PROFIL UŽIVATELE

illustris

Offline: 15.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Praha 9-Prosek
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Body komentářů: 2 / 7
ID uživatele: 235969
Registrace: 21.10.2014

Adresa profilu:http://illustris.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 19 záznamů

15.4.2024 Článek Docela by mě zajímalo co je na těch hlavách nového, když je vačka a tedy i ten mechanismus proměnného časování v bloku motoru. Vizuálně mi připadá jiné jen to ventilové víko.Každopádně pokud bude možnost tak jí půjdu projet. Zajímá mě i jak funguje to nové plexi. Designově se mi líbí víc než to původní provedení.
7.12.2023 Článek Pěkný test, díky. Koupil bych si Scramblera, protože jsem trochu snob a mám rád Itálii... Ale před čínskými techniky smekám, nebýt Mao Ce-tunga tak svět zaplavily ne japonský, ale čínský motocykly.
-1
22.10.2023 Článek Tohle porovnávání cen nemá moc smysl, pamatuji jak nám za bolševika cpali, že za prvni republiky si dělník maximálně našetřil na motorku a díky socialismu má teď skoro každá rodina stodvacitku. To že je průmyslové zboží dostupnější je prostě evoluce.
22.10.2023 Článek Nevím jestli to je pravda, ale slyšel jsem od pamětníka (strojaře a motorkáře),že tyhle motorky nečekaně brzo potřebovali výbrus. I bych tomu věřil, že to žádný zázrak nebyl. Motokov totiž často dovezl to co na západě už nikdo moc nechtěl. Stačí vzpomenout ze stejné doby britské automobily Hillman Minx nebo že sedmdesátých Austin Allegro - ten byl na západě totální propadák. Hillmana jsem měl jako veterána...nedivím se, že Rootes Group a pak BL skončily jak skončily. Samozřejmě jako kluk jsem na Allegro koukal jako na zázrak....
10.8.2023 Článek Projel jsem jak Hondu tak i Voge, byl teda mezitím delší časový odstup...ale žádný zhrození z Voge se nekonalo. Na Voge se mi zdálo, že mám méně zalomené nohy. Souhlasím s kladným hodnocením štítku v testu.
8.5.2023 Článek Smekám před tím, že jste v Srbsku navštívili i ne úplně "provařená" místa. Ten off road v Bosně bych tipoval ne na silnici, ale na pozůstatek úzkorozchodné trati do Sarajeva. Část z ní je v Srbsku u hranice s Bosnou provozována jako turistická atrakce tzv. Šarganska osmica.
+1 
24.1.2023 Článek Chlapi, diky za test. Na hatery nedejte!
+4 
11.2.2022 Článek To Dajos: Díky za vysvětlení, jj v autoškole jsme měli W50. S tím, že je v B&M nadprůměrně škarohlídstvi souhlasím.
10.2.2022 Článek Vím, je to mimo téma...ale já si nepamatuju, že IFA měla sedm stupňů...mám zato, že dokonce jen pět. To že měla synchronizaci si pamatuju, ale stejně jsem v autoškole raději jezdil s V3S...sedí se tam až za přednima kolama a meziplyny jsem si užíval!
7.12.2021 Článek To IvanDvoutakťák...jj souhlas, "soudruzi z NDR" taky závodili, v malých kubaturách měl úspěchy i Tomos ....ale Jawa měla záběr od silnice po ledovou plochou dráhu....
6.12.2021 Článek Jawu jsem nikdy neměl a nemusel, ale tohle je fakt zbytečná dehonestace...BSA měla úplně jiné podmínky než Jawa v té naší české kotlině /bohaté trhy, žádná politická omezení atd./a skončila úplně stejně u Indů. Všechna čest chlapům co dokázali i u nás dělat motorky co zavodily na MS a vyhrávaly šestidenní. Kdo jiný to ve východní Evropě dokázal?
6.12.2021 Článek Moc pěkná, jestli tomu Rotaxu zůstalo i původní charisma tak
18.9.2021 Článek Chlapi, co i sem taháte tu debilní politiku???!!!
13.9.2021 Článek U V 85TT by stačilo pomoct chladičem oleje...moc nechápu, že tam není.
13.9.2021 Článek Souhlas, u vzduchem chlazeného véčka tohle uložení řeši problém s chlazením zadního válce...u vodníka to není potřeba a jen zůstává nevýhoda šířky motorky, tady navic podtrženo bočními svody. I ten oblouk napojeni výfuku na hlavu tam musí být nevýhodně hodně ostrý....nelibí se mi tohle řešení ani designově. Zajimalo by mě proč to tak udelali, jestli jen kvůli chladiči? Ale věřím, že to pojede pěkně...
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist