Hele, dělej, jak myslíš, já to dával na Gixera a měl jsem s tím určité potíže, proto jsem radil nechat origo.
Pokud někdo říká sport vzhled, tak asi nikdy neviděl sportovní motorku MOTO GP nebo WSBK (vše standardní velikost). Dál to, že u delších je lepší citlivost a ovládání s tím taky nesouhlasím. Teda za předpokladu, že člověk ovládá páčky jedním až dvěma prsty. Např. já spojky dvěma, brzdu jedním. K tomu tě i ty krátké vlastně nutí, protože na ní člověk nedá všechny prsty. Ale tak se to správně ovládat nemá (všemi).
A teď k tim potížím. Nevím, od jakého výrobce tam budeš dávat. Věřím, že takový PP tuning na tom bude podstatně líp než nejlevnější z čína... Já ale volil tu druhou variantu
. Spojková, když je bowden, tak je to fuk. Ale brzdová má na sobě váleček s vývrtem, do kterého zapadal trn (čep) od pístu v brzdovém válci (ale např. Aprilka to má jinak a čep je naopak součástí páčky a přehazuje se to celý na čína páčku, takže tam to nehrozí. Záleží, jak to máš ty.) Právě v tom vývrtu byl problém, byl moc hluboký a čep do něj zapadl moc hluboko. Takže ani při oddálení páčky od řidítka na max nešlo pořádně brzdit. Vyřešil jsem to vysoustružením podložky vhodného průměru a výšky vypočtené tak, abych se dostal na stejné "utopení" jako origo. Už jsem se setkal i s verzí, že vývrt byl naopak mělký a trn čep nešel dostatečně hluboko, což se projevilo ještě hůř, že se po chvilce jízdy přetlakoval okruh předku a zaseklo se přední kolo. Nevracela se totiž brzdovka do nádobky a zahříváním od destiček expandovala...
To jsou samozřejmě dva extrémy a ani k jednomu u tebe nejspíš nedojde. Ale tak - alespoň je dobré vědět, na co si dát pozor