PROFIL UŽIVATELE

xvasek

Offline: 9.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Body komentářů: 56 / 10
ID uživatele: 410746
Registrace: 31.5.2021

Adresa profilu:http://xvasek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 111 záznamů

8.8.2022 Článek Neřeš, PCXko je za svou cenu i bez ohledu na cenu úplně super věc, a to píšu jako majitel PCX + R1200RT. Hádej, na čem jsem teď v práci? Možná někdy někdo vyrobí lepší skůtr, ale opravdu to chceš být ty, kdo si bude přilácet za výměnu a pak postupně odhalovat ty problémy, které na PCXku historicky nejsou? Pokud by ti přišlo někdy moc tvrdé, tak si projeď BMW C400 a pošli dojmy.

Tím nechci říct, že jedině PCX a nikdy nic jiného. Kdybych neměl nic, tak bych klidně šel do Aprilky, ale pokud už má někdo tak super stroj, jako je PCX, tak přemýšlet o výměně? Ts-ts.
8.8.2022 Článek Hm, zajímavá diskuse. Podle mě jsou zde v diskusi v podstatě dvě kategorie - motorka a cesťák. Teď jsem vykládal v týpkem na Homolce nad Ilavou a vedli jsme řeči že v Buchlákách je lepší asfalt než na Homolce. To je pohled motorkáře, který si vyjede 50 - 100 km na odpoledne a jde někam brousit kolínko. Nic proti, taky jsem takto jezdil, baví mě to, je to paráda.

Pak jsou cesťáky, kde jedeš za den 500 km a víc a kvalitu asfaltu na nějakém místě opravdu neřešíš, protože to zaměstnává a unaveuje mozek, který bude muset takto pracovat několik dalších hodin. Já jedu na služebku do Prešova - v 5 ráno ze Zlína, v 10 v Prešově, ještě 8 hodin práce před sebou - musím přijet přiměřeně odpočatý. Toto nemůžeš řešit na "motorce", potřebuješ "cesťák", tzn. něco pohodlného, co udělá spoustu věcí za tebe. NTčko s DCT na to vypadá přímo skvěle, pro mě určitě jeda z prvních příček.

Pak je samozřejmě otázkou, do jaké míry jde využívat cesťák jako motorku a naopak. Hm. Složitá otázka. Retrospektivně hodnotíc sebe samotného jsem vlastně nikdy nepoužíval motorku jako motorku, na to nemám kuráž, vím to a proto taky jezdím už 25 let jenom s občasnými drobnými oděrkami. Kategorii "cesťáků" jsem objevil teprve loni a můj "motorkářský" skill stejně tak jako tak přesahuje (a přiznám si to) i takto "tupá" mašina. Na druhou stranu mi ale umožňuje si pěkně od jara do podzimu "prdět" služebně po celém Československu, kde mám zákazníky, takže z průměrných 500 km na sezónu je 10 000 a baví mě to.

O tom, jak funguje nasazení "motorky" jako "cesťáka", pravděpodobně existuje širší povědomí: jaké je to najet za den 500 km na nějakém GSXRu tady ví z první ruky počítám tak 4 z 5ti lidí.
+4 
18.7.2022 Článek Hm, napřed jsem myslel, že to bude nějaký morální nástupce R1250 nebo K1600, ale takhle při pohledu víc zblízka bych to za svou R1200 RT asi měnil jenom v případě, že bych to přes týden pořádně projel, prodal, koupil nové RTčko a zbylo by mi ještě půl mega. Holt člověk může mít od BMW motorku buď brutálně praktickou (GS/RT), nebo brutálně vizuálně / pocitově vypiplanou (R18), ale obojí dohromady asi ne.

Nakonec je to od BMW celkem chytré - R18 směřuje buď na úplně jiné lidi, než jsou zákazníci BMW, nebo na současné zákazníky, aby si koupili a udržovali dva jejich stroje.
+1 
4.7.2022 Článek Nevím, co máš za boxera 1200, ale pokud by byla recenze na můj boxer 1200, tak bych řekl, že jeho projev je úplně stejný, jako tady u kolegyně MG, akorát o fous níž. Plný pod 3000 je trápení zvířat, jízda nad 6000 je taky těžko použitelná, mezi tím jede pěkně. Přitom je MG za třetinu ceny.
21.6.2022 Deník Tak ještě doplním info po příjezdu do Prešova - opravdu motorka začala fungovat bez detonačního spalování na normální natural 95. Teď nepoznám mezi stovkou a 95kou rozdíl. (Jakože na výkonu jsem to nepoznal ani předtím, ale před servisem to při plynu v nižších otáčkách občas vydalo zvuk jako by mi někdo do hlavy trochu praštil kladivem.)
25.10.2021 Deník Hm, toto je pekné, díky za inspiraci. Tady to řešení je jedno z mnou zamýšlených, ale nejsem takový soustružník a tak jsem jenom hledal po ebayi, kde by se takový díl dal sehnat. Ale nedotáhl jsem to do konce spíš proto, že bych ten mobil raději dal někam na "reprák", který tam nemám, aby míň zavazel a byl víc na očích. Tam je to trochu složitější a nechce se mi ty plasty vrtat, leda že bych to měl vymyšlené nějak úplně krásně a byl si jistý tím, že to nebudu předělávat.
Předchozí
1... 4 5 6 7 8
Následující

TOPlist