DETAIL SKUPINY
Moto skupina GREEN RIDERS

GREEN RIDERS

Skupina se zájmem o elektro-mobilitu.
Vítán je každý, komu se přiměřeně líbí myšlenka elektropohonu, nebo jen uvažuje o levné každodenní dopravě. Založení skupiny elektro strojů, je patrně zatím možná "úlet", ale pár se nás už jistě najde. Mačkat se zde rozhodně nebudeme...

Skupina má 17 členů a byla založená 06.08.2015 20:13
Správci skupiny

kaso69


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/green-riders


Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 20:59
Elektromotorky a elektroskůtry prezentované na výstavě EICMA 2021

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:01 | Nahoru #1
1) Soriano Giaguaro V1

+ velice pohledný a elegantní italský silniční stroj, zajímavá koncepce odpružení přední vidlice, možnost rychlého DC nabíjení

- poměrně složitý pohon se dvěma elektromotory a pětistupňovou převodovkou (stačily by bohatě 3 stupně), který zabírá velký prostor ve spodní části (ideálnější spíš pro umístění trakční baterie)

Technické údaje:
Pohon: dva elektromotory, 5-supňová převodovka (včetně zpátečky), mokrá spojka, řetěz
Výkon elektromotorů: 60kW (V1 Gara) / 72kW (V1S, V1R)
Hmotnost: 255kg, z toho 80kg baterie
Kapacita baterie: odhad 15-20kWh
Dojezd: 180km (kombinovaný cyklus)
Rychlost nabíjení: 5hodin AC / 20minut DC
Cena: 25500-32500Euro včetně VAT

Zdroj informací:
sorianomotori.com
motoreetto.it/moto-soriano-strano-caso/?lang=en

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:02 | Nahoru #2
2) Verge TS

+ nadčasový až futuristický finský design, elektromotor integrovaný do ráfku zadního kola, dvě různá umístění stupaček, možnost rychlého DC nabíjení

- poměrně široká zadní pneumatika a vzhledem k elektromotoru v ráfku i její komplikovanější výměna, vyšší neodpružená hmota zadního kola

Technické údaje:
Pohon: elektromotor integrovaný do ráfku zadního kola
Výkon a kroutící moment elektromotoru: 80kW / 1000Nm
Maximální rychlost: 180km/h
Hmotnost: 248kg
Kapacita baterie: 20,2kWh
Dojezd: 300km (město), 200km (dálnice)
Rychlost nabíjení: 4,5 hodiny AC / 40minut DC
Cena: 25000Euro bez VAT

Zdroj informací: vergemotorcycles.com



Detailnější video s popisem výrobce:

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:05 | Nahoru #3
3) Niu RQi Sport

+ designově velice zdařilá elektromotorka s vyjímatelnými bateriemi

- mírně horší parametry oproti konkurenci (hmotnost, kapacita baterií, dojezd)

Technické údaje:
Pohon: elektromotor, redukční převod, řetěz
Výkon elektromotoru: 5kW trvalý / 7,5kW boost
Maximální rychlost: 100km/h (110km/h boost)
Hmotnost: 186kg včetně vyjímatelných baterií, z toho 2x 25kg baterie
Kapacita baterie: 2x 36Ah/72V = 5,2kWh
Dojezd: 120km (městský cyklus)
Doba nabíjení: AC 240V 7hodin 0-100%
Cena: 7000Euro včetně VAT

Zdroj informací:
niu.com
ktm2day.com/niu-rqi-sport-electric-motorcycle-showcased-at-eicma/

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:06 | Nahoru #4
4) Vmoto Stash

+ elegantní uhlazený italský design, velký úložný prostor v "nádrži", velmi příznivá hmotnost

- poměrně vysoko umístěná řídítka oproti nízkému větrnému štítu, nižší výkon elektromotoru

Technické údaje:
Pohon: elektromotor v zadním kole
Výkon elektromotoru: 6kW maximální
Maximální rychlost: 105km/h
Hmotnost: 105kg
Kapacita baterie: 100Ah/72V = 7,2kWh
Dojezd: 250km (při rychlosti 45km/h)
Doba nabíjení: AC 240V 6hodin 0-100%
Cena: zatím nebyla stanovena

Zdroj informací:
en.vmotosoco.com
rushlane.com/vmoto-stash-electric-motorcycle-range-top-speed-12418711.html

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:09 | Nahoru #5
5) WOW 775

+ elegantní italský elektroskůtr s moderním designem, velkým úložným prostorem a snadno vyjímatelnými bateriemi

- vyšší a dozadu umístěné těžiště vzhledem k umístění baterií, zvýšené riziko krádeže baterií

Technické údaje:
Pohon: elektromotor, ozubený řemen
Výkon elektromotoru: 4kW trvalý / 5kW max
Maximální rychlost: 85km/h
Hmotnost: 95kg + 18kg baterie = 113kg
Kapacita baterie: 42Ah/72V = 3kWh
Dojezd: 95km (kombinovaný cyklus)
Doba nabíjení: AC 240V 4hodiny 0-100%
Cena: zatím nebyla stanovena

Zdroj informací: wowescooter.com

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:11 | Nahoru #6
6) Blueshark R1

Zdroj informací: blueshark.com

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:14 | Nahoru #7
7) Ovaobike CR-21

Zdroj informací: ovaobike.com

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:17 | Nahoru #8
8) Garelli Ciclone

+ roztomilá italská mini-elektromotorka s vyjímatelnou baterií

- omezená maximální rychlost (60km/h by jí slušelo víc)

Technické údaje:
Pohon: elektromotor v zadním kole
Výkon elektromotoru: 2kW
Maximální rychlost: 45km/h
Hmotnost: 79kg (z toho 13kg vyjímatelná baterie)
Kapacita baterie: 40Ah/48V = 2kWh
Dojezd: 120km (Eco) / 100km (Tour) / 80km (Sport)
Doba nabíjení: 6-8hodin (3-4hodiny s příplatkovou nabíječkou)
Cena: 3500Euro

Zdroj informací: garelli.com/ciclone/

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 21:19 | Nahoru #9
9) Cake Ösa+ :work

Zdroj informací: ridecake.com

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

29.12.2021 23:28 | Nahoru #10
10) Alrendo TS Bravo

Zdroj informací: alrendo.com

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

30.12.2021 19:47 | Nahoru #11
ÓSA je povedený důmysl pro moto průmysl

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

30.12.2021 20:10 | Nahoru #12
[quote=e-Kája]4) Vmoto Stash

Kéž by vzhled variantně zjednodušili do podoby Super Soco TC, bez zbytečných blbostí.

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

31.12.2021 13:29 | Nahoru #13
L6L: Řekl bych, že design Vmoto Stash má v začínajících elektromotorkářích nejspíš nabudit pocit, že mají pod sebou řádně nadupanou elektro-mašinu

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

31.12.2021 13:32 | Nahoru #14
11) Nawa Racer

Zdroj informací:
nawatechnologies.com/en/nawaracer-on-the-road-for-summer-2021/

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

31.12.2021 13:37 | Nahoru #15
12) Fuell Flow

Tahle elektromotorka sice nebyla na EICMA 2021 vystavovaná, ale i tak je to velmi zajímavý stroj a navíc má provokativní název "průtok paliva"

Zdroj informací:
fuell.eu/products/fllow-motorycle

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

05.01.2022 13:58 | Nahoru #16
13) NIU MQi GT EVO

Zdroj informací:
niu.com/en/product/mqi-gt-evo

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

06.01.2022 21:31 | Nahoru #17
e-Kája> NIU MQi GT EVO je velmi slušný skútr za rozumný peníz

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

07.01.2022 01:08 | Nahoru #18
L6L: je vidět, že NIU ty elektroskůtry umí a i celosvětové prodeje má hodně vysoký. Mě osobně se ale líbí víc varianta předchozího typu NQi GT, kdy to má sice slabší motor, ale zato vyšší dojezd a jedna ze dvou vyjímatelných baterií je v podlážce, a tak nezabírá místo pod sedlem.
Co mě trochu mrzí u těchto dvou novinek prezentovaných na EICMA 2021, tak mi přijde, že mají poměrně vysokou hmotnost a slabší dojezd oproti konkurenci Vmoto

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

08.01.2022 00:44 | Nahoru #19
14) RAY 7.7

Tenhle španělský elektroskůtr sice nebyl na výstavě EICMA 2021 vystavený, ale má tak dobré parametry, že to sem prostě musím dát, a navíc se už vyrábí

+ fešácký španělský elektroskůtr se zajímavě vytvarovanou baterií, skvělými parametry a možností AC nabíjení na veřejných stanicích

- zatím se prodává pouze ve Španělsku

Technické údaje:
Pohon: elektromotor, ozubený řemen
Výkon elektromotoru: 10,7kW trvalý / 17,5kW maximální
Kroutící moment motor / kolo: 60Nm / 290Nm
Maximální rychlost: 125km/h
Hmotnost: 165kg
Kapacita baterie: 87Ah/89V = 7,7kWh nominální (8,8kWh maximální)
Dojezd: 150km (kombinovaný cyklus)
Doba nabíjení 0-80%: 3,5hodiny (1,5hodiny s příplatkovou nabíječkou)
Cena: od 7500Euro

Zdroj informací:
ray.eco/en/ray

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

05.03.2022 17:01 | Nahoru #20
Doplnil jsem chybějící údaje k Verge TS + přidal nové detailnější video

Elektromotorky a elektroskůtry eicma 2021

20.01.2023 11:54 | Nahoru #21
Jsem docela prekvapen zjistenim, ze z tech znamejsich asi jen Energica a nebo Ovaobike maji na palube nabijecku. To vsechny ostatni s homologaci jako je KTM Freeride EX-C, ruzne Sur-Ron, EM Escape a podobne naprosto deklasuje pro jakekoliv realne pouziti ve smyslu nahrady za klasickou motorku, protoze zabirat misto v batohu nejakou tezkou nabijeckou je tak trochu divne a jezdit v okruhu 10 - 30km od baraku jeste divnejsi (jasne, prvni dve dojedou o neco dale, ale taky maji nabijecku integrovanou).

Navic bych cekal, ze treba u KTM dojedu k nabijeci stanici na auta nebo stojanu na kola a treba pres nejakou dokoupenou redukci to normalne pripojim, ale ouha.....

Blbe hledam nebo je to opravdu tak jak pisu?

TOPlist