PROFIL UŽIVATELE

xvasek

Offline: 9.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Zlín
Lokalita: Zlín Zlínský
Body komentářů: 56 / 10
ID uživatele: 410746
Registrace: 31.5.2021

Adresa profilu:http://xvasek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 111 záznamů

10.5.2023 Článek Co mi v článku chybí je informace, že po pádu většinou "nic nebolí". Což je celkem fajn, člověk si to může užít později a ještě na místě se postarat o sebe, ostatní a nakonec i tu motorku.

Padání k motorkám patří, jenom je potřeba padat nějak kulturně a decentně. Já na to po zkušenostech zpravidla myslím už za jízdy a proto naštěstí vždy končím nějak rozumně - zatím to byly vždy zrcátka, páčky a nejhůř odřeniny, co za pár měsíců zarostou. Pokud si tuto radu odnese nějaký začátečník, bude to dobře.
5.5.2023 Článek Mám Alhambru a převážel jsem vzadu padesátkový skútr. Vešel tam jenom úplně naležato a vytekla z něj trocha benzínu, takže to tam pak smrdělo dva týdny. Na příští převoz jsem radši vzal vozík. Ale takové ty pickuy typu Caddy by podle mě mohly být lepší, protože jde primárně o výšku, ale kdo ví.

(Každopádně mít bouračku se skútrem v autě bych asi opravdu nechtěl.)
26.4.2023 Článek Aerodynamikou to není. CBF125 mi nepřijde aerodynamicky nějak jiná, než jiné motorky, a jezdí za 1,5l / 100 km. Jízdním stylem taky ne - kdybys jel na své motorce za tou CBF, tak to na 1,5l / 100 km taky nedostaneš. (A hmotností taky ne, v sestavě se 70kg jezdcem dělá rozdíl proti normální motorce zhruba třetinu.)

Pointa je v tom, že motorky prostě nejsou dělané "na spotřebu". Nicméně Zero, pokud chce dělat cenduro, nemůže spotřebu ignorovat stejně, jako ostatní, protože pak je z toho nesmysl.
26.4.2023 Článek Jenomže s autem na baterky vyrážíš z domu vždycky s "plnou", najedeš 400km a nabiješ za půl hodiny. Na dovču do Chorvatska nebo pokud denně dojíždíš do Mnichova je to samozřejmě blbost, ale pro takové to normální použití podle mě proč ne. Proti tomu je "cesťák" s dojezdem 200 km a nabíjením hodinu (s přídaným kitem, jinak dvě) mnohem větší nesmysl.
26.4.2023 Článek Blbé je, že to podle mě není úplně diametrálně mimo a je to skoro dobré. Za mě kdyby se nabilo na 250km za půl hodiny, tak s tím přestávám mít problém. (Cenu samozřejmě řešit můžeme, ale to až v druhém sledu, napřed to musí mít nějaký smysl.)

Přitom výše uvedené parametry jsou podle mě dosažitelné. Dvoutunoné SUV umí jezdit okolo 22 kWh / 100 km, dvoutunová Tesla 3 okolo 16 kWh / 100km a čtvrttunové Zero žere 8,65 kWh na 100, a to tam ani není pověstná klima a topení. Je tam prostě něco plesnivého, s takovou baterkou / hmotností by to mělo zvládnout řekněme 350 km s prstem v nose. No a hodit k tomu DC rychlonabíjení, tak je z toho už v podstatě normální cesťák. Asi ne úplně na brázdění celé Evropy, ale na takové to Česko / Slovensko v pohodě.
+1 
10.4.2023 Článek Mně Filip vyhovuje ze všech redaktorů nejvíc - klidným projevem a zejména i názorem. Píšu to sem, aby ho náhodu nenapadlo měnit projev nebo dělat do videa nějaké nové opice nebo tak něco.
21.3.2023 Článek Problém je v tom, že pokud dostaneš novou motorku, tak se ti na ní bude - troufám si tvrdit - prakticky vždycky jezdit dobře. Špatných motorek je málo a špatných nových motorek ještě míň. Na čem jsem jel, to mě vždycky bavilo - od fichtla po RTčko. Já osobně bych taky neuměl napsat "hejtovací" recenezi, skončil bych jako tady - v podstatě bych byl pozitivní u všeho a kdyžtak vypíchnul nějaké závadné kravinky.

V garáži mám vedle sebe RTčko, PCX, kolo a elektrokolo. Na cokoli z toho sednu, vrátím se s úsměvem od ucha k uchu. Nikdy jsem nejel na ničem jednostopém, co by ve mě nevyvolávalo radost.
20.3.2023 Článek Taky úplně nevím, k čemu to je, ale z těch všech info, co se dá "překlikávat" na mojí motorce (průměrná spotřeba / tlak v pneu / ujetá vzdálenost / dojezd na nádrž / průměrná rychost / venkovní teplota) tam mám asi tak 98% času venkovní teplotu a zbývající 2% dojezd na nádrž - ale to druhé nejsou moc radostné chvíle.

Je to praktické se spolujezdkyní, kdy když klesne teplota pod 10°C a setrvá tam déle než 5 minut, tak se dá zastavit na benzince preventivně a nepřichází taková ta fáze dloubání do ramene. Dalo by se říct, že když už se dloubání objeví, tak je ukazatel teploty stejně k ničemu, ale myslím, že zastavování před tady tím chybovým stavem vede k lepšímu sexu (nebo aspoň k sexu). Ale studii jsem na to nevypracovával.

Takže pokud nejsi spokojen se svým intimním životem, zvaž příště motorku s teploměrem.
14.3.2023 Článek Jednoznačně souhlas. Navíc se musí uznat, že holka sleduje motorkáře poctivě. Rukavice a helmy má očividně pečlivě načtené, boty takto nepoznám, jaký mají certifikát, ale mohlo by se jednat minimálně o ony legendární menší "kanady" a kotníček vypadá dobře krytý - palec nahoru. No a kolínko musí mít za jízdy kontakt.
14.3.2023 Článek Chladiče jsou bezesporu krásné, ale zajímalo by mě, jestli ji nechybí ta kapotáž a jestli takto ještě vůbec něco chladí.
+1 
9.3.2023 Článek Na té cestě na fotce 3 bych si zase dost těžko představoval, co bych dělal na RTčku, než bych se dostal k tomu horizontu. Asi zapnul tempomat a dloubal se v chobotu. Je fakt, že na chooperu by to asi bylo lepší.
3.3.2023 Článek Konečně pořádné customy, jeden krásnější než druhý! Ty R18, co tady byly minulý měsíc, se můžou jít tak leda vycpat.
+1 
1.3.2023 Článek Na cestování používám normální kožené pevné kanady a sice nemají takový fešný certifikát, ale vsadil bych se, že v případě nehody budou fungovat stejně dobře nebo líp, než většina toho z článku - nebo aspoň z první poloviny.

Článek by byl velmi podnětný, kdyby ukázal, jak při nehodě dopadne běžná kanada a jak nějaká tady ta speciální kecka - klidně i při syntetických testech. Takto mě to do obchodu zatím nevyslalo...
+6 
21.2.2023 Článek Jednou bude - ale s řadovýmn dvouválcem.
2.2.2023 Článek Vezmu to oklikou - mám rád Tatry, ale štve mě, jak je to tam přezákazované - zákaz vjezdu, držet se jako turista jenom na stezce, žádné parkování mimo parkoviště a tak dále. Naproti tomu ve Slovinsku Alpy vypadají podobně, ale každý si tam dělá co chce - ovce na cestě, volně pobíhající psi, ferraty zdarna a "bez obsluhy", chodí se normálně skrz pastviny a běž si kam chceš.

Nedal by se režim v Tatrách uvolnit na úroveň Slovinský alp, když to může fungovat tam? Dá, ale podle mě by to byla katastrofa. Tatry jsou prostě moc malé a bylo by tam tolik lidí, že by to nikoho nebavilo. Slovinské Alpy jsou obrovské, lidi se tam rozprchnou po prostoru a nevadí, že dělají mnohem víc co chtějí.

Evropa je prostě příliš přelidněná na to, aby se v ní dalo fungovat jako v Arizoně, Mauritánii nebo někde na Sibiři.

Já taky nechci, aby mi před domem jezdili blázni s otevřeným výfukem stopadesátkou a poměrně málo lidí je takových, že by jim to nevadilo. No a protože tady okolo je vždycky nejdál 100 metrů nějaký dům, ve kterém žije někdo, komu to není příjemné, tak se prostě jako Evropa domluvíme, že se to globálně dělat nebude a je to. Nemyslím, že by to byla nějaká zlovůle evropských byrokratů, veřejné mínění je prostě jinde, než si myslí průměrný motorkář.

Proto třeba nemám otevřený výfuk a obecně netúruju motorku před barákem, jak jsem možná dělal za mlada, kdy jsem si při tom připadal cool. Ale pořád mám pochopení pro mlaďochy, co takové věci dělají. Teď jsem třeba vytahoval zapadlé auto na místě, kde nemělo vůbec co dělat - nějací mlaďoši šli randit, fandím jim. Zajímalo by mě, jestli o tu empatii s věkem taky přijdu.

TOPlist