PROFIL UŽIVATELE

Frankie

Offline: Včera v 23:19 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Tachov
Lokalita: Tachov Plzeňský
Napsal příspěvků: 76x
Body komentářů: 731 / 9
ID uživatele: 270
Registrace: 18.3.2008
ICQ:176025416

Adresa profilu:http://frankie.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1076 záznamů

15.10.2020 Článek Ducati bez desmo a řemenů ? Proč ne, když to bude fungovat a bude to levnější na provoz. Stejně už je Ducati dávno mainstream a nic pro ortodoxní fans a běžným uživatelům je úplně fuk co mají v motoru...

Servisní intervaly jsou podobně přetažený jako u aut, bude to chtít trochu používat rozum.

Pojede to určitě parádně a spolehlivost se ukáže časem...
+3 
13.10.2020 Článek Moc pěkná motorka a přesně taková na trhu chyběla !
Dvouválcových naháčů je dost, cestovních rádobyendur taky, ale když chci dvouválec s kapotou ??? A nechci závoďáka ? Máme tu jedině Kawu Ninja 650 (dříve ER-6F) a pak ještě Ducati Supersport. A to je vše. Tohle je něco jako bylo kdysi CBR nebo VFR, takže univerzál. A tak je to třeba brát.
R6 apod... to je míchání jablek a hrušek, tohle není čtyřválec na okruhy, ale dvouválec pro zábavu. A všem remcalům tady bych vzkázal jedinou věc - uvědomte si, že v dnešní době debilních euronorem se prostě bez elektronickýho plynu (a s tím spojených palivových map a podobných blbostí) už nic nedělá a dělat nebude ! Bohužel...
+8 
13.10.2020 Článek Ducati není dražší proto, že by byla lepší nebo kvalitnější, to rozhodně ne. Ale je to prostě Ducati
Mercedes je taky dražší než Škodovka a je o tolik lepší ? O značkovém oblečení nebo např. hodinkách či jablečných telefonech ani nemluvím.
Prostě platíš značku...a tak to je.
12.10.2020 Článek uživatele Dvě Bosny, jedno Chorvatsko, dvoje Alpy, nespočet vyjížděk po ČR, vše silnice i offroad. Cesťák, naháč i lehké endurko. Držák stále drží
Akorát proti vodě dám mobil do průhlednýho sáčku.
Nabíjení neřeším, mapový telefon (obyčejné Xiaomi) mi vydrží 8 hodin se stále zapnutým LCD na max. jas, GPS se záznamem trasy (Locus pro). Nabiju přes noc. Na volání a focení mám jiný, lepší mobil v kapse. Je to tak jednodušší a nemusím nic z držáku vyndavat.
10.10.2020 Článek Příjemné počtení, skvělý koníček a parádní sbírka
7.10.2020 Článek Pěkně to předělali.
Teď už jen podle stejného návodu představit 390 Adventure R a jdu si pro ní hned
+1 
3.10.2020 Článek Čínská šlupka se značkovou samolepkou. To už radši ten Kuberg. Na nic si nehraje a je to aspoň český
3.10.2020 Článek Přesně. Taková oteklá obluda, nejošklivější motorka všech dob, nástavec na pinďoura, řekneš si. Ale ono to pak zaprdí a jen čumíš jak je to rychlý.
Mně by sice neujel, ale ani bych ho nepředjel.
25.9.2020 Článek uživatele Parádní srovnání ! Takhle bezprostředně mezi nima přesedat je na pořádný vyzkoušení nejlepší. Je vidět že jste si to pěkně užili...

Já zkoušel taky obě i když asi rok po sobě a nepřesvědčila mě ani jedna. Tak zatím zůstávám u F800GS...
7.9.2020 Článek Tak ono by stačily dvě osobní váhy za pár stovek a opatrně na ně najet. Není to za draho ani nadlouho.
Zase na druhou stranu má vedoucí serveru pravdu v tom, že jsme už trochu moc zpovykaný na to, že kompletní obsah a služby serveru jsou k dispozici a k využívání zadarmo
26.8.2020 Článek Nevypadá to špatně Rád si počkám na výsledek
+1 
13.8.2020 Článek Tenký funkční tričko - nějakou Moiru. Sundat, namočit a pořádně vyždímat. Obléknout, na to koženou bundu, zapnout a je to. Při jízdě není horko ani zima, voda se jen pomalu odpařuje a člověk z toho nenastydne.
Před lety jsme takhle jezdili přesuny do Alp v kožených kombinézách a bylo to úplně v pohodě. Minimálně hodinku to vydrželo než tričko uschlo
Dnes je to mnohem jednodušší s nabídkou textilního oblečení který umí dobře větrat...
Samozřejmě záleží na motorce. Na nohy topí každá, na tělo mají výhodu naháči, jakýkoliv kapoty jsou zase dobrý když je chladno, v létě bohužel ne.
+2 
3.8.2020 Článek Věk neřeš. Je mi 42 a děti taky ještě nevyrostly. Ale fakt vážně o ní uvažuju Při přímém srovnání mě zaujala mnohem víc než 790 Adv a to jsem čekal že to bude přesně naopak...
3.8.2020 Článek Konečně. Konečně někdo vyrobil motorku pro mě Cestovní enduro s menším motorem než 800 a hmotností pod 180kg. (KTM 690 ani Husq 701 nepočítám, to jsou přerostlý krosky)
A konečně jsem se zde dočkal její recenze. Už jsem myslel, že jste na ní zapoměli Protože o KTM 390 Adventure se toho zatím moc zjistit nedalo.

Tak moc jsem byl na ní zvědavej, že jsem absolvoval zkušební jízdu. Motor parádní, brzdy tupější, ovladatelnost výborná, bohužel na mou váhu tužší podvozek (ale to mám tak u každý motorky když vážím 62kg). Navíc testovací jízda ve skupině, takže nebyla vůbec možnost zkusit terén, ani si změkčit podvozek. Mám v plánu si jí půjčit na víkend, projet svý oblíbený šotoliny a pak se uvidí zda to bude dostatečná náhrada za BMW F800GS. Obávám se, že to bude v terénu horší díky nižším zdvihům a menšímu přednímu kolu, ale to se musí prostě zkusit. Láká mě hlavně ta hmotnost, hravost a obratnost. Ve dvou nejezdím, na silnici mám silniční stroj a do terénu ten výkon bohatě stačí.

Škoda jen že KTM nepředstavila (zatím ?) verzi víc do terénu, 20cm zdvihy a drátěný kola s 21" vpředu by byly ideální.

Každopádně díky za test !
+2 
23.7.2020 Článek Jó, před dvaceti lety nakoupit plnou stodolu Jaw který se prodávaly za pár korun, protože se toho každý chtěl s radostí zbavit a koupit Japonce. Dnes to prodat a měl by člověk vyděláno...ale kdo to mohl vědět, že

Jinak taky uvažuji že koupím nějaký pěkný XJR, nebo Bandita či ZRX, hodím přes to plachtu a za 20 let si budu užívat jízdu na krásným youngtimerovi bez jakýkoliv elektroniky. A i když na tom nic nevydělám (nebo moje děti), vždycky se to prodá aspoň za to, za co to člověk koupil...
+1 -1

TOPlist