x krat padlou, stala x let venku na desti atd. Kdyz uz je nejake k svetu tak za penize ala "youngtimer" - 70+ bych za TL nedal, zvlast kdyz v tehle cenove hladine se pohybuji mnohem modernejsi a funkcni motorky
johny: tohle presne jsem udelal kdysi se svym TL - cerveny elox doplnky, pak jsem vylestil ty origo zlaty kola a udelal jim cerveny stredy ... tenkrat se mi to libilo, ale je to des. Dalo dost prace sehnat zpet zlaty kola (ikdyz ne z TL) - je to nejlepsi kombinace k cernejm kapotam a nasledne sundat ze vseho ten cervenej (takze dnes uz ruzovej) elox...
Já to nedělal, já svoje přední kolo zrušil a pak horko těžko hledal náhradu, a naskytla se sada z 900ss superlight, tak jsem to vzal... Je otázka, jestli jsou i ty ráfky nějakym způsobem odlehčený, pak bych si je asi nechal, ale nemyslím si to...
Ohledně tlr jsem vždycky koukal na profil yoshboye, ten to má fakt vymazlený, ale jako jedinou motorku bych si to nejspíš taky nekoupil, jak píšeš, daj se sehnat lepší, ale zase chápu, že to pro někoho může bejt srdcovka
E: jo a jinak ty tvoje kola (rsv?) na tom vypadaj dobře, líp než ty růžový elox doplňky
Naposledy editováno 28.03.2020 22:08:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Já to nedělal, já svoje přední kolo zrušil a pak horko těžko hledal náhradu, a naskytla se sada z 900ss superlight, tak jsem to vzal... Je otázka, jestli jsou i ty ráfky nějakym způsobem odlehčený, pak bych si je asi nechal, ale nemyslím si to...
Ohledně tlr jsem vždycky koukal na profil yoshboye, ten to má fakt vymazlený, ale jako jedinou motorku bych si to nejspíš taky nekoupil, jak píšeš, daj se sehnat lepší, ale zase chápu, že to pro někoho může bejt srdcovka
jj vim, zes ty kola nesprasil ty - to mas vyhodu, to ja musim prizna, ze jsem to udelal sam
ty jakz takz fungujici TL jsou hodne prekopany, bejva v nich utopeno dost penez - je to pozustatek z davno minul\ch dob, dneska uz si to snad nikdo rozumnej nemuze poridit
ty kola co tam mam ted jsou kovany z RSV gen2 - tzn rusky malgatech. ruzovejch doplnku uz tam moc nenajdes, vsechno se to rozpustilo v NaOH
Naposledy editováno 28.03.2020 22:10:12
This kit requires removal of the factory fuel pump from the tank, complete disassembly of the pump housing, and reassembly.
ale nevypadá to tak hrozně... (foto návod)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: kokonhead> Tadýýýý www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-1529339.html
Tvl mně se to furt líbí, ale kilo je dost no, za tu muziku... Ale zase kdo má rád prdelatý holky...
Naposledy editováno 28.03.2020 22:27:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Tvl mně se to furt líbí, ale kilo je dost no, za tu muziku... Ale zase kdo má rád prdelatý holky...
gsxr1000 k1 -k4 je porad taky dost bachrata, charakteru ma dost , je levnejsi a je to asi 5x lepsi motorka nez tele....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: gsxr1000 k1 -k4 je porad taky dost bachrata, charakteru ma dost , je levnejsi a je to asi 5x lepsi motorka nez tele....
K1 koupil kámoš, to je fakt tank jsem si vzpomněl na zx7r a ono sp1 nebylo o moc hubenější, sice chladiče po stranách, ale to na nohy nemělo vliv... K4 se mi nikdy nelíbila, ale asi to byla, je, dobrá motorka bohužel trochu zapadla při představení Zx-10r a r1 a od tý doby je nedoceněná, přestože cbr výkonově smázla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ja mel chvili soucasne TLS a K1 a to byl uplne jinej vesmir, ten motor taha vic ve vsech otackach, ovladatelnost o level jinde, pohodli to same. jen to mas srovnatelne mizerne brzdy.