Komentáře
Nalezeno 93 záznamů
4.2.2016 | Článek | Kymco má dobrou pověst, jinak by ho Kawa neangažovala za dodavatele skútrů... +2 |
22.1.2016 | Článek | Multina Enduro má sice něco do sebe, ale stejně mám pocit, že by do terénu měla být kapku víc "připravená" po stránce nerozbitnosti kapot a plastů. Sice je poznat, že jde o Multinu, ale opřít to v malé rychlosti o strom se rovná škodě v řádu desetitisíců. V tomhle většina moderních velkých endur značně kulhá např. za BIGem 750... ale zas na cestování to bude o několik řádů lepší... |
22.1.2016 | Článek | seikos: samý fajn kousky na těch fotkách i když ten potopenej Elefant moc vítězně nevypadá, tak pěkná momentka +1 |
16.1.2016 | Článek | Stejně jako Ivan, gratulace všem co ve zdraví přetrhli cílovou pásku, Štefanovi hlobokosklon a třeba si ho už konečně všimne nějaká fabrika, aby to mohl příště ještě vylepšit +1 |
17.12.2015 | Článek | Pěkný cestopis díky |
11.12.2015 | Článek | sered: veterány jsem dosud obdivoval spíš z technické stránky, ale tohle je prostě krása a ta bílá jí pekelně sluší... +1 |
11.12.2015 | Článek | Asi stárnu protože dřív bych asi těžko napsal to co teď: "to je prostě boží, nádherný stroj" |
10.12.2015 | Článek | No, on L.Škoda není úplný designový ořezávátko, otázka je, co vlastně tímto projektem sledoval. Chtěl bych to od něj slyšet/číst, protože to na vícekusovou výrobu moc nevypadá... Použití moderních technologií je špica, ale nápad a fortel, jaký dává do svých kousků třeba mistr "mopako", to nikdy stroje umět nebudou... To s tím zrcadlovým otočením motoru je pravda, některé prvky oceňuju, celek mě příliš neoslovuje, ale kolik lidí, tolik chutí. |
10.12.2015 | Článek | Bude za "pouhých" dvěstědvacet pánové. ale fešanda to teda je ,i bez startéru... |
7.12.2015 | Článek | Určitě je to dobrá motorka, jen se pozastavuju nad tou váhou, bláhově jsem si myslel, že v dnešní době je 250 kg "mokré" váhy už přežité... |
4.12.2015 | Článek | Ví někdo z čeho je ten motor co je v PR5 ? ten vodou chlazený? |
25.11.2015 | Článek | ostravak: vzhledem k tomu, že píšeš o karburátorech, jednalo se o motorku model z r. 2007 nebo starší, od té doby se toho pravda dost změnilo (k lepšímu) a o "péči" tehdejšího zastoupení v ČR je toho taky známo dost... +1 |
24.11.2015 | Článek | Ještě doplnění tech spec k tomu cesťáku CF Moto: trochu vylepšili výkon na 52kW ale narostla i váha... Dimensions: 2230 x 1000 x 1280mm Wheelbase: 1415mm Seat height: 780-810mm (adjustable cushion/pneumatic control) Minimum ground clearance: 140mm Curb weight: 265kg In-line 2 cylinder, 4 valves/cylinder 4 stroke, liquid cooled engine 52kW@8750rpm Bore x Stroke: 83.0 X 60.0mm Compression ratio 11.3:1 Displacement: 650cc Transmission: 6-speed manual Steering head angle: 32° Clutch: Wet multi-plate Fuelling: BOSCH EFI Fuel tank: 22L Front tyre: 120/70 ZR17 Continental Rear tyre: 180/55 ZR17 Continental LED lighting (headlight/tail-light) LED indicators (turn signals) redesigned from the 650TR/TK Headlight side by side (include a pair of projector lenses) Electric adjustable screen (range over 100mm) with position memory ABS 43mm inverted shock absorbers with adjustable preload and dampening Air inflatable adjustable seat (range of 30mm) with what looks to be a more upright (comfortable) riders position. Instrument panel, has separate dial tachometer and speedometer, with LCD odometer, trip meter and clock Integrated luggage |
24.11.2015 | Článek | TRIBES: tam mělo být kW... |
24.11.2015 | Článek | Už jsem někde psal, že nový design GTček od Hyosungu mi moc pod nos nejde, ale třeba se to vsákne... Hyo GD 450 by mohla být alternativa ke KTM DUKE 390... To CF Moto ála RT-GT-NTV se mě docela líbí, ale jak jsem tak koukal, tu divnokyvku nevylepšili, tak si říkám, kolik km to může najet bez vleklých problémů... Chtělo by to dlouhodobý test... |