PROFIL UŽIVATELE

xvasek

Offline: 9.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Body komentářů: 56 / 10
ID uživatele: 410746
Registrace: 31.5.2021

Adresa profilu:http://xvasek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 111 záznamů

2.2.2023 Článek Ještě by mohli vylepšit ten vosí ksicht aspoň jak u 790/890, pak už by to bylo i docela pěkné.
2.2.2023 Článek Hm, mám 2017, ale čoveče nejsi první, co si stěžuje na tvrdost PCXa. Stran podvozku bych naopak řekl, že u mého je moc měkký a často chodí na doraz, obzvlášť ve dvou lidech. (A v zatáčkách dřu hlavním stojanem.)

U toho bavoráka jak říká Honzis, že je tvrdý ale jistý, tak jsem měl právěže dojem, že je tvrdý tak, že naopak odskauje a tím pádem moc jistoty nedává. Ale abych byl fér, tak se zadek dá prý nastavit a s tím jsem si nehrál.

Každopádně když jsem jel okolo Príglu k Veveří, tak si celkem vzpomínám, jak jsem si říkal: Ty kokos, toto je na pěkné silnici pecka, ale tady bych sám sobě dal na prdel, kdybych teď měl to prašivé PCXo.
2.2.2023 Článek Vlastním PCX (125) a C400 jsem měl na den půjčené. Popravdě jsem přemýšlel, že kdybych si musel vybrat bez ohledu na cenu a měl pak mít jenom jednoho z dvojice PCX a C400, tak jsme myšlenkově skončil u toho PCXa. BMW: nemá za jízdy prakticky žádný kufr, podvozek je tvrdý jak prase, ale co mě dostalo asi nejvíc, tak ono to ani neumí jezdit rychle. Při 130 to točí myslím okolo 7500ot / min, maximum motoru je 8500 - je úplně zdravé jet v takovém režimu třeba 25 km? Tzn. nakonec člověk přijde na to, že těch 90 je taková optimální cestovní rychlost, ale to je na PCXu skoro taky. Na druhou stranu se mi líbily rozjezdy a práce ve městě, kde je to i při té váze pořád normální skútr a neměl jsem pocit jakékoli neohrabanosti. Plus geniální je ten prostor pro nohy, to je pecka.

Domů jsme chtěl pro děcka Vespu 50, ale vyhodily mě s tím, že to vypadá jak z muzea. Vůbec tomu nerozumí, haranti jedni.
-1
2.2.2023 Článek Proto mi přijde ideální RTčko - cesťák s podvozkem z cendura.
2.2.2023 Článek Rozhodě bílou. Vyšší plexi, boční kufry, topcase, nějaký rám a hlavně nezapomenout na vyhřívané hefty - bez těch máš sezónu tak poloviční. (...jsem se zasnil.)
28.1.2023 Článek Krásnota. Motorka i Indie.
+2 
23.1.2023 Článek A já jsme zase pro testy (i) CF Moto a obecně všeho - i když bych si ho rozhodně nekoupil. Pokud chtějí být BMW nebo japonci / talové / američani / rakušáci / britové za lepší a "prémiové" značky, tak si to holt musí tedy v těch testech poctivě odmakat a já mám zájem to vidět a mít srovnání.

Tady k těm dvěma - kluci měli možnost protáhnout dvě nové motorky a z tohoto úhlu pohledu to asi vychází v podstatě nerozhodně. Z pohledu možného nákupu je podle mě ale aktuálně BMW jasně lepší jak na krátkou zkušenost - jde dobře prodat - tak i na dlouhé vlastnění - bude jezdit na věky. To si Helmuti za ty roky odpracovali poctivě a musí se jim to nechat. Ale zase ať si číňani klidně tlačí na pilu, kdybychom "prémiovky" nechali bez konkurence, tak by kluci pěkně zvlčeli.
+11 
11.1.2023 Článek Ventily jsou za chvilku. Jenom kvůli tomu musíš rozebrat celý skůtr - zůstane ti v celku jenom přední maska a světlo.
11.1.2023 Článek Afrik tak moc nejezdí, GSa jsou tady na jižní Moravě na cestě určitě ve výrazné převaze. Ono to totiž není jenom o tom tu motorku prodat, ale aby na ní taky někdo jezdil. Nevím, kolik najede průměrně za sezónu taková Aftika, ale myslím, že velká část GSařů si těch svých 10 000km nahrká. Navíc to platí jak pro nové, tak klidně i pro 15 let taré stroje. I když zrovna Afriky asi nebudou výrazně pozadu.

Nicméně třeba CF Moto jsem snad na živo ještě nepotkal. Fajn, prodává se to pár let, ale tak si říkám, že už by pomalu měly začít být vidět trochu víc. Naopak pokud člověk přijede k nějakým pěkným zatáčkám, tak mi přijde, že tak půlka motorek jsou Ducati, kterých se tady prodá tři a půl. (Ale třeba je to jenom zdání a taky je to asi tím, že jsou vizuálně i akusticky většinou těžko přehlédnutelné.)
11.1.2023 Článek No s nabíjením elektriky bych to tak špatně neviděl. Nabití skútra je nic, pro fotovoltaiky v létě vůbec nic. Aby se cena paliva na kilometr srovnala s benzínem, musela by pro auta stát elektrika okolo 18Kč / kWh. Pro skútr sice míň, ale u benzínového skútru je hlavní náklad stejně v servisu - rozebrat PCXo a udělat ventilové vůle je pro servis minimálně na půl dne, doma minimálně na víkend - a to každý druhý servis. Taky se to ale musí domluvit, dovézt a odvézt, takže pro mě prakticky celý den v háji.

Elektro se neprosazuje, protože ty stroje prostě nejsou praktické a jsou drahé. Evivalent PCXa - co se týká hmotnosti a objemu kufru prostě neexistuje, a to jsme se ještě nezačali vůbec bavit o ceně. (Dojezd nějakých 60 - 80km je podle mě v pohodě, dál než 40 km od bydliště jsem byl na PCXu za dva roky jenom jednou.)
10.1.2023 Článek Dívám se, že ty R18 jsou už z výroby tak "divné", že dá celkem hodně práce, aby to vůbec vypadalo jako custom. Ty NineT jsou podle mě o dost povedenější. Už někdy dřív jsem strávil asi hodinu čučením na stránky a překlikáváním verzí NineT, protože mi přijdou celkem OK, ale furt tomu něco chybí. Tady ty přestavěné už jsou "gut".
3.1.2023 Článek Jsem celkem rád, že žiju ve Zlíně, kde je (slušné) parkování na chodníku celkem tolerováno, spolu s ohleduplnou jízdou na kole po chodníku. Autobusopruh pro motorky by byl celkem fajn, ale myslím, že to bez těch 200 metrů nějak přežijeme.

Každopádně Praze palec nahoru.
20.12.2022 Článek Helmy jsou to bezesporu krásné, až na těch milion křidýlek a "spojlerů", kde každý píská při jiné rychlosti nebo naklonění hlavy. Svou helmu jsem vytunil černou elektrikářskou páskou - má stejnou barvu - a minimálně přelepení toho větracího průduchu nahoře pro rychlosti nad 30 km/h celkem doporučuju.
29.11.2022 Článek Já vidím na cestě skútry PCX, Piaggio, Vespu, občas XMaxe nebo nMaxe, motorky jsou minimálně každá druhá GS a pak japonci. Neříkám, že si lidi třeba číňany koupí, ale na čem pak jezdí je věc druhá.
29.11.2022 Článek Já bych to neviděl tak černě. Vy byste si něco takového teď koupili? Já teda zatím ne. Asi bych si koupil nějaou 350/400 od Royal Enfielda, ale litr od Keeway? Kolik dobrodruhů se v Evropě pro něco takového najde? Nakonec to skončí jako Ssang Young, nebo jak se to jmenuje - občas to člověk někde vidí, ale je to spíš kuroizita v pochybném stavu plynocím z původního dílenského zpracování, než nějaká seriózní alternativa nebo konkurence. U evropských / japonských výrobců se v Evropě nic zásadního měnit nebude, resp. se tady prý prodá hromada Royal Enfieldů, ale u toho je otázkou, jestli skutečně někoho vytlačuje. Interceptorem asi i možná jo, ale ty tři-a-půly jsou podel mě úplně nová kategorie a tak se to má dělat.

A až číňani přijdou s něčím nový a originálním a dostanou se na úroveň japonců nebo evropanů, budou už za podobné ceny a dopadne to jako to srovnání skůtrů os Symu a Hondy, co tady vyšlo minulý týden.
+1 

TOPlist