Komentáře
Nalezeno 93 záznamů
16.8.2015 | Článek | o5zpět: to jako závodník na motorce sedí jen 4 dny závodního víkendu plus schválené testovací dny? nic navíc aby si zvykl a něco natrénoval? takto to je? PS: v Brně se říká "fofrklacek" |
16.8.2015 | Článek | mohl bych se od někoho zasvěceného dozvědět, jak je to s možným testováním a nastavením motorky pro MGP? asi si to představuju moc jednoduše, ale proč hledá Grana nastavení motorky až teď, když mají Abrci okruh u baráku celý rok... to jako nejde najezdit a natestovat ve volnu, když se nezávodí? |
15.8.2015 | Článek | mohl bych se od někoho zasvěceného dozvědět, jak je to s možným testováním a nastavením motorky pro MGP? asi si to představuju moc jednoduše, ale proč hledá Grana nastavení motorky až teď, když mají Abrci okruh u baráku celý rok... to jako nejde najezdit a natestovat ve volnu, když se nezávodí? |
11.8.2015 | Článek | Základní myšlenka postavit "sprostě-jednoduché" vozidlo bez elektroniky je skvělá... Otázka bude, co ta čtyřstovka zvládne a jestli to bude spolehlivé i tak... docela se mi líbí, i když má nádech garážového bastlení... +1 |
7.8.2015 | Článek | I když výsledek je co do designu, funkčnosti a jízdních vlastností lehce diskutabilní, tak tleskám nápadu i autorovi. Lepší teenager, kterej něco tvoří a časem to vylepší, než ožralej zfetovanej dorostenec (lempl a nefachčenko) za volantem nebo řídítkama, kterej dřív či později skončí na soc dávkách z daní nás všech... +3 |
5.8.2015 | Článek | to Petaheaven: 99kW je cca 133 HP , tak si vyber... ále to je fuk, hlavně, aby ti to dlouho bez poruchy jezdilo... |
5.8.2015 | Článek | to Petaheaven: není tam náhodou renonc v přepočtu? Pokud se nemýlím, tak 73kW skoro odpovídá 99 HP... |
5.8.2015 | Článek | Díky za článek, je dobré si sem tam zopakovat odkud kam vývoj šel. Navíc dnes, kdy je retrovzhled mocným prodejním nástrojem, rád člověk mrkne i na legendární strojky ze 70 a 80tých let... A jak píše kolega přede mnou, dřív to v některých ohledech bývalo o něco poctivější... Takové to "staré poctivé železo"... |
1.4.2015 | Článek | Neměli byste tady spíš nějaký nový (aprílový) model z Jawy? +5 |
20.3.2015 | Článek | Až dojde IvanDvoutakťák, ještě to vše upřesní +6 |
19.3.2015 | Článek | To já bych se přimluvil za to, aby podobných konceptů vzniklo víc... Ne, nedělám si srandu !!! Sice to není na turistiku, ale to ani nebylo cílem. Mě se fakt líbí... Když se podívám i na jiné futurokoncepty, tak tento je zatím nejblíže faktické funkčnosti a ten nápad "zakrýt" vše, aby to řidiče nerušilo, je skvělý... Za mě a apel na všechny kritiky, nechte lidi tvořit a pak si vyberte podle své "chuti". Kafrat a zabíjet nápady v zárodku umí kdekdo a hlavně spotřebitelé bez fantazie, kteří nikdy nic nevytvořili... +5 -1 |
17.3.2015 | Článek | to intuic: tak víš jak... kolik lidí tolik chutí, ale když jeden názor převládá, tak je docela objektivní... Ale tvůj pohled na věc ti nikdo nebere... |
12.3.2015 | Článek | to zdeny.s: Tak trochu se dá tušit, že "víceOFF" model bude jednou z dalších verzí nuladevítky... Podle mě je to jen otázka času... |
9.2.2015 | Článek | Každá motorka má svoje kouzlo a všichni víme, že tu platí kofolí heslo "když ji miluješ..." Někdo bude fičury hájit, jiný možná hanit. Pravdou zůstane, že solidně zručný motorkář, zvyklý si v nouzi pomoci sám ocení spíš motorku bez fičur a elektroniky. Na opačném pólu budou ti, kdo si novinky užívají plnými doušky a nemají problém se sebemenší závadou zajet do servisu. Stejně si ale myslím, že kdyby měl každý z nás tu možnost, rád by vyzkoušel všechny typy motorek co kdy jezdily... Jen tak, pro pocit... A to se týká i téhle oranžády, věřím že i ten kdo se k ní vyjadřuje kriticky, by se s ní rád projel třeba skrz Vysočinu... Špatný svezení to jistě nebude... +2 |
3.2.2015 | Článek | Záleží co to bude mít napsaný v TP, jestli ČZ nebo TM... Pak se může diskutovat dál... ale TM prý má solidní kvalitu a že jsou tam loňský motory na tom moc nezmění... Kousek nostalgie v tom je a i když je to převlečený TMko, je příjemný to ČZ logo zase vidět... |