PROFIL UŽIVATELE

ST-M

Offline: 24.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Brno-Bystrc
Lokalita: Brno-město Ji...
Pomohl: 3x
Založil témat: 6x
Napsal příspěvků: 267x
Body komentářů: 43 / 7
ID uživatele: 241280
Registrace: 21.1.2015

Adresa profilu:http://st-m.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 93 záznamů

4.2.2016 Článek Kymco má dobrou pověst, jinak by ho Kawa neangažovala za dodavatele skútrů...
+2 
22.1.2016 Článek Multina Enduro má sice něco do sebe, ale stejně mám pocit, že by do terénu měla být kapku víc "připravená" po stránce nerozbitnosti kapot a plastů. Sice je poznat, že jde o Multinu, ale opřít to v malé rychlosti o strom se rovná škodě v řádu desetitisíců. V tomhle většina moderních velkých endur značně kulhá např. za BIGem 750... ale zas na cestování to bude o několik řádů lepší...
22.1.2016 Článek seikos: samý fajn kousky na těch fotkách i když ten potopenej Elefant moc vítězně nevypadá, tak pěkná momentka
+1 
16.1.2016 Článek Stejně jako Ivan, gratulace všem co ve zdraví přetrhli cílovou pásku, Štefanovi hlobokosklon a třeba si ho už konečně všimne nějaká fabrika, aby to mohl příště ještě vylepšit
+1 
17.12.2015 Článek Pěkný cestopis díky
11.12.2015 Článek sered: veterány jsem dosud obdivoval spíš z technické stránky, ale tohle je prostě krása a ta bílá jí pekelně sluší...
+1 
11.12.2015 Článek Asi stárnu protože dřív bych asi těžko napsal to co teď: "to je prostě boží, nádherný stroj"
10.12.2015 Článek No, on L.Škoda není úplný designový ořezávátko, otázka je, co vlastně tímto projektem sledoval. Chtěl bych to od něj slyšet/číst, protože to na vícekusovou výrobu moc nevypadá...

Použití moderních technologií je špica, ale nápad a fortel, jaký dává do svých kousků třeba mistr "mopako", to nikdy stroje umět nebudou...

To s tím zrcadlovým otočením motoru je pravda, některé prvky oceňuju, celek mě příliš neoslovuje, ale kolik lidí, tolik chutí.
10.12.2015 Článek Bude za "pouhých" dvěstědvacet pánové. ale fešanda to teda je ,i bez startéru...
7.12.2015 Článek Určitě je to dobrá motorka, jen se pozastavuju nad tou váhou, bláhově jsem si myslel, že v dnešní době je 250 kg "mokré" váhy už přežité...
4.12.2015 Článek Ví někdo z čeho je ten motor co je v PR5 ? ten vodou chlazený?
25.11.2015 Článek ostravak: vzhledem k tomu, že píšeš o karburátorech, jednalo se o motorku model z r. 2007 nebo starší, od té doby se toho pravda dost změnilo (k lepšímu) a o "péči" tehdejšího zastoupení v ČR je toho taky známo dost...
+1 
24.11.2015 Článek Ještě doplnění tech spec k tomu cesťáku CF Moto:

trochu vylepšili výkon na 52kW ale narostla i váha...

Dimensions: 2230 x 1000 x 1280mm
Wheelbase: 1415mm
Seat height: 780-810mm (adjustable cushion/pneumatic control)
Minimum ground clearance: 140mm
Curb weight: 265kg
In-line 2 cylinder, 4 valves/cylinder 4 stroke, liquid cooled engine
52kW@8750rpm
Bore x Stroke: 83.0 X 60.0mm
Compression ratio 11.3:1
Displacement: 650cc
Transmission: 6-speed manual
Steering head angle: 32°
Clutch: Wet multi-plate
Fuelling: BOSCH EFI
Fuel tank: 22L
Front tyre: 120/70 ZR17 Continental
Rear tyre: 180/55 ZR17 Continental
LED lighting (headlight/tail-light)
LED indicators (turn signals) redesigned from the 650TR/TK
Headlight side by side (include a pair of projector lenses)
Electric adjustable screen (range over 100mm) with position memory
ABS
43mm inverted shock absorbers with adjustable preload and dampening
Air inflatable adjustable seat (range of 30mm) with what looks to be a more upright (comfortable) riders position.
Instrument panel, has separate dial tachometer and speedometer, with LCD odometer, trip meter and clock
Integrated luggage
24.11.2015 Článek TRIBES: tam mělo být kW...
24.11.2015 Článek Už jsem někde psal, že nový design GTček od Hyosungu mi moc pod nos nejde, ale třeba se to vsákne...

Hyo GD 450 by mohla být alternativa ke KTM DUKE 390...

To CF Moto ála RT-GT-NTV se mě docela líbí, ale jak jsem tak koukal, tu divnokyvku nevylepšili, tak si říkám, kolik km to může najet bez vleklých problémů... Chtělo by to dlouhodobý test...

TOPlist