PROFIL UŽIVATELE

iVlada

Offline: Včera v 21:58 Hlavní stránka sekce

Skupina: Redaktor
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 1x
Založil témat: 9x
Napsal příspěvků: 33x
Body komentářů: 80 / 75
ID uživatele: 44009
Registrace: 3.4.2008

Adresa profilu:http://ivlada.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 512 záznamů

1.12.2017 Článek PetrTM> OK, jasňačka, beru to jako "přátelský rýpnutí" ale nerozumím Ti, proč by mělo být nějaké zadání a rozhodnutí kdo vyhraje? Mě to sedlo, tak jak je v článku napsáno/obodováno. Kromě toho jsou z důvodu objektivity k testu přizváni hobíci a profík, kteří to zase ohodnotí podle svého přesvědčení a pocitu.

A to pérování...je to tak, že ty motorky mají pérování výborný a jak GG tak Husky mé váze i výkonosti sedí. U Husky je to o něco více a proto má více bodů, což neznamená, že GG ho má na houby a Huska vítězí. Jen je na stupnici naznačeno, jak moc mi sedí. To by se pak rovnou mohlo hodnotit pouze za 1 nebo za 5. Takto je stupnice desetibodová, aby se nemuselo dávat jako ve škole 1-, 1*, 3- apd.

Každopádně díky za názor a komentář
12.11.2017 Článek JiriBN> a zde ještě pro doplnění odkaz na test předchozí generace Xtrainer 300
http://www.motorkari...e-si-hrat-31626.html
10.11.2017 Článek JiriBN> Xtrainer 250 jsem měl šanci lehce vyzkoušel v rámci Beta dne prodejce G4R v Budějkách. První pocity a srovnání s "větší" RR 250 2T budou určitě publikovány. Toto tříkilo je novinka, a tak doufám, že si k nám do redakce cestu najde a uděláme plnohodnotný redakční testík.
31.10.2017 Článek Pavlys> jasná páka, to necháme jiným
31.10.2017 Článek Pavlys> Ne elektromotorce jsem si už něco málo "zabzučel" a její krouťák od nuly si fest užil... je to jiný svět a do jedné stopy přináší úplně nové obzory... nicméně jsem se z něho nepominul, jak zmiňujete. Pokud jste ale došel až ke čtvrtému odstavci článku, mohl jste najít odkaz na články, kde jsou mé pocity z první jízdy na elektrickém Freeride E-XC a E-SX z mezinárodní prezentace v Rakousku a také na klasický redakční test na domácí půdě. Pokaždé byla jízda velikým zážitkem, pokaždé jsem si ji maximálně užil a opravdu musím před vývojovým týmem z Mattighofenu smeknout. Každopádně mi větší nášup emocí stále servíruje motorka s benzínovým motorem, alespoň co se offroadových motorek týče. To pochopitelně můžeme mít každý jinak a je to ve finále jedině dobře, protože pak je svět o něco pestřejší. Díky za názor a komentář.
+2 
20.10.2017 Článek Taky Toni měl nedávno nevšední zážitek a na MotoGP stíhačce asi prožíval něco podobného

20.10.2017 Článek Minddo, PetaB> díkes kluci byl to super zážitek a další splněnej sen
19.10.2017 Článek BendaWR> díky jo jo, mazec to byl strašlivej
12.10.2017 Článek technasia> pokud vím, mělo by to být z důvodu centralizace rotující hmoty. Konec konců, to vývojové týmy všech značek řeší stále dokola. Kromě toho má Yamaha vzduchový fitr za krkerm řízení, vstřikování vpředu a výfuk jde ze zadní strany válce. U první verze šel svod rovnou dozadu a teprve tam se zakroutil, nyní je nejdříve omotán okolo válce a pak jde dozadu.
10.10.2017 Článek BendaWR> díky moc! No první jízdy to byl pořádnej čardáš a bahna jsme si všichni fest užili...to ale k offroadu patří a mě to nijak nevadí. Každopádně fajn akce a myslim, že kdo přijel, rozhodně nelitoval. V neděli se možná už i prášilo
9.10.2017 Článek KX500>jasná páka, výfukový svod je omotán okolo válce. Výfuk ústí netradične na zadní části válce a sání naopak vpředu. Aby byl zaručen ideální průběh výkonu, musí mít výfukový svod určitou délku, proto je u MX 4T YZ vyřešeno takto.
8.10.2017 Článek technick>výkon motokrosových speciálů výrobci záměrně neuvádějí, krom toho u nich nejde až tolik o maximální výkon, jako spíš o jeho průběh. Díky za komentář
15.9.2017 Článek No Prochy, mam pocit, ze jsi asi jeden z peti komentujicich, co si clanek precetl celej... protoze ostatni se docetli jednoznacneho viteze. Toho jsem ale nenasel, popravde ani nehledal a ani nechtel najit, slo jen o to obe motorky predstavit a popsat svoje postrehy z jejich sedel. Asi je marny vykladat neco o tom, ze sto lidi, sto nazoru a nekdo ma rad holky a jinej vdolky... No a nejvetsi problem je asi ten, ze ty motorky jsou fajn, protoze nez je tovarny pusti do sveta, najezdi se more kilometru a to s fabrickymi sakramentsky zkusenymi testovacimi jezdci, kteri maji ruzny styl a ruzne pozadavky. Pravdepodobne ale budou muset najmout nektere mistni odborniky "od klavesnice" co jejich masiny behem pul vecera dovedou k dokonalosti...jenze do ceho by se potom vandrovalo? Mozna ze jsou ty motorky moc dokonale, sterilni a uz to nema koule atd. atd.???
+6 
13.9.2017 Článek TRA> ano, je to tak a příště se na to více zaměřím. Při přebírání a vracení jsme ve dvou chvíli jeli a i po takovém kousku lze říct, že spolujezdec sedí v pohodlné pozici bez většího a nepříjemného zalomení nohou u obou motorek. Madla pro držení jsou OK a tvrdost sedla také v pořádku. Opět je znát, že KTM více vyznává sportovní turistiku a BMW o chlup více ctí pohodlí posádky. Díky za komentář.

vilemmx>na motorkách jsme jezdili také bez kufrů, které při vyjížďkách zůstaly na ubytku. Fotilo se i bez kufrů, viz. úvodní fotka. Jasně, také na jízdní fotky mohly jít kufry dolu. Dík za připomínku.
+2 
9.8.2017 Článek pecka!

TOPlist