Komentáře
Nalezeno 293 záznamů
30.9.2019 | Článek | Na tomto RB jsem pár minut pojezdil. Funguje hezky. Zajímalo mě, jak se na něm pojede po zadním. Zkoušel jsem v sedě. S nejmenší dopomocí to jde. Je to ale těžší než na obyč kole. Proto i pro trénink rovnováhy zvláště vhodné e-RB nejde srovnávat s cyklotrialovým speciálem. Řekl bych, že ideální je vlastnit obojí Tip pro jezdce na videu. Při jízdě po zadním se nepřitahuj k řídítkům a ani se nepředkláněj. Neboj se jít zadkem více vzad a kolo mít pod kontrolou zadní brzdou. Zkoušel jsi v sedě? Je to jednodušší, nebojuješ tolik s předozadní rovnováhou. Druhý tip. Při jízdě se nevykláněj tělem mimo podélnou osu kola. Buď tělem (rameny) nad cestou (překážkou) a kolo veď pod sebou a vykláněj kolo do strany. Tak se na něm lépe udržíš. Ve videu mi chybí zastavení na místě, odhození předního a zadního kola a couvání. Tip pro všechny kdo to myslí s rovnováhou vážně. Přes zimu sundejte z (jakéhokoli) kola řetěz a třeba v garáži se snažte na kole udržet rovnováhu. Pak pomocí brzd a pohybem těla kolo rozjet vpřed a pak vzad. Lze to za pomoci tzv. “tělovky”. Se zabržděnou zadní brzdou jdete tělem vpřed (pohyb je pánví vpřed, jako když chcete opíchat představec ) a ve správný čas povolenou brzdou se kolo rozjede... Když to dokážete plynule za sebou, kolo jede. |
16.5.2019 | Článek | xx |
26.3.2019 | Článek | Děkuji Petrovi za hezké články o trialu Georgio88: Holanďani měli šikovné jezdce. Frans Verhoeven byl bombastický jezdec a ještě třeba Marco Reit. |
27.6.2015 | Článek | To Krejza: Díváš se na to optikou jízdy pod plynem. Ten tě i z pomalé zatáčky zvedne. Proto můžeš tlačit ramena pod podélnou osu motorky. Jistě je to efektivní a rychlý způsob "vykrojení" zatáčky při Gymkhaně. Ovšem to co je popsáno v článku je spíše technika otáčky v minimální rychlosti s ohledem na maximální bezpečnost (okolní provoz, neznámý podklad, stísněný prostor, těžká motorka..). Pro připomenutí kopíruji:..vykroužení malého poloměru v nízké rychlosti. Tady je třeba vyvažovat náklon motorky protipohybem těla... Prostě jako na MX motorce či ve stoje na trialové motorce. To srovnání s Láďou Hruškou u článku o Mirkovi Lisým ti jistě ujelo. Kdyby ne, tak je to nehoráznost.. Mirek je multi mistr ČR z absolutní převahou. Na něho nikdy nikdo neměl. Byl 3.v ME a patřil do TOP 18 jezdců světa. Mmch. tovární jezdec Jawy, Aprilie a Gas Gas. Měj se hezky a ať ti to jezdí. +2 |
2.5.2015 | Článek | Bože ty jsi kkt. |
24.4.2015 | Článek | R-6 je úžasná motorka. Postavil jsem si okruhovku z modelu 99-00 a rád na ni vzpomínám. |
6.1.2015 | Článek | Zajímavostí byl start Jamese Dabilla na nové značce Vertigo s příhradovým rámem. |
6.1.2015 | Článek | Naprosto senzační jízda Tondy Boua. |
18.12.2014 | Článek | Držím palce |
18.12.2014 | Článek | I2T: krasny pejsek K Schumimu. Ten by na nic spatnyho nesedl. Jezdil prenadhernou CBR1000RR v tymu Holzhauer. Vykon 220 PS. Superbike. Ale v tom Brne jak jel 2:07, jsem ho snad videl i na bile KTM RC8. Snad se nepletu. A dokonce jestli nedal 2:05... Jinak na Matesa ci Michala Fillu by nemel. Ale za tak kratko v sedle to snad nikdo necekal. Za me borec |
9.12.2014 | Článek | Rozumim a souhlasim |
9.12.2014 | Článek | Držím palce |
9.12.2014 | Článek | To Voloda.m: ten primer kulha. Bolsevici Rusko rozkradli a zustalo po nich 80 milionu mrtvych a pro zbytek pripravili 80let v chudobe a hladu. To jim slo vzdy dobre +2 -2 |
21.11.2014 | Článek | To biker_xx: Musím se smát Pěkně tě rozebral -1 |
16.11.2014 | Článek | Panebože, Akro, ty jsi pí... Tedy spisovně, kunda nevídaná -2 |