1 reakcí na tento příspěvek K čemu baterku v kawasaki kmx 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
ja1 píše: mužeš baterku vyhodit stejně jako regulátor napětrí , ale pak bys tam musel dát žrout napětí aby ti nepopraskaly žarovky a jiný přerušovač blinkrú a jiný klakson
co je prosím za el. součástku/zařízení/živočicha "žrout napětí" ? čichám čichám kutila domácího.Pravda je, ze i Kolumbovi krutou smrt prorokovali, a ze kdyz nezkusis, tak nevis, a kdyz musis tak musis.
Hlavne nam napis jak to dopadlo.
Prihoda sciplo a byl jsem zrovna v doliku opet vnese jedovaty usmev do nasich pivnich xichtu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
grooll píše: co je prosím za el. součástku/zařízení/živočicha "žrout napětí" ? čichám čichám kutila domácího.
Čau, aby som ti to vysvetlil. Čo píše ja1 je taká vecička čo sa prripája do okruhu a znižuje výkon zdroja=alternátor aby si nepoškodil spotrebič=žiarovku. Majú to skútre , motorky napr som to našiel a vymontoval z Yamahy DT 250 , ona chuderka už nemal svetlá. No, k veci, ten tzv žrút je napojený vo svetelnom okruhu nie v dobíjacom. A hlavne je napojený paralerne takže napätie nežerie, ako som zistil merákom ale prúd no funguje to a žiarovky svietia a nezhoria Znižuje vlastne výkon zdroja v špičke a mení ho na teplo.. čiže keď motorka nemá čísla =EČV=ŠPZ a svetlo svieti len keď ide motor, tak môžeš vyhodiť baterku, akurát ti zhorí regler , a jazdíš bez baterky nemusíš nič kuchať.
PS: to čo som napísal: že svetlo svieti, len keď beží motor znamená, že svetelný okruh nemá nič spoločné s dobíjacím okruhom a s okruhom zapaľovania. Máš na motorke tri okruhy jeden na motor , jeden svetlá a jeden dobíjanie parkovačky , smerovky a baterka.
Naposledy editováno 22.02.2020 08:27:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
1. usměrňuje tři fáze a reguluje je pro napětí baterie
2. reguluje napětí pro světla tak jak jsi vysvětlil výše
Žádný žrout
Máš tedy vyzkoušené odpojení světelného vinutí od stávajícího regleru a regulování odděleně?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
Já jsem to chtěl pokuchat tak, aby tam zbylo co nejmíň kabeláže, resp. jen kabeláž zapálka + přední světlo (jako u fichtla )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
Proto bych to chtěl udělat nové, ale jak říkám, jen zapalko a světla. Bojím se právě jen tak zkoušet, abych něco neodpálil. Takže kdyby někdo věděl jak tohle vyřešit a poradil by, tak bych byl vděčnej
1 reakcí na tento příspěvek K čemu baterku v kawasaki kmx 125
1 reakcí na tento příspěvek K čemu baterku v kawasaki kmx 125
A vyhodnotil "drive nez zacnes experimentovat do tovarniho stavu uveď to."
1 reakcí na tento příspěvek K čemu baterku v kawasaki kmx 125
_Ezekiel_ píše: Takže když vyhodim baterku a regulátor dobíjení, tak můžu připojit přední světlo na + altíku?
jasně,jen tam musí být ta kostka žrout napětí aby ti nepraskaly žarovky taky to nebude troubit,musí tam být bzučak misto klaksonu střídavý a stejnosměrný proud stejně jako prerusovač blinkru2 reakcí na tento příspěvek K čemu baterku v kawasaki kmx 125
E: spínač neutrálu (pokud nevede do CDI ) bych vyhodil a kontrolky klidně taky.
Naposledy editováno 11.03.2020 11:22:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K čemu baterku v kawasaki kmx 125
Takže může být chyba někde v zapojení, nebo odešel regulátor?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kmx 125 Kawasaki KMX 125 | standa34 | 2 | 3.6.2024 v 20:56 standa34 |
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |