Komentáře
Nalezeno 215 záznamů
15.2.2024 | Článek | Puffybodie - Já tu Kawu 500 nepovažuju za blbost. Máme doma Z 300. U té Z500 inzerují nejen pár koníků navíc proti Z400,ale hlavně nárůst krouťáku a jeho posun dolů. Maximum je níž než u Duka 390 minulé generace! Váha 170kg je taky OK. 5kg navíc nikdo nepozná a ten dvouválec je zas pružnější, ovšem bez té Dukovo výbušnosti. Místo Duka mám teď MT 03 . Jasně motor je chcíplejší,brzda vpředu lehce horší ,ale zase se mi ještě lépe vodí... Každopádně já se hodlám držet menšich objemů a japonských značek. Pro jistotu... |
15.2.2024 | Článek | Jako bývalý a zpočátku i nadšený majitel minulé verze bych to viděl asi tak- Design mi přijde už trochu překombinovaný,byť vzbuzuje zdání dražší věci Taky jsou z profilu hubené konce a vyprasený střed. Minulá vypadala opticky vyváženější a lehčí. Tohle je jako přežranej chrt... Funkce podvozku a brzd byla TOP už předtím. Přesun kotouče na pravo se mi nelíbí. Hůř se fouká kolo. Máme motky s kotoučem tam i tam a ty levostraný se foukají líp. Silnější a vychovanější motor je jasně vždy přínos. Vylepšený světlo je fajn. Ještě lepší je možnost ladit podvozek a nádobka s kapalinou na viditelném místě. Výfuk pod motkou se mi líbí víc a měla už to tak i první verze. Váha je v normě ,ale cena je taky "pěkná" . Teď ještě ,zda to nebude podobnej "držák" ,jako ta moje... Osobně jsem spíš zvědavý na novou Z 500. |
15.2.2024 | Článek | Tak když si odmontuješ zbytečnosti ,jako světla ,zrcátka,kaťák a další ,tak máš jistě pod 150kg váhy. Další snížení váhy lze cestou zmenšení stroje . Asiati budou ječet radostí a my v Evropě se tomu vyhnem obloukem. Je to dobrá vývojová cesta? Možná by stačilo míň žrát a máš 20kg na váze dole a ještě 2x ušetříš. Jednou v hytlermarketu a pak při koupi motorky. Oni ty zlehčovací komponenty něco stojí... Nic ve zlým! |
13.2.2024 | Článek | Tak pokud to vyvíjel Bajaj,tak je snad lepší,že to odpískali... Viz moje nechtěný poznatky s KTM 390. A nejen moje ... |
13.2.2024 | Článek | Ja bych si tím Zajochu tak jistý nebyl. Pierer vykládal Alanovi,že chystají 2V pětikilo ,co bude na úrovni. Pak to odpískal a spřátelené CF moto do roka a do dne vytáhlo 2V 450ccm. Náhoda? Nemyslím. Je přece hezký ty utracený peníze za vývoj dostat zpátky a nemuset je odepsat. A proč ne přes CF moto ,když už jim dělají Duka 790 a jeho motor dávají i do svých strojů. Nebo ta 790 taky nemá s KTM nic společnýho ? Třístovka vypadá,jak kdyby KTM 390 vypadla z vejfuku... Náhoda? Při společný továrně ? 650 je pochopitelně jiný případ. |
11.2.2024 | Článek | Hned ten den začíná lépe. Takhle nějak si představuji klasickou motorku. Děkuji. +1 |
10.2.2024 | Článek | Tak jo, motorka pěkná ,ale chuť si po zkušenosti s KTM 390 raději nechám zajít. Pro jistotu,byť mě to mrzí... |
5.2.2024 | Článek | Rok jsem se těšil na další čtení a dočkal se. Díky. A dokonce o pár dní dřív ,než obvykle. A pro ty co spadli z gurunu ... - potkáváme se s pánem skoro 90ti letým. Vzdělaný člověk ,co díky práci v Závodech V.I.Lenina viděl kus světa. Včetně Sojuzu a USA. Ten nám jednou řekl :" Nejlepší lidi jsem zažil v Sojuzu. Ty obyčejný. Hovno měli .ale rozdělili se ,jen aby tě mohli pohostit. Největší xindl jsem zažil taky v Sojuzu . Tu jejich vrchnost. Jak se vydrápou jen o schůdek výš,než ostatní,už musí prudit..." Tak si vyberte... +1 |
5.2.2024 | Článek | Takže jako obvykle - Je to drahý a vošklivý. Co je to? Eletrická motorka přece... I když zrovna endurko bez výfuku/hluku mi přijde jako OK. Ale ne za kolečko zlatejch cihel... Tohle dává větší smysl - https://www.motorka.../motorka/?mid=136552 +1 -1 |
1.2.2024 | Článek | Ale podobnost je čistě náhodná ,že jo? |
31.1.2024 | Článek | Design je svébytný ,jako u všech GS. Tohle nevybočuje... Světlo mi připomíná velkýho broučka ,co mi na poslední chvíli neuhnul. Nebo rozpláclou chobotničku. Vyberte dle svého vkusu a zoologických preferencí. |
31.1.2024 | Článek | Z čeho pramení tvůj optimismus? Když přišlo "pidlovočko" taky lidi ublinkávali a hle,vydrželo přes 20let ,pokud se nemýlým... Já bych takovej optimista nebyl ... |
29.1.2024 | Článek | K 167 - 14,52 - plně souhlasím. Osobně bych si na to lítání po poli vzal právě něco ve váhové kategorii 125ccm. A tady bych i dal přednost elektrice. Krouťák od spoda a absence kraválu,eliminující množství vidlí, kamenů a vulgarit,mým směrem letících ,někam k nule. Nedávno kolem nás projel kluk na Sur ronu a kdybych ho neviděl,nevím o něm. Kolem spousta lidí a všichni v pohodě. |
27.1.2024 | Článek | Rogih- právě ,že četl. Tady je to zatim věcné - Těžký a v porovnání i drahý. Tečka. To beru,to je v pořádku a jde o porovnatelná fakta. Narážel jsem na takový ty emoční výlevy typu fuj Čína,od bolševiků nikdy nekoupím a podobně. Přitom většina z nás ví prd kde se lidem subjektivně líp žije a co má doopravdy za lubem jejich vrchnost. Viz naši vlastní dobroserní Bruselšťané... |
27.1.2024 | Článek | Hmm... Zajímavé je, že když se tu objeví čína o 10kg těžší ( a taky často o chlup větší) , než podobný japonec ,je tu hned křik z čeho to voni dělají a že je to úplně na ho... Když přijde indian těžší o 50 kg a dražší než japonec ( třeba Kawa Z 650 má mít naložená 190kg a stojí cca 185 000) ,tak je to fajn motorka za super cenu. Viz článek. Ale asi tomu prd rozumím a ta malá čínská nadváha je mnohem horší než ta velká indická . Jakže to bylo v Baronech? Politicky, Halík, musíte myslet politicky !!! Akorát,že tohle politický myšlení už nás jednou do řiti zavedlo a teď jedeme z blbosti druhý kolo. Smutný kino... +1 |