DETAIL SKUPINY
Moto skupina Rytíři - Jihočeští jezdci

Rytíři - Jihočeští jezdci

V sedle motorky se svět změní. Vyjížďky, relax a společné akce.
České Budějovice a okolí.

Skupina má 16 členů a byla založená 12.07.2015 15:01
Správci skupiny

Fonďák  |  tlumex


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/rytiri-jihocesti-jezdci


Technické okénko

18.07.2015 23:03
Ahoj ritíři, toto okénko jsem si dovolil založit za účelem pokecu a dotazů či řešení problémů na vašich ořích.
Předchozí
1 2 3 4 5 6
Následující

Technické okénko

08.02.2017 14:39 | Nahoru #151
Hele, dělej, jak myslíš, já to dával na Gixera a měl jsem s tím určité potíže, proto jsem radil nechat origo.

Pokud někdo říká sport vzhled, tak asi nikdy neviděl sportovní motorku MOTO GP nebo WSBK (vše standardní velikost). Dál to, že u delších je lepší citlivost a ovládání s tím taky nesouhlasím. Teda za předpokladu, že člověk ovládá páčky jedním až dvěma prsty. Např. já spojky dvěma, brzdu jedním. K tomu tě i ty krátké vlastně nutí, protože na ní člověk nedá všechny prsty. Ale tak se to správně ovládat nemá (všemi).

A teď k tim potížím. Nevím, od jakého výrobce tam budeš dávat. Věřím, že takový PP tuning na tom bude podstatně líp než nejlevnější z čína... Já ale volil tu druhou variantu . Spojková, když je bowden, tak je to fuk. Ale brzdová má na sobě váleček s vývrtem, do kterého zapadal trn (čep) od pístu v brzdovém válci (ale např. Aprilka to má jinak a čep je naopak součástí páčky a přehazuje se to celý na čína páčku, takže tam to nehrozí. Záleží, jak to máš ty.) Právě v tom vývrtu byl problém, byl moc hluboký a čep do něj zapadl moc hluboko. Takže ani při oddálení páčky od řidítka na max nešlo pořádně brzdit. Vyřešil jsem to vysoustružením podložky vhodného průměru a výšky vypočtené tak, abych se dostal na stejné "utopení" jako origo. Už jsem se setkal i s verzí, že vývrt byl naopak mělký a trn čep nešel dostatečně hluboko, což se projevilo ještě hůř, že se po chvilce jízdy přetlakoval okruh předku a zaseklo se přední kolo. Nevracela se totiž brzdovka do nádobky a zahříváním od destiček expandovala...

To jsou samozřejmě dva extrémy a ani k jednomu u tebe nejspíš nedojde. Ale tak - alespoň je dobré vědět, na co si dát pozor

Technické okénko

08.02.2017 15:13 | Nahoru #152
dík za postřehy
spojka bowdenová
páčky - made in china zatím ...stejná délka co origo a před objednáním kouknu na detail brzd. páčky, viz tvůj příspěvek
dík

Technické okénko

15.03.2017 20:13 | Nahoru #153
Ahoj rytíři, máte někdo osobní zkušenost s litrovým varanem ( Honda XL 1000V Varadero), r.v. 2005 ?

Technické okénko

16.03.2017 08:22 | Nahoru #154
Zdar bejku. Tak to jsi hodně slevil z nový Afriky . Ale, abych plnohodnotně zodpověděl dotaz, tak musím říct, že já zkušenost nemám.

Technické okénko

16.03.2017 11:32 | Nahoru #155
Dotaz na Davida a Fazera :
budu si pořizovat zrcadlově stříbrné hledí na tu mojí novou vikingkskou helmici. Na co se mám připravit ? Jaká je viditelnost za deště, večer, v lese ? Vozíte si s sebou i čirý hledí pro případ změny viditelnosti ?
dík

Technické okénko

16.03.2017 12:22 | Nahoru #156
No já bych se asi prvně připravil na to, že to něco může koštovat. Tedy pokud Ti to zas nepřiveze Ghost Rider, případně s ním o tom i pokecat .

Ne teď vážně, připrav se na to, že v tom vůbec není nic vidět .

Ehm. Čirý plexi s sebou samozřejmě nevozím, protože ho ani nemám kam dát. Viditelnost za deště neumím osobně posoudit, protože za deště nejezdím a ani to nemám v plánu. Večer není problém, pokud už není tma jak v pytli. Do toho lesa bych si spíš vzal asi čiré no, tam já jezdím, jen fichltu a vypadal bych ve své karbon přilbě divně. Zě mám dražší přilbu než motorku

Technické okénko

16.03.2017 15:35 | Nahoru #157
a mohl bych si ji Davide někdy vyzkoušet ?
Myslím jen nasadit na lebku u tebe u garáže, ideálně, aby bylo ten den jasný slunko a garáž by teoreticky imitovala šero (les) pro představu.
Máš iridium nebo zrcadlovou ? Už jsem zapomněl ...

Technické okénko

16.03.2017 15:49 | Nahoru #158
Nevím jestli přímo na lebku, ale na hlavu si jí můžeš klidně dát . Mám iridium.

Technické okénko

16.03.2017 15:54 | Nahoru #159
dík, to seš hodnej, zdržím jen pár minut s helmou, pak se aktuelně ozvu telefonicky

Technické okénko

16.03.2017 17:19 | Nahoru #160
Máma má tmavé kouřové a je přes něj světlejší pohled než přes moje modré, za děště, v lese nebo ve stínu je to zhruba stejné ale jak se začne šeřit je to znát.

Technické okénko

16.03.2017 17:35 | Nahoru #161
Kočí72>
Ano, míval ho kámoš, takže jsem ho i vyzkoušel. Za jízdy je to veliká pohoda, luxusní sedlo (spíš křeslo), prakticky na tebe nefouká. Na to kolik váží se i dobře vede. Motor má velice příjemný průběh (žádný on-off jako nakoňovaný dvouválce) a 95 koní účelu mašiny naprosto postačuje. Za mne určitě ano

Varování: Pokud Varana zkusíš, čeká VTX osud uloženky no možná že Tlumex by měl zájem o koupi...

Technické okénko

16.03.2017 21:31 | Nahoru #162
díky chlapci za odpověď
no samozřejmě, že nejdřív napíšu GhostRiderovi, přece to nebudu kupovat, když mám takovýho kámoše !!

Kočí : jj, Jirka mě taky překvapil, asi ho láká to blbnutí, případně kolínko v ňáký hezký zatáčce , že ?
Váňo, Váňo ... ty ty ty ( ne, VTX mě nebere, leda, že by to mělo zvuk jako R1 )

Technické okénko

23.03.2017 08:10 | Nahoru #163
Ahoj měl jeden blbý dotaz a paradoxně na netu to nikde nemužu najit Takže:
cca před měsícem jsem si koupil FZS 1000 Fazer 2003, samozřejmě že jsem neštřil a zaplatil jsem si mechanika aby jel s semnou, motorka byla na vuj věk v dobrém stavu což potvrdil i mechanik, a hned nezapomněl dodat ale: že by to určitě chtělo udělat preventivní servis na motoru jako je seřízení ventilu ( s tím nemám žádný problém v servisní knize je seřízení každých 20 000km) a pak meření a seřízení tlaku ve válcích ( že se to má dělat u každé motorky jednou za 10 000km) a tady se mi to moc nezdá ve foru ani v servisním manualu jsem se o tom nic nedočetl spíš naopak jak mile do toho nikdo šáhne tak to muže bát horší jak lepší.

Máte s tím nikdo zkušenosti?
Chci mít motorku v cajku, ale nechci platit za zbytečnosti.

Technické okénko

23.03.2017 09:02 | Nahoru #164
Dají se seřídit jen karburátory a ne tlaky na válcích. Já doporučuji Kabourka v Písku,pokud se mu něco nezdá vždycky zavolá a dohodne se na konkretní opravě nebo seřízení.
Já mám taky 03. pošli foto.Kolik najeto?

Technické okénko

23.03.2017 10:34 | Nahoru #165
No v roce 2010 to dotáhly z GB tak to má najeto 37 000mil to je cca 60000km
No já jsem v záchvatu radosti kývnul tomu mechanikovi že udělám u něho první servis a pak uvidíme no ale postupně se mi to rozleželo v hlavě.





Technické okénko

23.03.2017 10:43 | Nahoru #166

Lubi87 píše: ...a pak meření a seřízení tlaku ve válcích ...


Jak se seřizuje tlak ve válcích?

Nééé, tak já ti rozumím Myslel jsi podtlak v sání jednotlivých válců Já bych to u mašiny co má 60.000 km určitě udělal. Sám jsem si ho zatím měřil a seřizoval u všecha mašin, co jsem měl. Ten chod na volnoběh je pak o dost lepší. A ty ventily taky nejsou od věci alespoň zkontrolovat.

Jinak mašina moc hezká

Technické okénko

23.03.2017 12:03 | Nahoru #167
Lubi87> Paráda, vypadá zachovale. Stejně se mi tyhle starší FZS 1000 líbí víc, než nástupce FZ1.
Je to jak píše David, jde o synchronizaci podlatku ve všech sacích větvích. Už se těším až ho uvidím naživo.

Technické okénko

23.03.2017 12:40 | Nahoru #168
děkuji za názory a Davidovi za to že ze mě udělal blbce

Ale dobrá rada nad zlato.

Technické okénko

23.03.2017 12:53 | Nahoru #169
Jááááá? Já se jen snažil poradit

Technické okénko

23.03.2017 17:04 | Nahoru #170
David mi sprostě vlezl do zelí, za čuráka, co se do Lubiho naváží (jak mi bylo řečeno) běžně bývám já . O to víc mě sere, že té motorce nemám co vytknout... I výfuk Akrapovič... Ale neboj, Lubi, na živo na ní určitě nějakou blechu najdu . Jinak seřízením ventilů a synchronizací karburátorů nic nezkazíš.

Technické okénko

23.03.2017 18:57 | Nahoru #171
Fonďák> Neboj Zdendo věřím že si něco najdeš

Technické okénko

23.03.2017 19:13 | Nahoru #172
Zdendo, omlouvám se a vyklízím ti pole
Předchozí
1 2 3 4 5 6
Následující

TOPlist