Robert_ZL> Mám stejný názor. Do té doby byla motorka pravidelné servisována v autorizovaném servisu Suzuki a to podle manuálu k motorce od výrobce. Neměl jsem tedy potřebu něco rozebírat a kontrolovat, navíc v tom manuálu žádná kontrola, natož mazání mimo olejové části, není.
Překvapil mě pak postup nejen servisu, který "hledal" závadu více jak měsíc a pak mu trvalo další měsíc, než to opravil. Když jsem motorku, po dovozu předával do servisu, tak už jsem věděl od rakouských servismanů, kde ta závada je a tak jsem ten kardan reklamoval, jako součástku bezúdržbovou, přesto nefunkční a druhé překvapení bylo v tom, že reklamace uznána nebyla nejen v servisu, ale i u importéra a nakonec i u výrobce. Prostě ruka ruku myje. A protože jsem měl tím pádem po sezóně, a servis nedodržel 30 denní lhůtu na vyřízení reklamace, obrátil jsem se na ČOI a ti mi dali za pravdu ovšem s tím, že svá práva mohu uplatnit u soudu. A na to jsem se vy.. . Prostě vykašlal. Takže jsem zaplatil za opravu a dostal jsem motorku zpět.
Od té doby nechodím do autorizovaného servisu, kde jsem platil nehorázné prachy, vyhledal jsem si soukromníka, se kterým jsem nesmírně spokojen, platím polovinu toho co dřív za úkony a on mi dokonce všechny úkony nafotí a odevzdá. Takže vím, že skutečně na motorce něco dělal
.