kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Vidíš a me přijde MT10 jako jeden z nejhnusnějších počinů posledních let. Ani jsem na ni nejel, protože i kdyby byla jinak perfektní, tak bych ji stejně nikdy nekoupil. A nepíšu to proto, že bych byl nějakej fanda Speed Tripla, byť jsem měl 2. Ale ani ten 2015 už nebyl na vrcholu doby, konkurence je dál a to si myslím, že platí i dneska. Je to pořád jen pokračující facelift od roku 2011.
To bych neřekl. MT nejde srovnávat s FZ a to jak motorem tak koncepcí. Technika a vývoj je dost znát. Je to úplně jiná motorka, jel jsem Zeda 1000, MT 10, GSX S 1000, Tuono V4 a můžu říct že že MT je výkonově a použitelně nejlepší, aspoň pro mě. Má dostatek výkonu, Křížovou hřídel, tudíž průběh a výkon motoru jako u V4 tzn. točivý moment od spodních otáček a dostatek výkonu v středních a vyšších otáčkách, no úplně jiná motorka než FZ 2011 jak říkáš. FZ je klasický čtyřválec který musíš točit, MT je úplně něco jinýho...
Jo asi na SD to nemá, ale jako dvouválcový kladivo mám SF
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Attim> on to má vymyšlený dobře, v garáži bude koukat na strejce, transformer bude pod plachtou a tu bude sundavat jen když se půjde projet ale já bych to neviděl tak černě, věřím tomu, že kdyby mě ta motorka fakt bavila, čemuž v případě mt10 nemá cenu nevěřit, určitě by se mi začala i líbit... Viz první multina, těžko pohledat hnusnější motorku, ale člověk se na tom sveze a když ho to chytne, jako třeba mě, tak na ní hned změní názor, vzhled nevzhled... I když kámoš co si jí koupil a byl nadšenej z jízdního projevu jí taky radši schovával pod plachtou
Si piš
Attim píše: No a co ty motory, to už odstranili? Nebo je pořád riziko?
To už jsme tu řešili několikrát, pravděpodobnost že se to stane je asi jako že půjdeš do Lidlu pro rohlíky a cestou zakopnes o zlatou cihlu....
V ČR se řešil jeden případ oficiálně.... jde asi o jedno procento možná ani ne. Jde o to jak je to zajety, pokud je to předváděcí motorka každej zkouší co to umí, tak takovou bych nekoupil, proto jsem šel do nový abych to mohl pěkně poctivě zajet... SF měl být podle mnohých taky po smrti na klice a jezdí jak divej...
No a SP vs obyč model mají možnost stejného nastavení. Jen u SP je to pomocí displeje a preklikani na něm, u obyč verze jako mám já je to možné nastavit úplně stejně akorát musíš mechanici, tzn. klíč a imbus. V manuálu je to pěkně napsaný, jak pro blbečky tak bych to mohl dát do kupy i já
Johnny83 píše: Attim> on to má vymyšlený dobře, v garáži bude koukat na strejce, transformer bude pod plachtou a tu bude sundavat jen když se půjde projet ale já bych to neviděl tak černě, věřím tomu, že kdyby mě ta motorka fakt bavila, čemuž v případě mt10 nemá cenu nevěřit, určitě by se mi začala i líbit... Viz první multina, těžko pohledat hnusnější motorku, ale člověk se na tom sveze a když ho to chytne, jako třeba mě, tak na ní hned změní názor, vzhled nevzhled... I když kámoš co si jí koupil a byl nadšenej z jízdního projevu jí taky radši schovával pod plachtou
Kamarád je vajíčák To dá rozum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: to já bych si vybral snadno, broblém by nastal při placení
V Brně mě dostal, má motor D 1198, je propracovanej,samej karbon a přitom takovej stylovej závoďák..., ty kluci z ty Bimoty to uměj, a to jsem na klasický motorky, z beznejch sériovek no.1 Kawa Z900RS
Naposledy editováno 07.03.2020 09:18:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: NP> pekna pekna
Doufam ze bude i pohodlna, prece jen je o neco tezsi nez integralky na ktere jsem byl zvykly, tak abych zacal posilovat krcni pater
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: NP> v Práglu máte sníh bo co?
Nee, Tifacovy hory
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: tvl, ten Salač mě sere
Taky jsem čekal víc, snad se probojuje do druhý kvaldy...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Fakt je to jen rudý hadr pro pozéry.(myslím tím současnou produkci).
Naposledy editováno 07.03.2020 14:28:06