Čauec Big One, díky za info, nicméně stejně nejsem v klidu :) Když se dívám na ceny náhradních dílů, tak originální rozvoďák od Hondy stojí nějakých 2800, značka Morse dokonce 1600,- Kč, což není žádná investice, když vezmu, že "životnost" je přes 100 000 km. Takže osobně to raději vyměním, jen nevím, jestli vyměnit pouze řetěz, nebo raději i ty napínací kladky, resp. kluzáky, které řetěz vedou. Jinak bych neřekl, že mám s řetězem nějaký problém, zvuk motoru je tichý, není nic slyšet. Dřív jsem měl Hondu CB 1000 - to stejné, co máš ty, a tam jsem s řetězem měl problém. Spíš byl teda problém s napínákem, údajně to byla moucha i CBR 1000 F, že ten hydraulický napínák rostě zlobil. Já si tenkrát nechal vyměnit rozvoďák a po cca 500 km to začalo zase chrastit. "Odborníci ze servisu mi řekli: Však jste chtěl vyměnit rozvoďák, o vodících lištách jste nic neříkal. Takže ten den to bylo naposledy, co jsem si nechal někým hrabat v motoru a od té doby to dělám všechno sám. raději si to sprasím sám, než aby to sprasilo nějaké prase, byť ve značkovém servisu. Iluze už si nedělám. Takže co? Doporučuješ nějaký konkrétní postup?? :) Kdyžtak mi prosím napiš na mail, tady na tu tvou odpověď jsem narazil víceméně náhodou. 721778666@seznam.cz Díky moc. Kuba