kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Ta první MTS co jsem měl , s ní nešlo jet pod 3tis. otáček ,tahle co mám už v pohodě od 2,5tis. a Ty DVT motory jsou už taky pěkně vyhlazené.Nemůžu úplně soudit najel jsem s tím 1200DVT asi 80-90km , věřím že ten 1260 už zase bude o trošku lepší. Tím chci říct ,že všichni vylepšujou i proto že tak trochu musej kuli emisím. BMW má v tomhle náskok protože ta koncepce se už dělá od války.
Tebe zajímá spotřeba? Mě teda ne. Jestli jedu za 5 nebo za 6 mě je úplně uprdele. Jo za 10 bych jezdit asi úplně nechtěl ,ale jinak neřeším
1200 je lepší jak 1260
Frennky píše: To je otázka jak to bude u motorek. U aut si myslím, že naopak ceny půjdou hodně nahoru.
První masivní propouštění AAA.
Myslím, že auta hlavní razantně. Ale taky tam půjde dolů kvalita, tak jak to bylo pri minulé krizi. Takže kdo chce, tak vyčkat na slevu a pak brát skladovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: 1200 je lepší jak 1260
Zajímave. No nic počkám si na V4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: TT Isle of Man zrušeno
jako fakt..kde to pisou3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ad. MTS apod. Záleží na úhlu pohledu.Pro někoho to do 3000 nefunguje,někomu to plně stačí a vyspojci se i v marastu kam potřebuje a dulezitej je celkovej projev motoru.Sorry,ale třeba požadavek aby to jelo i na sestku ve městě hladoucce mi přijde úplně idiotskej.Né třeba nesplnitelnej,ale zbytecnej.To už budu jezdit radši s automatem rovnou
Děkuji. Líp bych to nenapsal
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Hosi, je videt ze nejezdite po meste mezi auty v kolonach, tam je motor ktery ma problem jet plynule od volnobehu pekny voser, nemluve o tom hicu od Duc motoru v lete
Twl di už doprdele. A myslím to vážně . BMW asi netopí nebo co? Vzducháč byl celkem v pohodě, ale počínaje LCéčkem ,kde ti horkej vzduch od chladičů vody topí přímo do těla? Jasně na jaře a na podzim bájo,ale v létě? Jenže to nikdo z namachrovanejch GSáků nepřizná
Ale to nemá cenu.
Sorry ,ale už nebudu reagovat
E: když neumíš řadit tak aby jsi využil motor v otáčkách kde je to OK tak si kup automat
Naposledy editováno 17.03.2020 08:51:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zrovna jsem koukal na začátek videa GS1250 vs MTS1260 tady na m.cz a i tam říkají, že bmw je lepčí. Tak je lepčí. Hotovo, basta
Tifone píše: Twl di už doprdele. A myslím to vážně . BMW asi netopí nebo co? Vzducháč byl celkem v pohodě, ale počínaje LCéčkem ,kde ti horkej vzduch od chladičů vody topí přímo do těla? Jasně na jaře a na podzim bájo,ale v létě? Jenže to nikdo z namachrovanejch GSáků nepřizná
Ale to nemá cenu.
Sorry ,ale už nebudu reagovat
E: když neumíš řadit tak aby jsi využil motor v otáčkách kde je to OK tak si kup automat
Twl to je blabol
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Hosi, je videt ze nejezdite po meste mezi auty v kolonach, tam je motor ktery ma problem jet plynule od volnobehu pekny voser, nemluve o tom hicu od Duc motoru v lete
Hele jo. Teplo snesu. Ale to cukání je k prdu. Dělá to KTM 950 i S4R a o 999 nemluvě. Když jsem se po 10ti letech na dvouválcích posadil na GSX-R, která je totálně sametová, málem jsem se dojetím rozbrečel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.03.2020 09:22:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Tifone> Ty seš ale zlej
Zrovna jsem koukal na začátek videa GS1250 vs MTS1260 tady na m.cz a i tam říkají, že bmw je lepčí. Tak je lepčí. Hotovo, basta
Ale pyču nejsem zlej ,jen když mě někdo sere, tak to řeknu na plnou tlamu a ne za rohem a rychtig .Ale už mě to zase nebaví -nejlepší,nejvíc a bla bla bla ,
Jako v pohodě ale honit triko si muže na fóru GS
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Tifone> Ty seš ale zlej
Zrovna jsem koukal na začátek videa GS1250 vs MTS1260 tady na m.cz a i tam říkají, že bmw je lepčí. Tak je lepčí. Hotovo, basta
Mě to nezlomí, ani kdyby to bylo NEJlepčí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: už je to tu zas
to bych spíš měl říkat já? né?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ad. MTS apod. Záleží na úhlu pohledu.Pro někoho to do 3000 nefunguje,někomu to plně stačí a vyspojci se i v marastu kam potřebuje a dulezitej je celkovej projev motoru.Sorry,ale třeba požadavek aby to jelo i na sestku ve městě hladoucce mi přijde úplně idiotskej.Né třeba nesplnitelnej,ale zbytecnej.To už budu jezdit radši s automatem rovnou
já se nebavil o poslední rychlosti, ale o celkovém projevu motoru. Který byl žalostný, hlavně v podání cestovní motorky.
Ale prose ta KTM má lépe odladěný motor nez MTS1260 a to k tou nepotřebujou žádné variabilní časování ventilů a funguje to lépe.
A to nemluvím o té spotřebě oleje jako 2T motory
Naposledy editováno 17.03.2020 10:16:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A vůbec,teď jak nefungujou Číňani ,tak jedes pro Automotive bomby doufam a bude MTS V4 za chvíli na dvoře ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na ten olej už se vyser.To už je dávno vyřešený.Tady bych naopak připomněl kolik let žraly olej všechny ty KTM a nikdo jim to nezazlival.Boxer ho prestavaly žrát po 50ti kkm a GS 1200LC je zatim jediná motorka o který vim,ze neodjela dlouhodobý test bez generalky motoru,kdy jim tam vlitlo ložisko kolem 30kkm jestli si to dobře pamatuju.Ale i tohle se muže stát