Komentáře
Nalezeno 512 záznamů
1.12.2017 | Článek | PetrTM> OK, jasňačka, beru to jako "přátelský rýpnutí" ale nerozumím Ti, proč by mělo být nějaké zadání a rozhodnutí kdo vyhraje? Mě to sedlo, tak jak je v článku napsáno/obodováno. Kromě toho jsou z důvodu objektivity k testu přizváni hobíci a profík, kteří to zase ohodnotí podle svého přesvědčení a pocitu. A to pérování...je to tak, že ty motorky mají pérování výborný a jak GG tak Husky mé váze i výkonosti sedí. U Husky je to o něco více a proto má více bodů, což neznamená, že GG ho má na houby a Huska vítězí. Jen je na stupnici naznačeno, jak moc mi sedí. To by se pak rovnou mohlo hodnotit pouze za 1 nebo za 5. Takto je stupnice desetibodová, aby se nemuselo dávat jako ve škole 1-, 1*, 3- apd. Každopádně díky za názor a komentář |
12.11.2017 | Článek | JiriBN> a zde ještě pro doplnění odkaz na test předchozí generace Xtrainer 300 http://www.motorkari...e-si-hrat-31626.html |
10.11.2017 | Článek | JiriBN> Xtrainer 250 jsem měl šanci lehce vyzkoušel v rámci Beta dne prodejce G4R v Budějkách. První pocity a srovnání s "větší" RR 250 2T budou určitě publikovány. Toto tříkilo je novinka, a tak doufám, že si k nám do redakce cestu najde a uděláme plnohodnotný redakční testík. |
31.10.2017 | Článek | Pavlys> jasná páka, to necháme jiným |
31.10.2017 | Článek | Pavlys> Ne elektromotorce jsem si už něco málo "zabzučel" a její krouťák od nuly si fest užil... je to jiný svět a do jedné stopy přináší úplně nové obzory... nicméně jsem se z něho nepominul, jak zmiňujete. Pokud jste ale došel až ke čtvrtému odstavci článku, mohl jste najít odkaz na články, kde jsou mé pocity z první jízdy na elektrickém Freeride E-XC a E-SX z mezinárodní prezentace v Rakousku a také na klasický redakční test na domácí půdě. Pokaždé byla jízda velikým zážitkem, pokaždé jsem si ji maximálně užil a opravdu musím před vývojovým týmem z Mattighofenu smeknout. Každopádně mi větší nášup emocí stále servíruje motorka s benzínovým motorem, alespoň co se offroadových motorek týče. To pochopitelně můžeme mít každý jinak a je to ve finále jedině dobře, protože pak je svět o něco pestřejší. Díky za názor a komentář. +2 |
20.10.2017 | Článek | Taky Toni měl nedávno nevšední zážitek a na MotoGP stíhačce asi prožíval něco podobného |
20.10.2017 | Článek | Minddo, PetaB> díkes kluci byl to super zážitek a další splněnej sen |
19.10.2017 | Článek | BendaWR> díky jo jo, mazec to byl strašlivej |
12.10.2017 | Článek | technasia> pokud vím, mělo by to být z důvodu centralizace rotující hmoty. Konec konců, to vývojové týmy všech značek řeší stále dokola. Kromě toho má Yamaha vzduchový fitr za krkerm řízení, vstřikování vpředu a výfuk jde ze zadní strany válce. U první verze šel svod rovnou dozadu a teprve tam se zakroutil, nyní je nejdříve omotán okolo válce a pak jde dozadu. |
10.10.2017 | Článek | BendaWR> díky moc! No první jízdy to byl pořádnej čardáš a bahna jsme si všichni fest užili...to ale k offroadu patří a mě to nijak nevadí. Každopádně fajn akce a myslim, že kdo přijel, rozhodně nelitoval. V neděli se možná už i prášilo |
9.10.2017 | Článek | KX500>jasná páka, výfukový svod je omotán okolo válce. Výfuk ústí netradične na zadní části válce a sání naopak vpředu. Aby byl zaručen ideální průběh výkonu, musí mít výfukový svod určitou délku, proto je u MX 4T YZ vyřešeno takto. |
8.10.2017 | Článek | technick>výkon motokrosových speciálů výrobci záměrně neuvádějí, krom toho u nich nejde až tolik o maximální výkon, jako spíš o jeho průběh. Díky za komentář |
15.9.2017 | Článek | No Prochy, mam pocit, ze jsi asi jeden z peti komentujicich, co si clanek precetl celej... protoze ostatni se docetli jednoznacneho viteze. Toho jsem ale nenasel, popravde ani nehledal a ani nechtel najit, slo jen o to obe motorky predstavit a popsat svoje postrehy z jejich sedel. Asi je marny vykladat neco o tom, ze sto lidi, sto nazoru a nekdo ma rad holky a jinej vdolky... No a nejvetsi problem je asi ten, ze ty motorky jsou fajn, protoze nez je tovarny pusti do sveta, najezdi se more kilometru a to s fabrickymi sakramentsky zkusenymi testovacimi jezdci, kteri maji ruzny styl a ruzne pozadavky. Pravdepodobne ale budou muset najmout nektere mistni odborniky "od klavesnice" co jejich masiny behem pul vecera dovedou k dokonalosti...jenze do ceho by se potom vandrovalo? Mozna ze jsou ty motorky moc dokonale, sterilni a uz to nema koule atd. atd.??? +6 |
13.9.2017 | Článek | TRA> ano, je to tak a příště se na to více zaměřím. Při přebírání a vracení jsme ve dvou chvíli jeli a i po takovém kousku lze říct, že spolujezdec sedí v pohodlné pozici bez většího a nepříjemného zalomení nohou u obou motorek. Madla pro držení jsou OK a tvrdost sedla také v pořádku. Opět je znát, že KTM více vyznává sportovní turistiku a BMW o chlup více ctí pohodlí posádky. Díky za komentář. vilemmx>na motorkách jsme jezdili také bez kufrů, které při vyjížďkách zůstaly na ubytku. Fotilo se i bez kufrů, viz. úvodní fotka. Jasně, také na jízdní fotky mohly jít kufry dolu. Dík za připomínku. +2 |
9.8.2017 | Článek | pecka! |