Komentáře
Nalezeno 47 záznamů
29.7.2011 | Článek | To by se mi líbilo. Všichni stejný podmínky, liší se jen vzhledově (a že dost a povedeně), jezdí na "obyč" gumách. Musí to bejt dobrá podívaná. |
26.7.2011 | Článek | DMC-motobiker: Můžu Tě uklidnit, že já to v autoškole nebral už před sedmi lety. V dnešních autoškolách to lepší určitě nebude... Královskou hřídel znám z Jawy 500 OHC, další typy rozvodů jen z vlastního "výzkumu" (čtení, hlavně na netu). |
19.7.2011 | Článek | No, cestovní enduro od BMW se prodává čím dál víc... Vždyť to dá přece rozum, na naše cesty je potřeba enduro Jinak hezká statistika. |
16.7.2011 | Článek | Proti konceptu elektromotorky jako takový nemam nic, ale tohle je děsný. |
2.6.2011 | Článek | Vidim dobře dutou zadní osu??? Možná (nejspíš) to tak mají bavory už dýl, ale já si toho všimnul až teď |
26.5.2011 | Článek | Na Prvomájový vyjížďce to letos bylo na programu (teda ukázka týhle "motoškoly") a vypadalo to dobře. Cena je teda docela fest, ale lidem, který si nevěří, nebo na motorce ještě tolik neumí, těm by se to hodit mohlo. Bohužel většinou takoví lidi sotva koupili motorku, helmu a plnou nádrž a víc prašulí nemaj Ale bylo vidět, že taková motoškola by fakt k něčemu bejt mohla. |
28.4.2011 | Článek | Vždycky bych radši sáhnul po Caterhamu |
22.4.2011 | Článek | Konečně někdo postavil pořádnej motor a využil ho jak se patří, ne jako ten českej šestivál, kterej narvali do neužitečný motorky. Nic proti streetařům ani sporťákům, ale takový motory (se zátahem) se prostě podle mě víc hodí do pořádných dvoukolových korábů silnic Když je taková motorka (a motor) úspěšná, tak pak ať klidně vznikne i klon na vyblbnutí |
29.3.2011 | Článek | Ten blázen tam fakt narval šroubový (šnekový, či jinak pojmenovatelný) přeplňování. Tak to je masakr, to jsem na motorce ještě neviděl. Kam se serou turba... |
11.3.2011 | Článek | stretavka> Mě taky 3x. Jednou ve starym Favoritu (taky bych se zastavil, to auto nebylo úplně skvěle vypadající, ale vše v pořádku mělo) - policajt a policajtka byli mladý (~30), zkoukli doklady, zběžně auto a jelo se dál. Podruhý mě stopli když jsem nesvítil, snaha vyřešit to namístě byla, ale neměl sem prachy, tak holt složenkou. Jednaní bylo naprosto ok. Potřetí na moto a byla to klasická kontrola a výjezdu z Plzně (stojí a jedou jedno auto/moto za druhym). Od policajta padla akorát připomínka na PAva ("To je divný, že je ten vozík napsanej v techničaku motorky, co?" já na to "Kdyžt to tak má bejt, tak tam je"). Jendaní bylo úplně v poho. Když jsem jel za 20 minut zpátky, tak na mě ještě mávnul. Následoval můj úsměv krytej helmou Jinak řečeno - s policií jsem nikdy problém neměl a když mě už zastavili, tak jednání takový, jaký bych čekal a jaký bych nejradši vždy. |
31.1.2011 | Článek | Skončil jsem u točivýho momentu, resp na konci jeho části. Nechci urazit ani naštvat autorku, ale než s veverkama bych to radši vysvětloval s grafama/obrázkama. Bylo by to líp vykoukatelný a nebylo by to nepřehledný... Tahle forma je sice přijatelná, odlehčená a přenesená, ale o funkcích/významu jednotlivých věcí to asi moc nemluví. Článek jsem nedočetl a už ani nedočtu (koneckonců - nejsem cílová skupina, je to napsaný pro motorkářky lze předpokládat, že Ty si to přečtou a nejspíš si i udělají představu, jak to všechno dohromady funguje ) |
26.1.2011 | Článek | Victory High-Ball - konečně něco, co vypadá jako motorka. A ještě navíc praktická, bez chromu Ale mojí jawičku to stejně nenahradí |
20.1.2011 | Článek | SkidOV: Wankel musí žrát olej z principu - má kontakt mezi rotorem a skříní ("válcem"), ale nemá tam kde by byl mazací olej oddělenej od spalovacího prostoru = olej se (pokud se nepletu) vstřikuje na obvod "válce" = přímo se spotřebovává. Spotřeba paliva je taky vyšší, ale zase to má větší výkon, než pístovej motor... |
19.1.2011 | Článek | Heki: Rád bych viděl i slyšel wankel živě. Sakra, já bych za to dal i prachy, abych měl jednoho wankela doma (v moto nebo v autě, to je fuk). Škoda, že ta Mazda stojí nová mega a ty motorky se už nedělaj... A ke koupi jich asi taky moc nebude Spolehlivost/výdrž těsnění by mě až tak neštvala, za 8 let jsem najel na moto 10 tisíc... |
19.1.2011 | Článek | H8me: Jak už psali, wankel byl v Suzuki (RE-5 ?) a tušim, že taky v Nortonech (asi ve dvou typech). V Suzuki byl tušim s osou napříč (jako běžný motory) a minimálně v jednom Nortonu byl tušim podélně (jako boxery BMW) a byl chlazenej vzduchem. Všechno byly jednorotory. Ta Suzuki točila asi 8-9 tisíc a měla problém s chlazenim výfukových kolen A hvězdicový letecký motory už nějaký magoři taky napasovali na motorku - pohledej na youtube |